ok navrhni niekoho nezvisleho kto ma sancu a bude lepsi, ja sa len potesim.... Ale naposledy sa do druheho kola dostala Benova, to by uz len bolo (mimochodom v prvom kole som volil Svejnu ale dalej sa uz nedostal)
mne sa ale paci jedna vec na ficovej filozofii: stat ma zastupovat obcanov a nie podnikatelske skupiny.. A tak by to malo byt aj v pripade mesta. Mesto by malo zastupovat svojich obcanov a ich zaujmy..
tak isto.... alebo navrhni kandidata ktory taky nie je a sprav mu taky imidz ze by to mal sancu vyhrat..... pokial si dobre pamatam tak alternativa k Durkovskemu bola Benova, to by uz bola vyhra.....
nesuhlasim.. okrem toho mne osobne je uplne jedno, ci je tam modry, alebo cerveny. Zalezi ako vykonava svoju funkciu. Ak ju vykonava dobre, moze byt kludne modry, cerveny, alebo ruzovy..
Ty hovoris, ze ak tam nebude modry, musi tam byt cerveny.. toto nechapem.. moze tam byt kludne aj dalsi modry, zalezi, ci bude lepsi ako ten pred nim..
Ako povedal svojho času Dzurinda : "Kradlo sa za Mečiara, menej sa kradne za Dzurindu a bude sa aj za Róberta Fica, len je otázka, že či viac, alebo menej ako za Dzurindu.
Ale väčšina spojov L87 nadväzuje na L98 a v časoch mimo špičku dokonca tušim každý spoj. A keďže L98 obsluhuje skoro rovnake územie ako bývala 97 tak je to iba o prestupovaní ale inak súhlasím, že L87 nie je nič moc s 30 minutovým intervalom. ?
ok, chcel som sa o tom poradiť teda čo a jak. Len tá 87 je na nič v tom, že Petržalku obsluhuje minimálne. Ak chceš ísť na Vlčie hrdlo tak neni tak ľahké ako to bývalo za čias 97.
Keďže tadiaľ cestujem tak ti môžem povedať, že je to asi za jedno, lebo ak je väčšia zápcha na Prístavnom moste, rovnako je upchatá aj Prístavná prip. križovatka za mostom Apollo. Nezabúdaj, že pre L98 by bol problematický v prípade pravidelného prejazdu cez most Apollo neskôr kruhový objazd pod Prístavným mostom. Skôr by sa mohla presmerovať L96 cez Most Apollo, Prievozskú a potom by sa napojila na svoju trasu s tým, že by neobslúžila zástavku Prístavný most ale namiesto toho by ponúkla inú alternatívu pre zamestnancov business centier. A čo sa týka L98 pre ňu by bolo idealnejšie riešenie vybudovať v tom prudkom stúpaní v smere do Ružinova na Prístavnom moste BUS pruh, keďže už v súčasnosti tam poväčšinou auta jazdia zoradene iba do 1 pruhu. ?
Keďže tu ide aj o priame spojenie EU BA a ich intráku v Prístave, ktoré zmenou L 87 zrušíš, lepšie je ju nechať tak. Plus zbytočné kilometre navyše pri zmene, ktorú navrhuješ.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ondro