Reakcia na: Lubomir #101992:
nie ja hovorim o tom, ze ak by sa aj SOR-ky 10,5 nahsadzovali miesto Karos B731 tak rozdiel v dlzke je 32,5cm.Re #101993 enumaelish: Ikarus 280 nie je 18m vozidlo.
Re #101994 enumaelish: To ukaze az vestnik verejneho obstaravania.
Re #101995 Solider: Mali by prist v priebehu troch rokov.
Re #101996 luky133: Nezabudli a mozno sa docakme do konca roka aj inych ako klbovych trolejbusov ?
Re #102000 M3go: Mozno by bol potrebny novy tender.
Lubomir
Mas dojem ze by boli klbaky v rieseni ? Nevyzera to tak. Resp. ich riesenie je na konci vlaku aj ked sa mali riesit ako priorita. Dobry manazer rozhodne nebude nahradzat vozy, ktore su v prijatelnom stave aj ked po zivotnosti a rozsirovat svoje aktivity, dokial nebude schopny zabezpecit a obriadit tie, ktore uz ma.
Dobry manazer nekupuje to, co nepotrebuje. 51 kusov 9,5metrovych soriek tu NIKTO nepotreboval. Linky 37 a 30, rovnako tak l 29 by sa bez soriek 9,5 zaobisli.
Ja vidim potrebu 12metrovych vozov, ale nevidim potrebu kontraktu na 10,5ky za 300 mil. na 4 roky. Aj ked sa to nemusi minut
Rovnako tak nevidim dovod obmedzovat sutaz na 10,5 metrove autobusy len preto, aby vyhrala sorka... ale je pravda, ze mne za to tiez nikto laskavost neurobi. Tych 1,5 metra ti zase tolko neusetri, ale je pravda, ze to eliminuje ostatnych moznych konkurentov. Naopak, pre cestujucich je aj 1,5 metra dost. Keby sa jednalo o tender na nakup 12 metrovych busov, nepoviem. Keby sa jednalo o tender na nakup 10-15 kusov busov v dlzke 10,5 metra, frflal by som, ale uznal by som, ze to je rozumne...
Ale po skusenostiach z minuleho roku, kedy sa dotiahlo 18 9,5metrovych hrbacov len preto, ze ved mame ramcovu zmluvu a nemusime robit tender... po tejto skusenosti po mne nechci, aby som veril, ze ked bude tender na 300 mil. ze sa niekto bude zatazovat dalsim tendrom na 12metrove busy... povie sa zase ved tu mame toto, tak to budu 10,5ky... a zase si to odseru cestujuci.