Reakcia na: Marcelllooo #100395:
Ako sa správajú novousadlíci je dobre vidieť v Palestíne. Nesmieš sa hnevať, ale tá električka sa stavia nielen pre Petržalku ale najmä kvôli novej zástavbe, ktorá by funkčne bez električky v súčasnosti nefungovala. Aj keď nerád, ale tvrdím, že za vašu nedoriešenú dopravu neberie v súčasnosti nikto zodpovednosť. Že nový fyzický vstup do Petržalky nerešpektuje a svojim spôsobom nevie splniť tvoje očakávania odpovedám, že ten priestor - koridor vznikol územným plánovaním. V Petržalke vzniká nová ulica - dôsledok prispôsobenia priestoru novej situácii. A ešte niečo Ti napíšem o úkore. Pokiaľ sa zrealizuje električková trať do Petržalky, je nevyhnutný nákup nových a moderných vozidiel. Na rozdiel od súčasnej výroby sa celá bratislava dočká aj modernej električky, aspoň jednej z piatich. Len niekto chce namiesto moderný vlak z Petržalky na Nivy a Trnavské. To nemá ako poslúžiť celému mestu tak ako nové električky.
No a oj, vizitka. Ak sa rozhodneme zmeniť funkciu a okolie staniènej budovy, budem podporovať zachovanie architektúry, ktorá nám je èasovo aj kultúrne blízka. Stavba z unikátneho konca 90tych rokov, skvelý reprezentant, niečo na čo som hrdý, niečo čo inde nemajú. A najmä keď som presvedčený o tom, že nová funkcia nástavby poslúži na nejeden prospešný účel. Odhaľovať architektúru, o ktorú sa nevieme postarať mi pripadá ako neplánované rodičovstvo ?
Martin
Záujem dopravy do šopaparku je v prvom ráde záujmom podnikateľov prevádzkujúcich šopapark, tak buď na dopravu prispejú alebo nech si to riešia vlastnou dopravou, alebo im stačia len zákaznici s IAD. Nehovorím že dopravu k šopaparkom treba zrušiť, nech 63 tam kľudne jazdí, ale načo si robiť zlý obraz v očiach turistov ktorý s nemým úžasom zostanú stáť na zastávke lebo sa nedostanú do autobusu plného nákupných vozíkov.
Možno by sme zistili, že nám nakoniec na letisko stačia hrbáče (podľa môjho názoru možno to najreprezentatívnejšie čo momentálne máme) namiesto polorozpadnutých dráčikovských karos.