Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: intony #101202:
... ale tie som vo svojom príspevku nespomenul. ?
Reakcia na: Ámos #101199:
Sak v Citelise vodic kabinu oddelenu od priestoru cestujucich ma.

Je to sice trochu zle vidiet, ale je to vidiet
http://imhd.sk/po/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18427&idg=443&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Vsimol som si, ze pri modernzovanych T3 sa im po celej kasni pri oknach olupuje lak a praska to tam. Vie niekto cim to je? ?
Reakcia na: Ike #101171:
To je skor smutne ? Zial v DPB, chodia vrakove vozidla den, co den, niet sa co divit ze cestujuci nastupia do vsetkeho co ma kolesa t.j. aj do elektricky co ide na modernizaciu a naviac v case ked dlho ziadna nesla. To ze nastupuju do autoskol (sam som videl x krat), je preto lebo staci vidiet, ake roznofarebne chodia vozidla v premavke (nik ich neprestrieka, lebo sak co by chodilo...) ? To je zial vizitka DPB, ale ten ma permanentne na haku ?
Reakcia na: hoppusmark01 #101200:
uz sa stalo, ze sa niekto pokusal dostat do kabiny vodica a nepodarilo sa mu to. TAMbus to tusim bol... Mike by si mohol pamatat presnejsie.
Reakcia na: Majo #101046:
Stáva sa, že je výluka na trase N72, ale nie N44/N47, vtedy robí N72 bus, a N44/N47 tbus, či sú tam nejako inak riešené prestávy, neviem, na Kolibe každé kolo vychádza cca. 18 min. prestávka.
Reakcia na: ivanbuto #101201:
Zabudol si dodať, že máš aj osobné dôvody. ?
Reakcia na: Majo #101036:
Jednak tí, čo zvyknú robiť nočáky, nemajú papiere na 25 Tr, ale skôr to, čo hovoril d3k0 + ďalší aspekt, totiž 25 Tr sa na nočáku veľmi neosvedčila...
Reakcia na: Ámos #101199:
v najnovšom Citelise je tá kabína úplne fyzicky oddelená od priestoru cestujúcich, a pritom sú celé predné dvere k dispozícii cestujúcim.. Takže kabína nemusí nutne zaberať toľko miesta..

Okrem toho si myslím, že ak niekto chce napadnúť vodiča, tak ho napadne aj cez plnú kabínu, rozbije sklo atď.. Zasa tak odolné tie kabíny nie sú..
Reakcia na: Papyr #101169:
V Bratislave by tam tyc pribudla a otvaralo by sa iba jedno kridlo dveri.

Kabiny by vodici mali mat. vid - http://www.ceknito.sk/video/134464
Reakcia na: Majo #101070:
"Žiline, keď prevzal prevádzku MHD po SAD novovzniknutý DPMŽ, došlo k premenovaniu väčšiny zastávok ..."
Mýliš sa. Zastávky boli premenované v roku 1988, keď MHD ešte vykonávala ČSAD.
Reakcia na: intony #101195:
Chválabohu, že sa premiestnil. Snáď sa toto fórum zasa bude dať čítať.
Reakcia na: intony #101195:
cudujem sa tym ludom ze mu skocia na argumenty typu, ze nevyhodou elektricky je ze ide cez mesto a ze nema preferenciu a preto ju treba kompletne prestavat (pritom to prve je samozrejmost a to druhe je blbost, staci to vhodne nastavit)
Reakcia na: Ike #101109:
To snáď nie je pravda. Tu nepochodil, tak teraz ide rozširovať svoju električkodemagógiu - ako sa s električkou nedá nič robiť nielen v Pétržke, ale ani vo zvyšku mesta. ?
Reakcia na: intony #101193:
každú hodinu/polhodinu
Reakcia na: tillova #101192:
Nezveličuj, prečo 4-krát? Veď električka ide do centra, jeden prestup je taký zložitý? Hlavne, že SADka ti ide hodinu/polhodinu, však? ?
ja nechapem naco nasadili tu 630 keby zacinala aspon niekde viac v meste ale takto budem 4 krat muset prestupit aby som sa niekam dostala a tie casy odchodov.....to je konec ? zacnem chodit asi sadkou....
Reakcia na: Majo #101186:
Tam pojde nieco ine 😃
Reakcia na: Majo #101059:
Nie, dovodom bolo ze kamarat potreboval cash.
Reakcia na: Papyr #101175:
To je dobre 😃 To by mohli zacat pouzivat 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.