Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #100424:

Lenže ty zamietaš električku na úkor celého zvyšku mesta ! Petržalka Juh si svoju dopravu bude riešiť opäť sama. Po električke sa vhodným spôsobom bude môcť napojiť nielen na ňu, ale aj na regionálnu vlakovú sieť, (nehovoriac o tom, že si ten priestor môže dotiahnuť odkiaľkoľvek čokoľvek).
A ako sa tá električka robí na tvoj úkor ? Na mnohých miestach koridoru sú aj v súčasnosti a aj po postavení električky zostanú určité danosti - spôsobené najmä ramenom. Takže v miestach kde sa žiadna doprava a chodci nevyskytujú častejšie než občas je takéto oplotené vedenie po povrchu bežné a vhodné - v dobrom záujme.

Už sú hotové plány ? Som dúfal v aspoň jedno obratisko... A koľko biokoridorov vytýčili ?

Preklep 80 tych ? ... Počuj narýchlo zbúchaný. A ty si už aj odborník na architektúru ? Tá budova vadí len dospelým s imaginárnymi kamarátmi.
No a kto je tá architektonická obec ? Kde sa nikto nezamyslí nad zachovaním predstavby a zelene ? A víťazný návrh zaparkuje mhd pod stanicu a elektrièku ešte o poschodie nižšie ?
http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/pdf/stanica.pdf


"Rešpektujeme názor verejnosti, ale myslíme si, že vzorka obyvateľov na verejnom prerokovaní nie je reprezentatívna a neodráža názory všetkých obyvateľov hlavného mesta, respektíve Slovenska," povedal pre TASR konateľ spoločnosti I.P.R. Slovakia Igor Ballo.
Aj toto nazývaš marketingom ?
Samozrejme, že si dal vypracovať aj anketu na vzorke 1000 respondentov, aby namazal svoje tvrdenie.
Reakcia na: 810zssk #100429:
Re #100501 Peon: Možno na tej linke budú jazdiť aj Ikarusy radu 200. ? ❤
Reakcia na: 810zssk #100429:
Ja si myslím, že skôr než na "Marceloo NDS fórum" sa to hodí do Dispečerského fóra... ? Ale nakoniec dobre, že si to sem dal.

Ja fakt nechápem, kedy bude ten "deň vyhlásenia", kedy tam tie osobné vlaky uvedené v CP maďarské železnice zavedú...
Reakcia na: 810zssk #100498:
Lenze najprv musis zastavit sucasny zly projekt elektricky a az potom mozes presadzovat nejaky iny, lepsi.

Mesto a zainteresovane osoby (aj biznisovo) idu tvrdo po tom, aby sa zrealizoval oploteny vykop stredom Petrzalky a je im jedno aky nazor maju vlastnici a je im aj jedno, aku idealisticku predstavu maju elektrickovy nadsenci a sotomaniaci.

A na zaver, na to, aby si nieco presadil musis mat patricnu vyjednavaciu silu a poziciu, a jasne poziadavky.
Reakcia na: tr3mp #100494:
Mas aj nemas pravdu. Dnes mesto velmi intenzivne pripravuje realizaciu oploteneho vykopu skrz Petrzalku. Odvolava sa pri tom aj na podporu vas, podporovatelov elektrickoveho riesenia (preto hovorim, ze ste v tomto zneuziti). Ved nedostatky sa daju dakedy odstranit, ved niekde treba zacat a podobne sa to zamlzi s tym, ze to uz navzdy ostane nedoriesene, ved mame skusenosti.

Rovnako sa tu nie jeden prispievatel hrdo hlasil k tomu, ze ako postavime elektricku na estakade pod moje okno.

A to najdolezitejsie - dnes je na vyber medzi oplotenym vykopom pre elektricku, ktory ani dopravne toho vela neriesi, je vlastne len nahradou za 95 a ani na neho mesto nema a uzemie degraduje alebo lahkym vlakom v plytkom tuneli, ktory zaplati stat a EU a aspon z casti kopiruje NS MHD a teda riesi nosne dopravne prudy a nema az take negativne vplyvy na uzemie, zp a vlastnikov. Neriesi vsetko, ale aspon nieco (na rozdiel od eliny).

Ano, pravdu mas v tom, ze predstava tvoja a aj dalsich (a aj moja) by bola idealisticka (teda nie realisticka!), realizovat to ako peknu mestsku elektricku, mozno aj v zelenom pase, tak ako je to napr. aj v tom Parizi... Zaroven je vsak evidentna aj vasa tolerantnost k tomu, ak to nebude urobene spravne.
---
Zartujes ale velmi nemiestne.
---
Do niektorych uzemi uz dnes elektricka ide - je to vsak len Racko a Trnavske myto. Nikde inde z rozvojovych uzemi elina dnes nejde a ani sa v najblizsej dobe realne neplanuje. Podciarkujem slovku realne. A kvalita dopravneho spojenia a schopnosti elektricky byt nosnym systemom tomu tiez nenahrava... Co Nivy? Co Galvaniho? Co Vajnory? Co Lamcska brana? Kto, kedy a za co to zrealizuje?
Reakcia na: Marcelllooo #100493:
Ty si strasny tlk. Prave preto treba bojovat za to aby sa ta elektricka postavila dobre, a nie ist proti elektricke.
Reakcia na: Marcelllooo #100491:
No vidis. Obaja chceme to iste. Preto za to treba bojovat a nie to vzdavat!
Reakcia na: Martin #100444:
samotnu linku 61 by som nechal ako je (pripadne treba zlepsit interval), ale je tu obrovsky priestor pre linku s osobitnou tarifou. Cena 30 - 50 Sk (1 - 1,5 €) by bola viac ako akceptovatelna pre linku s trasou cez vyznamne prestupove body a so zastavkou blizko centra (napr. Novy most). Kvalitne vozidla, platba aj u vodica, expresnost, marketing (letisko, mesto, dopravca) ...
Reakcia na: Majo #100492:
no ale ak by nebola 🙂 na vinohradoch nie je?
Reakcia na: Marcelllooo #100483:
"Vsetci ti, co pozaduju realizovat elektrickovu trat do Petrzalky podporuju stavbu trate v oplotenom vykope"
Keď dokážeš napísať toto, je akákoľvek ďalšia diskusia na túto tému s Tebou zbytočná. Ak mám uplatniť Tvoj prístup, tak môžem od teraz začať hovoriť, že Tebou presadzované riešenie je zlé, pretože uvažuje s železničnými priecestiami a železničnou traťou uprostred Petržalky. Tiež to bude podobne pravdivé, ako Tvoje vyjadrenie o priaznivcoch električkového riešenie (nie toho navrhovaného mestom).


"A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!"
Na Rovniankovej 14 nie je podľa katastra vlastníkom bytu žiaden Marcel Slávik. Čiže si asi chcel napísať "znasat to budu musiet oni, vlastnici bytov" ? (žartujem)


"Rozvojove uzemia: Elektricka sa sem neplanuje rozsirovat"
a
"Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory."

Zase rozpor v Tvojich vlastných príspevkoch. Z uvedených území električka už teraz obsluhuje Filiálku, Pribinovu, Račianske a Trnavské mýto a je plánovaná do Lamačskej brány a Vajnor. A taktiež (ako sám spomínaš a proti čomu bojuješ) aj do Petržalky (Janíkovho dvora = South city).
Reakcia na: 810zssk #100489:
A este jeden rozdiel je medzi nami dvomi:

Ked zrealizuju ten oploteny vykop v Petrzalke, ty budes vypisovat na fora, ako to niekto pokakal a to je tak vsetko. Ja a dalsie tisice ludi s tym ale budeme musiet zit!
Reakcia na: Ike #100490:
Tam je značka "daj prednosť v jazde".
Reakcia na: 810zssk #100489:
Ale ano - ja suhlasim principialne aj s elektrickou, ak by bola urobena spravne a spravne aj navrhnuta.

To nie je pripad navrhovanej trate do Petrzalky oplotenym vykopom cez Stary most. Tento projekt je zly a nespravny principialne, zo svojej podstaty.

Naopak projekt, s ktorymi prisli zeleznice je omnoho lepsi vo vsetkych parametroch.

Preto presadzujem NS MHD a nie elektricku.
Reakcia na: Majo #100484:
v podstate aj prechod na Mileticke
Reakcia na: Marcelllooo #100487:
Ty si strasny tlk. Pochop ze my suhlasime so samotnou ideou elektricky do Petrzalky + navrhujeme k tomu dalsie veci.
Podla tvojej logiky vlastne suhlasis s elektrickou - lebo ved suhlasis s mestom ze ma byt vlak tak tym padom automaticky suhlasis aj s elektrickou.

Uz to chapes? Oba "tabory" suhlasia ciastocne s mestom, avsak, maju urcite "pozmenovacie navrhy".
Reakcia na: Marcelllooo #100487:
Postoju nemôžeš chápať, ale iba ak mu rozumieť. Môžeš ho chápať, ale nie mu. Takýto základ slovenčiny by mal taký maticový či skrutkový odborník v plytkom tunelY ovládať.
Reakcia na: 810zssk #100480:
Tak to v realnom zivote ale je. Chapem vsak tvojmu postoju, vzhladom k tvojmu mlademu veku a s tym spojenej naivite a idealistickosti.
Reakcia na: Majo #100484:
Vsetky su svetelne, ale inak myslim ze ano.
Reakcia na: Ike #100482:
teda teoriticky je, neviem ci je tam urcena prednost v pripade nefunkcnosti semaforov, ale ak nie, tak potom ak ides IAD zo Zlatych smer k polusu, tak elina co ide rovnako, ma na tom prechode prednost... elina co ide od polusu zase musi dat tebe prednost (protiiduce vozidlo)
Reakcia na: Ike #100482:
Odbočenie pred ŽST Vinohrady, zastávkou Cesta na Senec alebo pred ŽST Nové Mesto taký prípad nie je?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.