? ach...tak ktoré to tam teda sú? 4940 to viem, potom 4945 a 4947...ten štvrtý by mohol byť ktorý? 4958 zošrotovali alebo kde je? Vie mi niekto teda povedať,ktoré tam, ešte parkujú?
Je to len maly krok pre autobus, ale velky skok pre Bratislavu. Konecne totiz DPB prestal byt nemiestne hrdy a prijal, hoci len formou prenajmu, ojazdene vozidla odinakial. Dufajme, ze si tento zvyk podrzi aj do buducnosti.
Chcelo by to vyssiu frekvenciu vlakov. Ale ako moze byt vyssia frekvencia vlakov, ked oni na zastavke stoja minutu a pol, kym sa tam ludia natlacia? Prazske Cecko nemilosrdne v rannej spicke zavrie dvere uz po tom, co nastupi este len polovica ludi stojaca pred dverami. Prave preto, aby mohlo dodrzat 105-sekundovy interval.
Tam nestoja iba 4 ikace.... vo vozovni petrzalka ich stoji jak nasratych a furt ich presuvaju koli miestu na iny blok parkovaci..... cize musis pozret v katalogu setky nezosrotovane ikace z 4DTPA
Ja som ten prestup spomenul preto aby to zas nevyzeralo ze
Ja vidim riesenie v kombinacii vlakovej dopravy + 22 s prestupom na Lamacskej branme a pripadne si viem predstavit nejaku spickovu obdobu 28-ky ktora by nesla z Opletalovej ale zo sidliska. To by bola slusna ponuka spojov.
uz dnes sa tvori v KV Cimermanov vlak. A prestup na elektricky v Dubravke vo forme L22 moze nadalej existovat. Resp. potiahnutia elektricky k Lamacskej brane prestup tam.
par otazok
1) dalo sa dostat priamo z Malaciek do Marcheggu?
2) uz vtedy existovali ZST Vinohrady v sucasnej forme (podla mapy aj hej)
3) zda sa mi tam alebo je tam naznacena rozostavana sucasna trat k ZST Nove Mesto?
Pokial by sa vybudovala zastavka DNV - Eisnerova a vlaky by v spicke chodili aspon v intervale 20 minut tak si to viem predstavit ako lepsie riesenie. Ak nie, tak je lepsia elektricka.
To ano, ale vysvetlis mi naco tahat nve kolaje vedla kolaji? Hlavne ked v ramci BID by mala byt premavka na danej trati dostatocne husta. Vyslo by lacnejsie a efektivnejsie keby sa vybudovali: zastavka DNV sidlisko, prestupny terminal DNV ŽST, Lamač, niekde v oblasti pod Kramarmi a Hlavna stanica.
vysvetluj na magistrate. Samozrejme ze zo vsetkych hladisk by bolo lepise stavat zastavku. Naco tahat kolaje tam kde uz su. Ale ked bude ZSR stavat zastavku tak niekto na magistrate, sa nenabali. Na slovensku sa nestavia podla logiky, ale podla mnozstva potrebnych financii. Cim drazsi projekt tym skor sa realizuje. Je mi z tohto statu aj mesta zle.
nejde ani tak o vzdialenosti skor o kapacitu. dnes nepobera Dubravku s KV neviem si predstavit, ze sa ktomu prida DNV a Lamacksa brana.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
co najnezmyselnejsi projekt za co najvacsie naklady za co najmensiu kvalitu