Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #106077:
Toto tvrdenie máš podložené čím?
Reakcia na: S499.1023 #106161:
Áno, uznávam že je to hyperšoto nápad, ale hovoril som len o jeho (možno) rentabilite, nie že by sa to hneď aj malo realizovať, stále to bolo položartom 🙂
A na koľajovom prepojení za 98 minút sa mi nepáči práve to, že existuje tuším raz alebo dvakrát za deň, čo je dost nepoužiteľné...a 98 je stále o 23 viac než 75, za ktoré je tam autobus, ktorý ide rovnako centrum-centrum. Železničné prepojenie BA-NR je vážne trasované trochu nevhodne aby bolo konkurencieschopné...
Reakcia na: hoppusmark01 #106065:
U2 NEJDE v úplne rovnakej trase. Ty máš celé myslenie prevrátené, čo?
Reakcia na: Ámos #106043:
Tentokrát výnimočne plný súhlas. Zlošuk je na "přesdržku".
Reakcia na: Ike #106035:
Prečo po tej výbornej trati do Somorje nikto necestoval?
Reakcia na: Beus #106164:
Nemyslel to on ironicky?
Reakcia na: Majo #106028:
Jojo, ani kilometer z trate, ani muža zo závodu. A nekritický priaznivec MHD je jedným z jej najväčších škodcov, aj keĎ nie je sám schopný si to uvedomiť.
Reakcia na: 810zssk #106024:
Malé, sprosté, zakomplexované decko. "Nič v zlom" ale oko za oko - bodaj by to bola tvoja babička, kreténik omrznutý.
Reakcia na: S499.1023 #106158:
No, neviem, ale od Teba by som túto reakciu nečakal... Jednak, doteraz tá nekoordinácia nevadila, a to tam toho zas tak veľa nepribudlo, a dvak ju nie je príliš s čím koordinovať... Nehovoriac o tom, že je výhodnejšie nechať chvíľu stáť IAD, kým prejde električka, ktorá v tých končinách zasa až tak často nechodí, než nechať stáť tú električku desiatky sekúnd, kým prejde vzduch, čo má zelenú, len preto, aby mala IAD zelenú vlnu...
Reakcia na: Max #106022:
Hlavne keď v priemyselnej oblasti už skoro nič nie je... Omnoho väčšia škoda je v Brašove trolejbusov...
Reakcia na: Majo #106020:
Mohol bysi uviesť konkrétny príklad takej trate odnikiaľ nikam cez nič, prípadne prečo teda zrušenie takej trate vadí? Mimochodom, v Brašove nie sú Citará ale MAZ-y...
Reakcia na: Beus #106007:
Súťažíš o šoto týždňa? Mimochodom, čo sa ti nepáči na koľajovom "prepojení" za 1:38? Aj keď je to kúsok, pod hodinu to s IGK centrum - centrum nedáš a to nezastavuješ na zastávkach acelý mimomestský úsek ideš po D/R.
Zločinecká spoločnosť by sa mala starať o to, aby za uvedený čas jazdila každé dve hodiny, v kladivá každú hodinu a nie drôtovať diaľnicu...
Reakcia na: Peon #106098:
Teraz je taký vhodný čas. Skúsim mu zavolať? ?
Reakcia na: hoppusmark01 #105995:
Ty si myslíš, že za tie peniaze by WL poskytli lepšiu dopravu?
Reakcia na: Majo #105979:
Jasné, však nechali bysme električke preferenciu a vyhodili celú križovatku z koordinácie...
Reakcia na: S499.1023 #106155:
Je tým azda myslené to, že bude tá komunikácia dvojúrovňová? Ja som to pochopil skôr ako parelelná k hladine, a na povrchu by sa to zastavalo... dvojúrovňová cesta ma vzhľadom na finančné možnosti tohoto mesta a zhýralosť takéhoto riešenia v danom kontexte ani len nenapadla...:-)
Reakcia na: S499.1023 #106147:
no v podstate hej... tak ale nechcem aby som dostal ban ?

Re #106151 S499.1023: ale mal si nejaku dlhu odmlku, dufam ze to vynahradis ? ?
Reakcia na: Beus #105954:
U technicky vzdelaného človeka by som očakával, že vie, čo znamená slovo PARALELNÁ.
Reakcia na: hoppusmark01 #105953:
Ono je niekde napísané, že sa to bude robiť a sú na to peniaze? Nejako nevidím.
Reakcia na: hoppusmark01 #105951:
Architekt o tom guwno vie, netreba sa rozčuľovať. Prídu dopravní inžinieri a tí mu 2,70 m vysvetlia...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.