Je to nespravne pochopenie BID priplatku. Totiz je rozdiel medzi "pokusnou" BIDkou len v ramci mesta (na tu je ten priplatok) a uz tou ozajstnou BIDkou v ramci celeho kraja (v ramci ktorej je ta linka zriadena ako pokusna). To znamena ze BID priplatok nebude mozne pozuit.
Máš pravdu, celú koncepciu som si k tomuto nepozrel, hľadaním v tom PDF som našiel zmienku o nerealizovaných projektoch a myslel som, že to bol podklad pre tento pilotný projekt.
1) to zas bude radost, ked zatvoria sitinu:D:D:D
2)hlavne, ze sa za velke peniaze ten pas na trnavskej revitalizoval na jesen a teraz ak si vsimnete, tak vyzera omnoho horsie...hlavny problem nie su auta, ale chodci...najlepsie by bolo dat do stredu plot na styl staromestská ul a docasne stlpiky, pokym nevyrastie zelen na zamedzenie parkovania aut:)
Lenže to by stálo viac peňazí, lebo 53-ka má konečnú až na Trnavskom mýte. 630-kou budeš môcť chodiť pohodlnejšie nakupovať do Shopping Palace, prípadne na Zlatých pieskoch prestúpiť na električky (čo sa časovo asi moc neoplatí) alebo na 53-ku prestúpiť.
Alebo z tej 630-ky prestúpiš na Shopping Palace bus - ten je v meste rýchlejšie, ale to som sem asi nemal písať, lebo ten je určený v prvom rade pre zákazníkov Shopping Palace. ☺ Predpokladám, že príchody 630-ky budú nastavené tak, aby sa na Shopping Palace bus muselo čakať aspoň 20 minút. ?
Ozaj, bude na 630-ku prispievať aj Shopping Palace? Asi nie, však?
hlavne ze zavedenie nowej linky bratislawskej integrowanej doprady(BID)... koa koli tomu som si kupowala aj BID elektricenku... ako sak ja skrachujem tymto tempom ☠
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sati