Električky pri križovaní Miletičovej preferenciu nepotrebujú. Na Trnavskom totiž preferenciu zaviesť nie je možné, takže tu úplne postačí signál synchronizovaný so signálom na Trnavskom, podobne ako tam je dnes, a ešte o kúsok by sa to dalo vylepšiť
Re #103746 fanatikmhd: Ale veď je to prototyp SU15 s pohonom CNG, ktorý v KE už cca 3 roky behá
Minimalne trolejbusy by mali mat preferenciu tak ako pri Cintorine Ruzinov.
Inak, neviem kde maju byt elektricky, ale ak budu krizovat tu cestu tak by urcite mali mat preferenciu.
Len vozovňa a predvozovnie. Osobne som pomerne proti, lebo vozovňa má asi už svoje dni života spočítané, ale Konárik asi potrebuje lobbné... Vraj "na tento typ vedenia sa už nevyrábajú ND", by ma zaujímalo, čo konkrétne nemá skladom, keď to vešia na každú konárikorekonštrukciu...
Mňa zase napadá, že pri rekonštrukcii/prestavbe kúpeľov Centrál, pokiaľ sa má rozširovať Miletičova na 2+2, tak v smere na Trnavské Mýto by bolo treba takisto zabezpečiť preferenciu MHD pre 201/209/68, minimálne 201 a 68 sú nosné linky a vyústenie Miletičovej na Trnavskú býva upchaté. Stavil by som sa, že nikto na magistráte o tomto probléme neuvažoval, resp. uvažoval iba o celkovej zvýšení priepustnosti.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk