"Ten bus pruh je v strasnoim stave. JAk mozes tvrdit ze neni??? ... ...Niektorí co tu prispievajú ani nevedia kde to je mam taky pocit.... co uz .... "
Niektorí co sem prispievajú ani nevedia, na čo reagujú, mám taký pocit. Tvrdil som niekde, že ten pruh nie je v strašnom stave???
Ten bus pruh je v strasnoim stave. JAk mozes tvrdit ze neni???
Niektorí co tu prispievajú ani nevedia kde to je mam taky pocit.... co uz ....
P.S jednoznacne ho treba opravit. Okolo sa uz ide stavat takze verim tomu ze to daju tie firmy dokopy ked magisrat to ma na haku...
Žiadny dramatický rozdiel medzi ním a inými nie je vo vozidle cítiť. Navyše, keby ho dôsledne používali, tak ho zničia úplne a niekto zodpovedný sa konečne zobudí a nechá opraviť.
"Pre bratislavských vodičov DPB? Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka? Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka."
A zamyslel si sa nad tým, prečo to tak robia? Vieš v akom strašnom stave je tam ten BUS-pruh? Už som sa tu na to asi 3x sťažoval..
"...iba súvislý koordinovaný ťah ako bus pruh má reálny zmysel..."
Pre bratislavských vodičov DPB? Tých, ktorí vyštartujú napríklad v Petržalke zo zastávky Rusovská cesta a poďho rovno do stredného prúdu až po ŽST Petržalka? Sú aj takí, ktorí to urobia aj po odjazde zo ŽST Petržalka.
Ale zároveň je na tejto trase veľmi zaujímavé riešenie BUS pruhu, keď za (nezmyselne umiestnenou) zastávkou VŠ manažmentu pruh končí, autobus sa musí zaradiť do normálneho pruhu, aby náhodou nenarušil bezpečnosť a plynulosť dopravy vozidiel vychádzajúcich z čerpacej stanice a potom, zase dbajúc o bezpečnosť týchto vozidiel, zaradiť sa naspäť, aby sa dostal na nadjazd.
Niekedy mám naozaj dojem, že dopravu v Bratislave projektujú idioti.
Je po obede po 13:00 a konečne vyšťavený turista sa dočkal trolejaku od Mlynskych niv aby sa odviezol vláčne a unaveným deduškom z 80 tich rokov plne klimatizovaným. Veď vonku je 25 stupňov a vodič dával najavo, že tento tr z 80 rokov má i klimatizáciu... Stačilo do neho nastúpiť a 6307 205 ? ste mohli vyskúšať Bratilsavsku D P pravú predpotopnú klimatizáciu. Veď mal pustený vaentilátor vháňajúci horúci vzduch na naše nohy. A ja že čo ma to tam dole pálilo a s následkom štípania...
30.000 čistého hahahahaha ?
Za taký plat by tam mnohí kľudne aj nocovali ak by bolo treba.
Re #104634 - // -: Hej iba súvislý koordinovaný ťah ako bus pruh má reálny zmysel. Dajme tomu v extrémnom prípade aj L93:
Na Panónskej je od Kolmej po Dvory potom kúsok na N.Moste, keby sa toto spojilo a ešte aj po celej Staromestskej po zast. Zochova a hore na Hodžovo a Štefánikovu tiež súvislý bus-pruh - vtedy má zmysel sa o tom baviť a nabádať ľudí presadnúť do áut. Ale to by museli byť všetky aj 93 aj 94 kĺbové vždy a asi zahustiť aj sedlový interval na 10 min a pobede na 4 min, ako bolo pôvodne.
Avšak stále ostáva jeden kolízny bod a to Hodžovo Nám., lebo darmo bude buspruh pred svetlami a aj za nimi do zastávky keď bude križovatka tak upchatá že aj autobus cez ňu pôjde 5 min. (čo sa stáva občas už aj dnes)...
no tak sa ešte spraví BUS-pruh na Staromestskej v smere na Štefánikovú... no a keď bude súvislý BUS-pruh od Zochovej až po SAV, tak môže byť kolóna aj 10 km a bude mi to úplne fuk, pretože nasadnem do MHD a prefrčím tadiaľ autobusom za 2 minúty... keď už to musím takto polopatisticky napísať..
Re #104622 Beus: Máš pravdu, nemá to význam sa tu takto hádať, naozaj to nevedie k ničomu ( okrem rozčulovania na oboch stranách). Už len posledné mi nedá - K Bútorovmu článku jedna konkrétna pripomienka na upresnenie obrazu: "Podpora MHD je jediná cesta...." - BUS pruh na Štefánikovej. Pri jednom pruhu pre IAD nebude kolóna vozidiel dvojnásobná, to platí iba v prvom cykle riadenia - 100s, v ďalšom cykle pribudne ďalšia polovica vozidiel, ktorá by inak preša križovatkou, atď. Za hodinu to bude 400 áut, vynásob metrami pre jedno vozidlo a dostaneš 3km. Matematika nepustí, prázdne obkecávanie pustí hocičo. Takže na záver neverte všetkému, čo tu dopravní experti tvrdia a nedajte vždy ani na prvý dojem, Ak sa má niečo zmeniť, vždy to treba domyslieť do konca. Ja tu končím, pán cenzor mi už vyhodil 4 odpovede, nemám tu čo robiť a naozaj to nemá zmysel. HOWG.
ja nechápem tie obavy zo zápch.. že to nejaká cesta (asi)nezvládne, tak ju musíme rozšíriť.. načo??? načo tie stresy, že budú zápchy? načo to rozširovanie ulíc? tak keď naozaj dojde k zápcham, tak nech tam tie zápchy sú.. ľudia budú musieť ísť MHD.. a hotovo..
Z nám SNP ubudli šialenci, ktorí jazdili zo Štefánikovej na Starý most a do oblasti Špitálskej. Ostatní tam ostali, choď sa tam ráno pred 8h pozrieť. Ešte že to tá Staromestská ako tak zvláda, ale dlho asi nebude.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023