Oprava môjho predošlého príspevku: "... po prvý krát ... "
Re #104362 810zssk: Račianska je v dobrom stave. Zrušiť niekoľko priecestí, zabezpečiť a plne preferovať trať a 60 km/h bude hneď reálna.
Ak zaplatis rekonstrukcie trati tak aby tam bola vyssia rychlost DPB ta urcite privita s otvorenou narucou. Dnes som mal tu cest s istou vodickou v rannej spicke v K2S po Racianskej rychlostou 55kmph (podla tachomera) a to uz dost hadzalo zo strany na stranu. Ja verim, ze aspon v tuneli bude minimalne 65km/h.
vies my vysvetlit preco musi jazdit 10km/hod pomalsie ako je maximalka pre obec a o 15km/hod menej ako je maximalka pre dany typ elektricky?
A je pravda, ze na plne segregovanej trati si maximalnu rychlost urcuje dopravca v sulade s maximalnou konstrukcnou rychlostou vozidla?
nie je skoda obmedzovat preferovanu kolajovu MHD? Mala by mat vyssiu povolenu maximalku ako IGK, aby to zvysovalo jej konkurencnu vyhodu oproti IGK nie? je niekto kto ma iny nazor?
Keby to aj boli busy DPB, aj tak by ich posielal len do Wolfstahlu pre kamaratov, pretoze Bratislavcania by v nich mohli objavit teplotnu pohodu pod klimatizaciou a zacali by sa klimatizaci dozadovat do vsetkych busov ?
Nejde oto ze by nevytiahli. Skor o konstrukcnu rychlost, ktora je stavana na maxi 65 a skutocnosti mozu jazdit maxi 50 alebo 55. Nie som si isty, niekto ma urcite opravi
Hm vies si predstavit, ze teraz DPB bude uzatvarat zmluvu so Zajazdami o vymene vozidiel alebo akym sposobom by si tie vozy vymenili? Preco by DPB mal prevadzkovat vozidla, ktoru su drahsie na prevadzku? Ano este stale plati, ze CNGac prejde 100km lacnejsie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike