Fuuu... viem len ze zakapala ale detaily odo mna nechci. Este stale sa vsak diskutuje o trase, nejaki obyvatelia sa stazuju, ale nie je ich vela. V Rocenke Nadacie Horsky park 2001 som sa docital, ze kym DPB kupi minibus, podpise sa zmluva s nejakou prepravnou spolocnostou s minibusom. Ale preco to zakapalo = ? Ja sa domnievam ze prave kvoli minibusu. Ak sa chces linkou 45 predsa len previezt, ber bicykel, mobil alebo pevny telefon a volaj mne alebo MDi. My ju jazdime, prehovarame aj ostatnych ale velmi nexcu, pretoze je to osmickova linka, cize by sme sa po trase stretli maximalne raz Ale mne sa paaaaaaci
color: takže nakoniec tá potenciálna linka na Slavín zakapala?
ako to DPB hodil do autu? čím argumentoval, však to vyzeralo spočiatku celkom nádejne po tzej petícii
Rasto: z Hodzovho namestia X7 na Jancovu a potom prestupis na X17 a na najblizsej zastavke vystupis (Budkova) a pojdes po ceste Vpravo. Alebo - a to mas jednoduchsie a zdravsie - peso. Inak mozes aj z Hodzovho namestia na 207, alebo 208 na Sulekovu a odtial peso hore.
Ad> Z
Ani ja si neviem celkom dobre predstavit,ako sa to stalo,na prvu kolonu sa nepresmykne ani mys bez preukazu,na v tom case rozobratu 1203 ma pustili pozriet sa,len ked som im nechala v zalohe OP,VP a tusim aj mobilny telefon ... a hen,v petrzalke sa TamBusy spaciruju hore dole :o)
ALL: ZAUJIMAVA ODPOVED PRAVNIKA NA OTAZKU CO ROBIT V PRIPADE REVIZIE CESTOVNYCH LISTKOV ! ODPORUCAM.
Da sa o tom aj dalej diskutovat. http://www.lawyer.szm.sk/mel.htm
KLF: ale veruže mala tam ist trat ako som písal v #10313 (podľa mojich info). Dôvod bol ten, aby mala Koliba náhradnú prístupovú cestu s MHD a to mala byť spomenutá spojka na Kramáre. Mala to byť riadna cesta pre motorové vozidlá + trolejbusy. Lenže prišiel november a pozemky pre cestu neboli zrejme vysporiadané takže to zakapalo, kedže mesto nemá peniaze aby od vlastníkov vykúpilo pozemky na cestu za maličkosť 6000-8000,-/m2 :-)))
Ale NACO zase vsade pchat MHD ??? Nie nemala tade ist trat !
Trolejbusy by sa mali (a aj sa mali) tahat od Koliby hore az pod Kamzik (cim by s atam vylucili auta) a na Zeleznej studnicke k sanatoriu. To su relevantne trasy, ale nie tie pod Kramarmi po moste na Kolibu a podobne nezmysly...
Ten most na Kramaroch poznam a tiez ma dost zaujalo to, ze na druhej strane nikam nevedie... nemala tam ist trolejbusova trat na Kolibu? Od toho sa uz uplne upustilo?
ceco: ja radšej používam mapu, ktorú som hodil do odkazu, je totiž daľeko lepšie graficky spracovaná (si myslím).
Nemyslel si to zle, ale bohužial tadial cesta nevedie asi ani nepovedie. Totiž aj ked podľa mapy to vyzerá ideálne, že by sa dala spojiť ulica Královské údolie s Radvanskou, tak to nepôjde, lebo medzi koncom Královského údolia a Radvanskou je asi 30m výškový rozdiel... a prepojeniu Kráľovského údolia na Jančovú bráni záhrada ukrajinského a čínskeho veľvyslanectva a kopec iných záujmov o pozemky na ktorých budú stáť za pár rokov niekoľkomiliónové vilky.
Ak poznáte na Kramároch Vlársku na konci ktorej je už postavený vyasfaltovaný most (ktorý končí v burinovom svahu), ktorý mal spájať Kolibu-Bárdošovu ul. s Kramármi-Vlárska (a už asi 12 rokov stojí a nespája) tak je to na zaplakanie.
No nazdar, aj toto sa moze stat??? A ja sa tu vzrusujem nad sluzobnym preukazom... Ved mna by si ani nevsimli, ked prehliadli Tambus (Dufam, ze je to brane len ako zart, ze sa to naozaj nestalo)
Mimochodom,ked boli v DNV zaplavy a 21-cky chodili obchvatom okolo kostola a cez staru DNV,tak niekto par krat fotil nasu (Aupark) karosu 1203 . Bude v galerii ???
Andy :
Ja som tak pocula,ze opity 23-rocny radovy obcan isiel okolo vozovne 4. kolony v Petrzalke,zobral TamBus a presiel s nim cez most ... a potom ho odstavil na nabrezi a ozraty v nom zaspal.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
riko
Nemyslel si to zle, ale bohužial tadial cesta nevedie asi ani nepovedie. Totiž aj ked podľa mapy to vyzerá ideálne, že by sa dala spojiť ulica Královské údolie s Radvanskou, tak to nepôjde, lebo medzi koncom Královského údolia a Radvanskou je asi 30m výškový rozdiel... a prepojeniu Kráľovského údolia na Jančovú bráni záhrada ukrajinského a čínskeho veľvyslanectva a kopec iných záujmov o pozemky na ktorých budú stáť za pár rokov niekoľkomiliónové vilky.
Ak poznáte na Kramároch Vlársku na konci ktorej je už postavený vyasfaltovaný most (ktorý končí v burinovom svahu), ktorý mal spájať Kolibu-Bárdošovu ul. s Kramármi-Vlárska (a už asi 12 rokov stojí a nespája) tak je to na zaplakanie.