Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #105990:
"a bratislavskú MHD by mohol začať prevádzkovať Wiener Linien."

bodaj by sa tak stalo.. skákal by som od radosti..
Reakcia na: Ike #105988:
LOL ? len to prosimta velmi nezverejnuj, lebo sa o tom zahradkar dozvie a netusiac, ze to bol iba for, to naozaj zrealizuje s vidinou velkeho zisku z pasovania nafty, cigariet a nemzrnucej zmesi - vodka ?

Radsej nech realizuje linky do zahradkarskej kolonie. ?
Reakcia na: Majo #105992:
Nevedel by si mi hodit link na nejaku stranku s pdf CP pre cast Rakuska ako Wolfsthal, Kittsee? ?
Reakcia na: mrcheef #105991:
Jasné, že majú. Prímestskú autobusovú dopravy v Rakúsku prevádzkuje predovšetkým firma Bahnbus-Postbus, ktorá vznikla nedávno zlúčením týchto dvoch spoločností. Rovnako ako v Rakúsku, aj u nás pred vznikom podnikov ČSAD prevádzkovali autobusy železnice a pošty.
Trochu odbocim od temy ale mal by som jednu otazocku.... Este som nepocul ze by bola v Rakusku obdoba slovenskej SAD-ky (primestska autobusova doprava). Maju tam nieco take? ?
Reakcia na: Ike #105988:
A aby tam bol interval aspoň 60 min, mohli by tam byť nasadené všetky autobusy DPB (okrem dvoch - tie by jazdili na 901-ke) a bratislavskú MHD by mohol začať prevádzkovať Wiener Linien.
Reakcia na: Ike #105988:
Toho sa dúfam nedočkáme. ? ?
pre potreby rozsirovania MHD do zahranicia (kedze tu doma uz nie je co riesit a zahranicne pseudoMHD linky praskaju vo svikoch) som vytvoril novy potrebny ciel:

http://i32.tinypic.com/10r979d.jpg
Reakcia na: AAA #105986:
Prednostne sa prepravuju cestujuci s debilnymi napadmi a neschopnostou napisat slovo "tuneli"
Reakcia na: AAA #105985:
A narvrhujem hneď aj linku: Rovniankova 14 - Hadina Dunaja. No Hladina Dunaja je určená len na výstup. ?
Reakcia na: 810zssk #105984:
A mohol by aj vlak, keď už tá cesta bude v plytkom tunelY. ? ? ?
Reakcia na: Ike #105983:
Vodne dielo Wolfsthal.. ale to presmerovanie je dobry napad, moze tade viest desatprudova cesta, alebo tade moze jazdit linka 901..
Reakcia na: Ámos #105980:
to chcu ako zariadit? nechcu ho radsej rovno presmerovat aby v jeho koryte mohli postavit dalsie pseudoriverparky?
Reakcia na: Ámos #105980:
Takže v prípade vysokej vody prídeme o jednu z nosných komunikácii do Petržalky. ?
Reakcia na: Beus #105954:
Podla vsetkeho Dunaj ma ist o 4 metre dole.
On je architekt, nie dopravny inzinier. On ma podavat viziu a projektant to ma upravit do realnej konstrukcie. Napriklad tunel otvoreny smerom k dunaju s automatickymi vratami, ktore priehlady zatvoria ked bude vysoka voda
Reakcia na: 810zssk #105977:
Však neviem, čo zvažuje, keď to zas až taká novinka v BA nie je. Dlhú dobu sme mali funkčnú preferenciu medzi zastávkami Vajnorská a Rožňavská (dnes Cesta na Senec a PPA Controll), avšak tú odpojili po zriadení nového prejazdu, ktorý vznikol kvôli Tescu, keďže tam pribudol nový semafor a bolo jednoduchšie jednu preferenciu zrušiť, ako jednu zaviesť. ?
Reakcia na: 810zssk #105977:
silne mi pripomina MarceLoLa s jeho DEK klucmi... ?
Reakcia na: Majo #105976:
On zvazuje? ON ZVAZUJE roky po tom co to zaviedli inde a roky po tom co tu o tom zacali basnit?

A toto je naj perla:
"Nepomohlo by ani vyčlenenie jedného zo
súčasných pruhov pre MHD, problémy by tým totiž mohli nastať pre osobnú dopravu." - to hovori predseda predstavenstva firmy vlastnenej mestom, ktore tvrdi ze chce preferovat MHD. Nech si to ujasnia..
Branko sa zobudil:

BRATISLAVA 8. júna (SITA): Dopravný podnik Bratislava (DPB) zvažuje podľa
pražského vzoru preferenciu električkovej dopravy na križovatkách v meste. Ide o
uprednostňovanie "zelenej" pre električky pred "zelenou" pre autá, teda o dávaní
prednosti električkám počas jázd cez križovatky. Pre agentúru SITA to uviedol
predseda predstavenstva DPB Branislav Zahradník. Dopravný podnik už pripravuje
pilotné riešenie koľajovej dopravy.
"Pracujeme na tom. Musíme však systém odskúšať, zohľadniť všetky vzťahy,
dohodnúť sa s mestom i dopravnou políciu. Treba vychytať všetky chyby, aby
neskolabovala iná doprava," povedal Zahradník.
Ako ďalej uviedol, systém sa určite nebude dať aplikovať apriórne na
všetkých križovatkách v hlavnom meste. Ako príklad uviedol Karloveskú radiálu. V
prípade 90-sekundového intervalu električiek na križovatkách by sa totiž mohlo
stať, že by osobná doprava veľmi rýchlo skolabovala. Problém by tiež mohol
vzniknúť pri výjazdoch z tunela na nábreží. V obidvoch prípadoch by podľa
Záhradníka mohli vznikať kolóny a zápchy a riešenie by spôsobilo ešte väčšie
komplikácie. Preto musí podnik zanalyzovať celú situáciu a posúdiť, kde by sa
tento systém preferencie električiek mohol dať aplikovať a v akom rozsahu.
Podľa Zahradníka sa zatiaľ s takýmto systémom nepočíta v prípade autobusov
či trolejbusov. Zámerom DPB je totiž preferencia električkovej dopravy v rámci
MHD. Na strane druhej by však podľa neho pomohli tzv. buspruhy, ich vybudovanie
ale v súčasných podmienkach nie je možné. Bratislavské cesty sa totiž nedajú
všade rozširovať o ďalšie jazdné pruhy. Nepomohlo by ani vyčlenenie jedného zo
súčasných pruhov pre MHD, problémy by tým totiž mohli nastať pre osobnú dopravu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.