Re #104286 Valec: Ak si odmyslím, že DPB má problém zabezpečiť MHD v samotnej Bratislave, tak myšlienka linky do mesta Hainburg sa mi páči. Veď je približne na úrovni Devína, len z opačnej strany Dunaja.
Ja by som to vnímal ako pekný akt cezhraničnej spolupráce v oblasti cestovného ruchu (vrátane toho "nákupného"). Predsa len by to bolo o čosi dostupnejšie a lacnejšie než cestovať Slovak Lines, ktorý pokračuje tade do Viedne.
Ale na čo má ísť tá linka len do nejakej obce Wolfsthal? Len kvôli obyvateľom, ktorí sa tam presťahovali z Bratislavy? To radšej podľa mňa nech nejde do Rakúska vôbec. Alebo bol problém spraviť tej linke tú jednu zastávku radšej v Hainburgu, kde by mala konečnú namiesto Wolfsthalu?
Kto to tam do Wolfsthalu bude reálnej využívať a na čo? Na Pottenburg či Konigswarte odtiaľ si Bratislavčania určite nebudú robiť výlet tak často ako na Železnú studničku...
A kto tam bude prestupovať na vlak S7 do Viedne, keď do nej je niekoľko možnosti ako sa dostať priamo z Bratislavy? A cez pracovné dni, keď tam cyklobus premávať určite nebude, tú linku určite ani cyklisti nebudú využívať.
Neviem, koľko žije Slovákov vo Wolfsthali, ale keď už do niektorej prihraničnej obce to má ísť, tak bližšie by to iste bolo do Kittsee (určené spoje linky č. 80) alebo Rajky (určené spoje linky č. 91), kde žije viacero Slovákov.
A co tam bude chodit..SOR? Dufam ze vodicom kupia nejake oblecenie a nebudu tam chodit v teplakoch, trenkach ci do pol pasa nahaty, pripade v tielku ? ? ? ?
chlapce, ty nie si normalny...radsej sa prac odtialto, lebo tu nepotrebujeme blaznov, co sa nahanaju cely den za kazdym autobusom, aby sa odviezli a skumali v nom diery (radsej nechcem vediet naco).....aj ked po tom co som o tebe pocul, ako si bol nadrzany z toho, ze si mohol v brne spat v elektricke a ze skoro si sa v nej urobil ma co sa tyka teba uz nic neprekvapi.... ? ? ? ? ? ? ☠
Co aj ja? Prisli tie vozy v nejakom strasnom stave? Z toho, co som videl na fotografiach, sa mi to nezdalo. Spinave? Kde? Zvonku? Presli 250 km, moze byt! Zvnutra? Nezdalo sa mi.
Anyway. Ked ma DPB problemy s tym, v akom stave prisli vozy, nech ich neprebera, vrati a zmluvu zrusi. A bude po problemoch.
Co je dolezitejsie - mat tie klbaky na prijme absolutne ciste, alebo mat vobec nejake klbaky?
Stávka vodičov mohla byŤ tu v ČR, na Slovensku jedine ak pri ich hromadnej návšteve v Niké ? . Štrajk vodičov však bol kvôli niečomu úplne inému, Ik4xX sa to len zaplátalo ale na princípe činnosti DPB sa nič nezmenilo, bohužiaľ.
Pozri, v 9x roku bola stavka vodicov, kupili sa nove Ik 4xx. Ako pises, zrazu bol pruser s packou a kladivkami, tak sa dali do vozov detto aj hasenie motorov CNG busov. Peniaze su len akosi sa nikomu nechce rozmyslat a naozaj sa asi caka na riadny pruser a potom sa tie peniaze aj daju a kupia nove vozidla. Nech by si skusili stiahnut plesnive vozidla vo velkom a bez nahrad, to by len DPB cumel a magistrat tiez ako sa zrazu najdu peniaze. Nepodcenuj silu verejnosti ?
Nova WAPka je, cistiaca firma je. To ze to nefunguje treba napisat DPB a nie mne. No ked budeme vsetci mlcat a drzat krok, tak sa stym nic nespravi ?
Neriesime tu vaginovitu, ale riesime tu nase peniaze, za ktore sa kupili/prenajali tie busy, takze je kazdeho pravo vediet a chciet aby boli ok a ciste uz pri dodavke. To ze sa o tvoje peniaze nezaujmas je prolem tvoj ? Ci ty si kupis/prenajmes auto a budes kakat na to, ze je zasrane a ponicene? ?
Nemám znalosti o výprave, o počte kĺbakov, ktoré sú nahradzované krátkymi karosami, domnieval som sa, že ich môže byť približne tých 10 cca denne. Takže beriem svoje slová späť. ?
? To si sa dufam pytal zo srandy! Ani s "novymi" klbakmi z BB sa zrejme vzdy nepodari zabezpecit vypravu na "klbovych" linkach len klbakmi a Ty by si nas chcel zbavit 6 clankovych autobusov, ktorym nic nie je (s vynimkou mozno 4508, ktora je uz dost prehnita)? Napr. taka 1512 je vdaka jej "majitelovi" v perfektnom stave, tak preco by si ju vyradoval? Alebo Ti budu chybat kratke plynaky na "klbovych" linkach? ?
Ak Tebe niekto taký umrel tak sorry, úprimnú sústrasť. Ale mám taký pocit že keby sa stal nejaký fest vážny prúser kvôli protekčnej STK, asi by sa s tým niečo začalo robiť, takže asi nič také ešte nebolo a hádam ani nehrozí. Čím ani zďaleka neobhajujem súčasný stav a vôbec ma neteší že sa často "čaká" na nejaký vážny prúser aby sa veci začali riešiť, ako napr. kladivká vo vozoch...
Aj S499.1023 mi o tom písal; ale keby sa skutočne vyradili všetky technicky nespôsobilé vozy, máte istotu že by sa okamžite prenajali druhé a/alebo nakúpil potrebný počet nových tak, aby bola zabezpečená fungujúca MHD? Ja mám pocit, že nie...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr