Pracovník DPB nie som... ULFy tu mať určite nebudeme... Navrhni mi riešenie, aby sa Slováci prestali pchať vozidlám MHD do cesty! Možno by pomohlo, keby sa napr. vodiči električiek dohodli, že na prejazdoch, kde stoja autá a nemajú, nebudú brzdiť a roztrieskajú im ich a budú to robiť až kým si od toho gumokolisti neodvyknú, ale ako poznám našich pánov policajtov, odniesli by si to zase len električkári, pretože sa "dostatočne nevenovali riadeniu vozidla".
Re #101493 fanatikmhd: To Ti kto nakukal? V Prahe jazdí ešte stále dosť veľa pôvodných odporových T3 aj starších ako v BA a tyristorové sú všetky T3M, T6A5 a ešte stále časť KT8D5.
"V DPB maju vodici autobusov pokyn dopyt nepouzivat."
Čo je ma po tom, že vodiči majú nejaký pokyn (aj keď by som sa rád stretol s tým idiotom, ktorý taký pokyn vodičom dal). Vidím tlačidlo dopytu, tak ho pred zamýšľaným výstupom používam tak, ako som zvyknutý všade v civilizovanom svete, nakoniec aj v trolejbusoch, alebo električkách.
a co sa tyka asynchronov-tie newm ze ci su setky ale co sa tyka tyristorov-oprava nezrusili ich ale nahradili TV TV1-TV6 za teraz newm europulse ci progress to teraz newm z voleja...
"pocul som ze aj asi ulf-y!!" - A ja som pocul ze sa kupia Setry a to nic nemeni na fakte ze to tak NEBUDE, pretoze rovnako ako ULF su to neskutocne drahe vozy.
no, dotuje ale napr mesto Praha dotuje DPhlmP viac a pozri si tam mhd!!! tam napr tyristorove vozy ani newm ci este dajake jazdia, T3 orig bez reko uz nemaju.......
Ty si pracovnik DPB??? co sa tyka tram-pokial dobre viem, tak DPB ce kupit VARIA resp. pocul som ze aj asi ulf-y!! ale to bola asi chyba, a dalej opravy nie su problem po nehodach, to je jasne, ale je problem ked jedine slovaci su nechapavy narod debilov, kery nepochopia ze sa nebudem pchat do cesty vozom mhd a zeleznic!!! a napr.solarisy[vo svete uznavana znacka ako MB] nie su drahe, su supr ale s DIESELOVYM MOTOROM A NIE PROTOTYPI!!!! a suciastky su tez lacne a nie ako my-namiesto plastovych uzaverov orig dame konope a do0padne to fantasticky viz 3700!!! ten sa zapise do guinesovej knihy rekordov v pocte horeni motora! mam pocit, ze pokial budeme pouzivat na tesnenie privodu paliva konope, tak budeme musiet k sucasnym diviziam pridat diviziu hasiace pristroje........... cislo 5xxx
DPB dostáva dotáciu na MHD, i keď uznávam, že to nie je nič moc. Nehody sa stávajú všade vo svete, s tým nič DPB ani mesto neurobí (nemáš legislatívné páky na zakozavanie sadania si za volant jeepov maldým bezpečnosť premávky ohrozujúcim trubkám, ktoré majú bezkrkých frajerov) a to, čo nehody stoja aj tak nie je až taká hrozná suma a uhradí ju poisťovňa. T3 sa už modernizovať nebudú, teraz sa v ÚD robí posledná T3P a koniec (prosím, nepýtajte sa, čo bude nasledovať, nemôžem zatiaľ prezradiť, ale máte sa na čo tešiť). Posledných pár K2 sa už zmodernizuje na K2S a tiež s tým bude koniec. Ikarusy 283 tu už dlho nebudú a 700-kové Karosy tu tiež nie sú naveky. Treba si uvedomiť, že modernizácia stojí výrazne menej ako nové vozidlo. Nové vozidlá ešte nemusia byť šetrnejšie, lebo síce možno o málinko zožerú menej paliva, ale zase sú drahšie náhradné diely a tiež nemusia byť hneď menej poruchové i keď dúfam, že naozaj tých porúch tam bude menej. Tým som, samozrejme, nechcel povedať, že som proti novým vozidlám, ale aj tie modernizácie majú svoj význam...
Ozaj, neviete dakto daco nove o mojich milacikoch sanosoch???
na nivach stoja, prachniveju, huligans roz***ali skla, jedine, na co su-su najvacsie tazitko na tomto i na onom svete!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo
Re #101493 fanatikmhd: To Ti kto nakukal? V Prahe jazdí ešte stále dosť veľa pôvodných odporových T3 aj starších ako v BA a tyristorové sú všetky T3M, T6A5 a ešte stále časť KT8D5.