Dobrý deň, neviete ako to bude s premávkou historických vozidiel MHD počas 10. celoslovenského zrazu historických železničných vozidiel v areáli ŽST Bratislava - Východné?
Díky moc za odpoveď.
JJ, starý most iba pre MHD ❤. Lenže autisti by to nerešpektovali. OK dať tam policajtov, ktorí by ich otáčali. OK. V tom prípade by kolóna na Apollo siahala niekde od Kutlíkovej pozdĺž celej Dolnozemskej a od TPD po celej Bosákovej ? A na Novom moste by som to tiež nechcel ráno zažiť...
a tu sa zasa vynara otazka (hadam ma mestski poslanci nevybanuju za taketo kacirske myslenie): preco nemohol byt aspon pocas tychto brutalnych obmedzeni na Dostojevskeho zrade uzatvoreny Stary most pre automobilovu dopravu a prejazdny IBA pre MHD? Kolona by tak stala iba v useku Safko - Novy most - PKO - Molecova a na opacny smer, ale dolezity tah petrzalka - Safko mohol ostat bez problemov a bez akychkolvek zdrzani prejazdny pre autobusy linky 95 a 50 (linku 78 mohli operativne ukoncit na Safku), pricom tie 2-3 autobusy za jeden cyklus by uz cez to Safko hadam presli (cca 10 sekun volna v smere z most /z mosta), nakolko je krizovatka ciastocne riadena aj policajtmi.
Ale - neda sa. Mozno je to aj preto, aby si bratislavcania zvykali, ze Stary most bude aj v buducnosti prioritne pre auta!
Ak ma pamat neklame, Most Apollo sa staval prave z dovodu nahrady autistickeho prepojenia Petrzalky s centrom mesta, po planovanom uzatvoreni a rekonstrukcii Stareho mosta. Ak teda budeme mat Stary most nadalej pre IAD, tak vlastne ani nebolo nutne budovat most Apollo, ze? Kolko ze miliard nas ten most stal? Kolko miliard korund sme mohli investovat do nosneho systemu MHD, alebo do nakupu novych modernych vozidiel MHD?
Miesto toho budeme mat novy Stary most pre auta a elektricku az po Bosakovu! - s jedinou zastavkou na petrzalskej strane, niekde pri TPD! Ze preco? Jednoduche - lebo sa to do najblizsich volieb vobec nestihne zrealizovat a peniaze vyclenene na NS MHD sa dovtedy garantovane niekam stratia a po volbach uz na to prostriedky nebudu. Navyse nechcem vidiet tu preferenciu elektriciek v krizovatke na Safku...
Nie sú €. To si si už mohol zvyknúť za ten čas čo si na svete, že na Slovensku nikdy neboli peniaze na správnom mieste. A až na drobné vyýnimky na doprave sa u nás vždy šetrí.
Alebo myslela prejazdnosť večer a cez víkendy a relatívne vpoho je to aj v sedle. A ešte mohla myslieť pravý význam slova kolaps "keď zlyhá systém ako celok" a ani MHD, ani doprava v BA ako taká kvôli jednej rozkopávke v centre neskončí...
Ked tak pozeram tan update z Brna, tak len cumim ako puk ? Ked si spomeniem ako "krasne" sa rekonstruovala Vazovova, este davnejsie usek od Racka az po Blumental a taketo nic nespravili, len nahadzat kolaje, zaliat asfaltom a dovi ? ? Budem optimista a budem dufat, ze usek Mileticova-Zahradnicka, bude aspon trosku pripominat update z Brna ? ?
34 minut? Tak to mas este dobre - v rannych spickach prvych dni dosahovalo zdrzanie MHD v useku Farskeho - Safarikovo namestie cca 45 - 60 minut (info kolegovia cestujuci MHD danym usekom)
Ach jaaj! skoro mi srdce puklo ked som si to precital! Chudinka Chudinova!!! ved keby ten cteny zadok zdvihla zo svojej stolicky a isla sa z uradu prejst fakt kusok za roh, tak by take hlody netrepala!
Vazena p. Chudinova, verte mi, ze zaciatkom tyzdna som kvoli tejto rozkopavke cestoval 1 zastavku cez Stary most 34 minut!
Odvtedy som zahajil do Septembra bojkot Stareho mosta!
jeden vtipný na piatok z magorstrátu ohľadne Dostojevského:
„K nejakému dopravnému kolapsu nemôže dôjsť, pretože vždy bude zabezpečená prejazdnosť tejto komunikácie,“ povedala hovorkyňa bratislavského magistrátu Eva Chudinová. http://www.pluska.sk/slovensko/2008/06/uzavreli-dostojevskeho-rad.html
To radšej mohli každého jedného občana Bratislavy pozvať na pivo/kofolu. Finančne by to vyšlo rovnako a nasraných ľudí by bolo menej.
Re #106301 bwd: To bude zrejme tým, že vo Viedni sú voľnejšie jazdné doby. Vždy keď sa veziem v centre, tak mám šťastie na dlhé postávanie na zastávkach, pomalú jazdu.... akurát tak v okrajových častiach sa jazdí rýchlejšie.
Nemyslim ze DPB sa na to vykaslal, skor predpokladam ze organizator chcel akciu spropagovat tym ze ten oznam bude reklamny a zaplatil si za to (otazka znie - komu?). DPB vsak nemal dovolit pouzit to pri takej debilnej formulacii a taktiez to dat na vsetky zastavky elektriciek.
Nazyvat SL shitnym je trochu prehnane. Maju niekolko chyb ale aj tak je to v ramci SR nadpriemer. A inak - preco dotycny nekupil listok priamo cez net?
"Neviem, aká je situácia v Zlíne, ale vzhľadom na to, že je to oveľa menšie mesto predpokladám, že je tam aj menej svetelných križovatiek a iných zdrojov meškaní, takže čakanie nie je až taký problém."
A teraz skús vysvetliť, ako je možné, že napríklad v takej Viedni to funguje bez problémov. Viedeň nie je menšie mesto, ani tu nie je menej križovatiek a predsa to ide...
"rad by som upozornil na strasnu situaciu bratislavskych vodicov. v porovnani napr. zo Zlínskymi kde prave studujem. Ked vidia ze bezite na zastavku, pockaju, kupujete si listok na zastavke pockaju, prestupuje sa, pockaju..hm no nieco ako raj hm"
To je problém dobiehajúcich, majú byť včas na zastávke. Pokiaľ to je linka s dobrým intervalom, vôbec nie je nutné čakať, lebo to zdržuje. Možno si povieš, že to zdrží tak 10 sekúnd a nie viac. Lenže následkom tých 10 sekúnd vodič napríklad nemusí stihnúť zelenú na semafore a to už sa zdržanie natiahne aj na 2 minúty (ktoré sa veľmi ťažko dobieha). Pri takomto zdržaní už cestujúci nemusia stihnúť prípoje. Navyše, ak sa po ceste takto čaká viackrát... Neviem, aká je situácia v Zlíne, ale vzhľadom na to, že je to oveľa menšie mesto predpokladám, že je tam aj menej svetelných križovatiek a iných zdrojov meškaní, takže čakanie nie je až taký problém. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max
Ale - neda sa. Mozno je to aj preto, aby si bratislavcania zvykali, ze Stary most bude aj v buducnosti prioritne pre auta!
Ak ma pamat neklame, Most Apollo sa staval prave z dovodu nahrady autistickeho prepojenia Petrzalky s centrom mesta, po planovanom uzatvoreni a rekonstrukcii Stareho mosta. Ak teda budeme mat Stary most nadalej pre IAD, tak vlastne ani nebolo nutne budovat most Apollo, ze? Kolko ze miliard nas ten most stal? Kolko miliard korund sme mohli investovat do nosneho systemu MHD, alebo do nakupu novych modernych vozidiel MHD?
Miesto toho budeme mat novy Stary most pre auta a elektricku az po Bosakovu! - s jedinou zastavkou na petrzalskej strane, niekde pri TPD! Ze preco? Jednoduche - lebo sa to do najblizsich volieb vobec nestihne zrealizovat a peniaze vyclenene na NS MHD sa dovtedy garantovane niekam stratia a po volbach uz na to prostriedky nebudu. Navyse nechcem vidiet tu preferenciu elektriciek v krizovatke na Safku...