Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #103336:
? ach...tak ktoré to tam teda sú? 4940 to viem, potom 4945 a 4947...ten štvrtý by mohol byť ktorý? 4958 zošrotovali alebo kde je? Vie mi niekto teda povedať,ktoré tam, ešte parkujú?
Reakcia na: enumaelish #103331:
4958 tam nie je ?
Reakcia na: milannco #103255:
Je to len maly krok pre autobus, ale velky skok pre Bratislavu. Konecne totiz DPB prestal byt nemiestne hrdy a prijal, hoci len formou prenajmu, ojazdene vozidla odinakial. Dufajme, ze si tento zvyk podrzi aj do buducnosti.
Reakcia na: ivanbuto #103276:
Chcelo by to vyssiu frekvenciu vlakov. Ale ako moze byt vyssia frekvencia vlakov, ked oni na zastavke stoja minutu a pol, kym sa tam ludia natlacia? 🙂 Prazske Cecko nemilosrdne v rannej spicke zavrie dvere uz po tom, co nastupi este len polovica ludi stojaca pred dverami. Prave preto, aby mohlo dodrzat 105-sekundovy interval.
Reakcia na: enumaelish #103331:
Tam nestoja iba 4 ikace.... vo vozovni petrzalka ich stoji jak nasratych a furt ich presuvaju koli miestu na iny blok parkovaci..... cize musis pozret v katalogu setky nezosrotovane ikace z 4DTPA
Reakcia na: Ámos #103329:
Ja som ten prestup spomenul preto aby to zas nevyzeralo ze

Ja vidim riesenie v kombinacii vlakovej dopravy + 22 s prestupom na Lamacskej branme a pripadne si viem predstavit nejaku spickovu obdobu 28-ky ktora by nesla z Opletalovej ale zo sidliska. To by bola slusna ponuka spojov.
Prečo stojí aj modrý Ikarus 4707 v Petržalskej vozovni?

Môžem sa opýtyť, že ktoré to 4 Ik280 stoja v Petržke na okraji? Určite tam budú 4945,4947 a 4958 a ten štvrtý je ktorý?
Reakcia na: S499.1023 #103205:
O tej trojičke som si myslel to,že presahuje povolenú dĺžku ale vedel som,že je to kratšie ako 3xT3...chyba bola teda to prvé
Reakcia na: 810zssk #103327:
uz dnes sa tvori v KV Cimermanov vlak. A prestup na elektricky v Dubravke vo forme L22 moze nadalej existovat. Resp. potiahnutia elektricky k Lamacskej brane prestup tam.
http://lazarus.elte.hu/hun/digkonyv/topo/200e/35-48.jpg

celkom zaujimava mapa ak si date BA...

par otazok
1) dalo sa dostat priamo z Malaciek do Marcheggu?
2) uz vtedy existovali ZST Vinohrady v sucasnej forme (podla mapy aj hej)
3) zda sa mi tam alebo je tam naznacena rozostavana sucasna trat k ZST Nove Mesto?
Reakcia na: Ámos #103318:
Ono by to slo za predpokladu posilnenia dopravy na danej trase. Dalsia vec je ze cast ludi z DNV uz teraz prestupuje v Dubravke na elektricky.
Reakcia na: Solider #103317:
Pokial by sa vybudovala zastavka DNV - Eisnerova a vlaky by v spicke chodili aspon v intervale 20 minut tak si to viem predstavit ako lepsie riesenie. Ak nie, tak je lepsia elektricka.
Reakcia na: Solider #103315:
No paci sa mi ako skoro o tom informuju.
Reakcia na: Ámos #103321:
samozrejme plati znama (ne)rovnica....

co najnezmyselnejsi projekt za co najvacsie naklady za co najmensiu kvalitu 🙂
Reakcia na: hoppusmark01 #103322:
To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
Reakcia na: Ámos #103318:
keby sa vybudovala tá trať medzi Dúbravkou a Hl.st. cez Patrónku, tak by električka kapacitne zvládla aj DNV.. a L21 by sa mohla úplne zrušiť..
Reakcia na: Ike #103320:
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
Reakcia na: Ámos #103318:
ale aj vzdialenost tu ma nemalu ulohu... ved do centra by to trvalo pomaly tristvrte hodinu... to nemoze konkurovat IAD
Reakcia na: Beus #103265:
Všetky vozidlá majú demontovaný EMtest. Transparenty aj palubaky. ?
Reakcia na: Ike #103316:
nejde ani tak o vzdialenosti skor o kapacitu. dnes nepobera Dubravku s KV neviem si predstavit, ze sa ktomu prida DNV a Lamacksa brana.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.