Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.0100 #100110:
Prečo negatívnymi? Ja by som bol za blonski všetkými desiatimi. Som toho názoru, že CI má prednosť pred šotopestrosťou. Len škoda, že v pripade Zločineckej Spoločnosti sa jedná o Potemkinovu dedinu ako vyšitú - blonski na "B" slizká koženka" ma veľa irituje.
Reakcia na: Marcelllooo #100015:
ak mas nejake komplexy tak ich neries tu tym ze sa navazas do mladsich osob..zato ze niekto s tebou nesuhlasi..
Reakcia na: Emo #100092:
Projekt elektricky este nie je ani spracovany a uz vobec nie je uzemne rozhodnutie. Taketo vyhlasenia su predcasne.

Zvladnutie kapacity NS MHD je jeho charakteristickou crtou a tym, cim sa odlisuje od inych subsystemov.

Tvoj osobny nesuhlas, ci skor konstatovanie rizika je mozno na mieste. Riesenie eliminacie rizika je v organizacnych opatreniach, nie vo vystavbe investicne aj prevadzkovo narocnej dopravnej stavby, ktora nie je ekvivalentna s NS MHD.

Re #100096 S499.1023: Prazdne vykriky do tmy, ktore si nezasluzia ziadnu reakciu okrem pomenovania bezobsaznosti a irelevantnosti. V kazdom jednom z tebou menovanych bodov.

Re #100098 Martin Fundárek: Dalsi fatalny omyl svedciaci sice mozno o samolubosti autora, nie vsak o odbornej zdatnosti (o ktorej je vsak presvedceny). Poziadavkou cestujuceho nie je rychlost dopravneho prostriedku, poziadavkou je cas prepravy do ciela. Rychlost prostriedku je vlastnostou, ktory vyjadruje schopnost uspokojit dopravnu potrebu.

Re #100109 S499.1023: Opakujes ti iste riziko niekolki raz a uz bolo vzate na vedomie. Vyhodnotene to bol nasledovne: technicky to (udajne) realizovatelne je prave uvedenym profilom.

Jedna sa o jednu vyhybky pri subehu trati na Bosakovej a jednu v Janikovom dvore.
Reakcia na: S499.1023 #100100:
Nie, kindermafiansky boss a neoriginalny krados cudzych napadov. Rozpraval som sa so spoliakom.

Re #100099 Martin Fundárek: Pre komunikaciu so mnou vsak platia ine standardy.

Re #100102 Martin Fundárek: Places pekne, truchlivo a srdcervuco ale na nespravnom hrobe.

Je starou praktikou zlodejov, ked su v nudzi, kricat: "Chytte zlodeja!". Je to vsak len uhybny manever na odputanie pozornosti od seba a v nasej diskusii len flameovanie.
Reakcia na: hoppusmark01 #100108:
a co blonski od zeleznic?

predpokladam ze ma asi zavalite negativnymi poznamkami...
Reakcia na: Marcelllooo #100062:
Opäť tu dokazuješ svoju nekompetentnosť a nekritické preberanie názorov samozvaných odborníkov. Neexistuje nič ako "železničné" koľajnice. Existujú koľajnice rôznych profilov. Po koľajniciach profilu S49 môžu jazdiť aj jazdia električky v Bratislave už pár desiatok rokov. Problém kompatibility sa neprejavuje na šírej trati ale na vyhýbkách a srdcovkách. Daj si nejakým skutočným odborníkom vysvetliť výrazy rozkolie a šírka obruče.
Reakcia na: hoppusmark01 #100103:
alebo by mohol DPB vyhlásiť tender na nový náter, alebo vyzvať grafické štúdiá.. Možno by sme boli prekvapení, aké pekné nátery sa dajú navrhnúť..
Reakcia na: Emo #100090:
no ale aj plynové vrakosy sú už dávno súce na vyradenie..
Reakcia na: enumaelish #100027:
Niekedy sa s tebou diskutuje rozumne. Si rád, že ťa nekritizujem za každú cenu, ako si sa raz sťažoval ? ?
Reakcia na: Marcelllooo #100073:
"Tento je z udajov DUS. "
Z ktorej DUŠ?
Reakcia na: Martin Fundárek #100102:
Pardón, ešte štvrtým spôsobom - vyhlásením za Transport Tycoon.
Reakcia na: Emo #100089:
Veď hej, keždý máme iný vkus ? Malo by sa to dať odhlasovať v ankete, a mestským náterom by sa stal ten, ktorý by získal väčšinu hlasov.. Hlavne aby sa už konečne schválil jeden náter na všetky vozidlá, lebo teraz je to dosť zlé, keďže už takmer každé vozidlo je v inom nátere..
Reakcia na: Marcelllooo #99888:
Stále požaduješ konkrétne dôkazy a akonáhle ti ich niekto predloží, vieš reagovať iba troma spôsobmi:
- trucovaním - ignorovaním predloženého dôkazu
- zúrivosťou - chrapúnskymi osobnými útokmi na oponentov
- verklíkom - opakovaním nabifľovaných všeobecných fráz.
Rovnaké spôsoby "diskusie" (trucovanie, zúrivosť, verklík) má moja dcéra. Lenže tá je ešte v predškolskom veku.
Reakcia na: frenky #100020:
Myslím, že dostával nakladačku a nikto sa s ním nehral a ostalo to tak až dodnes.
Reakcia na: Marcelllooo #100015:
Zase sa rozprávaš so sebou, sopliak? Tak potom tam nepíš to Re na niekoho. Ale vystihol si sa veľmi presne. Berú ti hračku, busonumerofil, čo?
Reakcia na: Marcelllooo #100012:
"Ked rozprava dospely clovek, mas byt ticho."
Toto je verejné fórum a prístup naň nie je vekovo ohraničený. Ak sa nevieš vyrovnať s tým, že sem prispievajú aj neplnoletí, nezostáva ti nič iné, než si založiť vlastné fórum. Alebo sa tresnúť o zem a kopať nožičkami.
Reakcia na: Marcelllooo #99977:
„Pre efektivny dopravny system su iste linmity a ohranicenia ... Cas je jednym z nich. Doba 30 minut pre dostanie sa z lubovolneho konca mesta na druhy je maximalna doba pripustna pre NS v podmienkach Bratislavy“
Ďalší nezmysel dopravného diletanta. Limity a ohraničenia sa nikdy neudávajú v časoch "odkiaľkoľvek kamkoľvek", ale v rýchlostiach (napr. priemerná cestovná rýchlosť). A limit 30 minút je nezmysel. Ak by si na ňom trval, znamenalo by to, že vlak ako NDS toto kritérium nespĺňa. Už dnes je súčet časov jazdy Devínska Nová Ves - Hlavná stanica a Hlavná stanica - Podunajské Biskupice 34 minút a po pridaní ďalších šiestich plánovaných zastávok narastie na 41-42 minút. Obdobne DNV - Hlavná stanica 17 min., Petržalka - Rusovce 10 min.; do limitu na úsek Hlavná stanica - Petržalka zostávajú 3 minúty, čo je čas tak na vrtuľník.
Reakcia na: Marcelllooo #100012:
Rozprávaš sa sám so sebou?
Reakcia na: Marcelllooo #100008:

Ad rýchlosť: Trepeš hlúposti a tým dokazuješ svoju nekompetentnosť. Čísla si ciciaš z prsta, dodaj podklady, ktoré by ťa oprávňovali na tvrdenie tebou uvedeného.
Ad zraniteľnosť: Všetky argumenty v neprospech električky platia mnohonásobne silnejšie v neprospech tvojho ľahkého mestského vlaku.
Ad rodina: Uvádzaš príklad svojej rodiny?
Ad ekonómia: Nevieš, čo znamená na trhu práce ponuka a dopyt, čím dokazuješ svoju nekompetentnosť aj v odbore, ktorý si vyštudoval.
Prosim o pomoc...existuje nejaky web na Viedensku MHD ?? Myslim cestovne poriadky...Dakujem

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.