Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #105787:
Ale ved to moze zhoriet 😃
Reakcia na: m@rtin #105794:
po veľkom požiari Solarisu v BA bola na všetkých Solarisoch vykonaná technická kontrola, kde sa zistilo, že každý zo Solariov má inak vedenú kabeláž.. ?
Reakcia na: hoppusmark01 #105791:
Vidieť, že o 21/22Tr nič nevieš. Tak si odbehni do Brna alebo do Ústí nad Labem sa popýtať, aká je spoľahlivosť 22Tr.
Reakcia na: hoppusmark01 #105792:

Abych řekl pravdu, nějak ti nerozumím..
Reakcia na: hoppusmark01 #105791:

Výroba samotných trolejbusů se nevyplatí. Trend doby je unifikace a nějaká malosériová výroba (100 ks ročně) by nemohla konkurovat tisícovým zakázkám Evobusu, Mercedes a jiných. Vyrábět samotné trolejbusy bez možnosti výroby autobusů je v dnešní době takřka nemožné (výjimku tvoří možná Hess, ale cena trolejbusu je tak závratná, že se jim ta marže možná vyplatí). A aby se pustila Škodovka do výroby autobusů? To to dopadlo s 21Ab... Myslím si, že jedinou ekonomickou možností výrobců trolejbusů je spojení s nějakým silným a velkým výrobcem autobusů.
Reakcia na: m@rtin #105790:
okrem toho nie je riziko, že tie kastle Solarisu dojdú už do Škodovky každý s inak vedenou kabelážou? ?
Reakcia na: m@rtin #105790:
ja nechápem, prečo Škoda nevyrába vlastné trolejbusy, teda aj vlastné karosérie.. Odbyt má v dosť veľa mestách, takže economies of scale by boli (čím viac trolejbusov predaných , tým viac sa to oplatí)... alebo mohli aj naďalej vyrábať 21 a 22Tr.. Prečo sa vlastne zastavila ich výroba? Veď s tými trolejbusmi tuším nie sú takmer žiadne (technické) problémy ?
Reakcia na: Majo #105787:

O ukončení spolupráce s Irisbusem si slyšel kde? Výroba 24Tr a 25Tr samozřejmě bude pokračovat dál. Jen si zákazníci budou moci rozhodnout zda chtějí tuhle Škodovku nebo tuhle. Za výzbrojí Škoda v Solarisech hledej hlavně 15m busy, které chtěly Pardubky. Vše ostatní (zda budou i kloubové Solarisy, co s čísly 26 a 27) jsou jen čisté spekulace.
Reakcia na: Majo #105787:

Naopak, Škoda chce ovládnout trh. O rozdělení tu nemůže být řeč, protože by Solaris velmi okrouhal. V ČR získal pouze Ostravu, Opavu a Chomutov. Škoda naopak Brno, Plzeň, České Budějovice, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Jihlavu, Mariánské Lázně a Teplice. Pardubice chtěly 15m trolejbusy, tak se Škodovka dohodla se Solarisem a bylo upečeno.
Reakcia na: 810zssk #105777:
a myslis, ze od prazdnin tu uz budu Mercedesy Kapacity? ?
Reakcia na: kecho #105771:
Nie, v tomto nemáš pravdu. Na trolejbusy je stále platná rámcová zmluva so Škodou. My sa teda môžeme nechať prekvapiť, či to bude Škoda 25Tr Irisbus alebo Škoda 27Tr Solaris. Osobne považujem za pravdepodobnejšiu druhú možnosť vzhľadom na to, že Škoda nie je spokojná so stavom karosérií, aké im chodia od Irisbusu a teda zamýšľa spoluprácu s Irisbusom ukončiť.

Re #105769 m@rtin: Nemyslím si, že tam bude nejaké konkurenčné prostredie. Podľa mojich informácií si chcú Škoda a Cegelec (+Pragoimex) rozdeliť trhy...
Reakcia na: 810zssk #105785:
Blee, vypusti slovo "tvoj" 😃 Sorry.
Reakcia na: kecho #105784:
To je pravda, tie zapchy mozu byt pre tu 50 problem.. trochu sotoidea je tvoj napad so zachadzkou k novej budove SND (slo by to z Kosickej na Apollo a medzi tym k novej budove 😃 )
Reakcia na: 810zssk #105783:
chcel som čo najviac obmedziť celú cestu Wustenrot-Dostojevského, keďže tam hrozí katastrofa... a idú robiť 3 križovatky...
podľa teba by ale 50 musela do Pe točiť cez Landererovu = dlhšia trasa + zápcha na Wustenrote + čakanie an to, kým ťa pustia odbočiť vľavo...
šafko by som napr. na letné 2-3 mesiace aj odpísal v rámci útlmu dopravy na ŠN 😉 - Malá Scéna (súčasná 50) nie je tak ďaleko a aj na Vajanského/pri Umelke by sa mohla spraviť provizórna...
Reakcia na: kecho #105782:
Nechal by som mozno 50 na ASMN kvoli Wustenrotu (nahrada Malej ceny).. a tiez preto ze mi to vyhovuje, ale to nie je hlavny dovod 😃

Ta 70 cez Safko je asi lepsie riesenie. Smer most by stala ako 50 smer Aupark v opacnom smere na provizornej zastavke.
Reakcia na: AAA #105776:
napr 78 môže ísť:
ASMN, resp. doľava na Svätoplukova, Košická, Apollo, zjazd na Einsteinovu pri Auparku vyliezť na nadjazd an Farského, z neho doľava na "Farského", Mlynarovičova, Bosákova, Apollo, Prístavná...
Myslím si, že tak bude mať menšie meškanie ako cez Dostojevského
alebo ASMN, Wustenrot, Landererova, Apollo etc.
50tka cez Apollo: zrušiť Svätoplukovu & ASMN, ale: Košická, Apollo, zjazd Einsteinova, Aupark (konečná), neviem, či sa dá z Einsteinovej odbočiť priamo na Apollo, ale ako alt. Krasovského, Bosákova, Apollo...

Re #105778 AAA: jasné, že každý víkend chodíš 5x reláciu Šafko-Nivy, tak čo využiť v jednom smere 70tku? Prípadne ju cez víkend spraviť v smere ASMN aj so zachádzkou cez Šafko, ak nebude nejaká provizórna zastávka na Vajanslého...
Reakcia na: Mike #105780:
OK, vsak to bol len navrh. Otazka znie ci pri tych kolonach co tam asi budu nebude toto vyzadovat menej vozov..
Reakcia na: 810zssk #105777:
Lebo cez prázdniny kapacity určite budú hlavne keď sú všade dovolenky a tradične prelom júna a júla býva na niektorých kolonách nevýprava... A kto zalpatí vozokm naviac?
Reakcia na: AAA #105778:
A je to spojenie az take nutne? Bud sa da pouzit X50 a 50 (co bude v spicke mozno aj rychlejsie ako spoj po Dostojevskeho rade, alebo potom moze ist 70ka Novy most - Safko - Stary most - Einsteinova - Apollo - SND - ASMN - Podunajske Biskupice.
Reakcia na: 810zssk #105777:
Takže úplne zrušíš cez víkend spojenie Šafko - AS MN, fakt dobré.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.