Veď hej, keždý máme iný vkus ? Malo by sa to dať odhlasovať v ankete, a mestským náterom by sa stal ten, ktorý by získal väčšinu hlasov.. Hlavne aby sa už konečne schválil jeden náter na všetky vozidlá, lebo teraz je to dosť zlé, keďže už takmer každé vozidlo je v inom nátere..
Stále požaduješ konkrétne dôkazy a akonáhle ti ich niekto predloží, vieš reagovať iba troma spôsobmi:
- trucovaním - ignorovaním predloženého dôkazu
- zúrivosťou - chrapúnskymi osobnými útokmi na oponentov
- verklíkom - opakovaním nabifľovaných všeobecných fráz.
Rovnaké spôsoby "diskusie" (trucovanie, zúrivosť, verklík) má moja dcéra. Lenže tá je ešte v predškolskom veku.
"Ked rozprava dospely clovek, mas byt ticho."
Toto je verejné fórum a prístup naň nie je vekovo ohraničený. Ak sa nevieš vyrovnať s tým, že sem prispievajú aj neplnoletí, nezostáva ti nič iné, než si založiť vlastné fórum. Alebo sa tresnúť o zem a kopať nožičkami.
„Pre efektivny dopravny system su iste linmity a ohranicenia ... Cas je jednym z nich. Doba 30 minut pre dostanie sa z lubovolneho konca mesta na druhy je maximalna doba pripustna pre NS v podmienkach Bratislavy“
Ďalší nezmysel dopravného diletanta. Limity a ohraničenia sa nikdy neudávajú v časoch "odkiaľkoľvek kamkoľvek", ale v rýchlostiach (napr. priemerná cestovná rýchlosť). A limit 30 minút je nezmysel. Ak by si na ňom trval, znamenalo by to, že vlak ako NDS toto kritérium nespĺňa. Už dnes je súčet časov jazdy Devínska Nová Ves - Hlavná stanica a Hlavná stanica - Podunajské Biskupice 34 minút a po pridaní ďalších šiestich plánovaných zastávok narastie na 41-42 minút. Obdobne DNV - Hlavná stanica 17 min., Petržalka - Rusovce 10 min.; do limitu na úsek Hlavná stanica - Petržalka zostávajú 3 minúty, čo je čas tak na vrtuľník.
Ad rýchlosť: Trepeš hlúposti a tým dokazuješ svoju nekompetentnosť. Čísla si ciciaš z prsta, dodaj podklady, ktoré by ťa oprávňovali na tvrdenie tebou uvedeného.
Ad zraniteľnosť: Všetky argumenty v neprospech električky platia mnohonásobne silnejšie v neprospech tvojho ľahkého mestského vlaku.
Ad rodina: Uvádzaš príklad svojej rodiny?
Ad ekonómia: Nevieš, čo znamená na trhu práce ponuka a dopyt, čím dokazuješ svoju nekompetentnosť aj v odbore, ktorý si vyštudoval.
Keď 95 zastavila na červenej pri Technopole, 83 ešte stála odstavená na konečnej. Keď prišiel jej čas, otočila sa na otočke, prešla okolo 95 stojacej na červenej a 95 ju v podstate pri Technopole stíhala, pretože 83 odišla až keď za ňou 95 zastavila...
Keby umožnila prestup, zdržalo by ju to 5 sekúnd.
Prestupný systém keď nefunguje je na ho...
"Rozpraval. Tu boli nazory (zase) rozne. Niektori tvrdia, ze je to obtiazne ba az nemozne - co by bol dalsi dovod navyse aby sa nerealizovala elektricka ale len NS MHD."
Električka bude mať (aspoň v začiatočnej fáze) samostatnú trať. Okrem toho, keby tam premával akýkoľvek iný NS, tak zvládnutie kapacity by bolo rovnako obtiažne až nemožné.
"Dalsi tvrdia ze je to vecou taktovania a synchronizacie - vlastne len tecnicko-organizacny detail. Magistrat ubezpecuje, ze to maju vyriesene."
Nie som síce odborník, ale osobne nesúhlasím. Stačí, keď Ti bude meškať jeden vlak (na železnici nič mimoriadne) a už budeš mať rozhodené aj električky. ?
"Vodiči 83, by ale mali mať povinnosť, keďže je to ich prvá zastávka, sledovať takéto situácie a prestup z mierne meškajúcich 95, 92, 99 umožniť, ktoré tam tvrdnú na červenej (idú okolo nich, čiže dobre ich vidia!)."
To máš ťažké, lebo potom aj 83 chytí meškanie a jej cestujúci tiež nemusia kvôli tomu stihnúť iný spoj. Iné by bolo, keby 95 zastavila hneď za 83 a až vtedy by 83 zdrhla. To už by mal počkať. ?
Tá sa mi náhodou páči. Mohli by ju mať aj všetky vozidlá. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek