Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #163667:
Spravme zbierku! 😃
Reakcia na: TeBeCe #163665:
Nevie niekto na aký účet mám poslať peniaze pre DPB aby domontoval aj do ostatných autobusov klimatizáciu keď je taká lacná? ? Rád zaplatím, kľudne aj 5,- €...
Reakcia na: TeBeCe #163665:
Tak potom DPB "genialne" usetril neobjednanim klimy.
Reakcia na: 810zssk #163664:
to je vratane klimatizacie.
Reakcia na: TeBeCe #163663:
To je montaz klimatizacie, nie klimatizacia.
Faktura za klimatizaciu SORov:

Cena za vsetky vozy 0,30 Euro(!)
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/2280
Reakcia na: Valec #163650:
Ad. oznacovace: Idealne sa to zrusi a nevyhra to nikto
Reakcia na: Valec #163650:
Ja tam tou 50kou chodim casto a privital by som to viac ako sucasny kolotoc cez Ruzinov (Kosicka - Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - Landererova - Kosicka) a aspon by to malo zmysel. Casovy rozdiel by bol pomerne maly.
Reakcia na: Valec #163650:
Ak mám správne info, tak len za ostatných pár mesiacov DPB odobral 500 ks označovačov R&G.

Myslím, že víťaz súťaže nie je žiadnym tajomstvom. Doslova žasnem, že v krajine kde sa doteraz tradične súťažila iba najnižšia cena, sú zrazu v tendri také exaktné požiadavky ako rozmer displeja označovača, či šírka papierového JCL v milimetroch...
Reakcia na: Ruslan #163648:
Linku 89 by som upravil takto: (nic)
Reakcia na: Marek1978 #163647:
Alebo 99.
Reakcia na: S499.1023 #163643:
Podla mna ked je DPB 100% dcera objednavatela tak by to malo byt jedno. Samozrejme, prax je v absurdistane ina a DPB je schopny bojvoat s mestom...

Realne by som vytvoril nieco ako TfL - dceru mesta ktora by zamestnavala odbornikov a mala delegovane funkcie tykajuce sa dopravy v meste, ci uz IAD, alebo MHD. Od planovania po obsluhu liniek MHD.
Reakcia na: Peon #163640:
A autorizacia na automate podpisom samozrejme nie je (na vacsine), proste ti to autorizuje. Aj tak je autorizacia podpisom hlupost, lebo to nikto nekontroluje (mimo Slovenska)... v USA sa mi viac krat stalo ze som swipol kartu, podpisal a predavacka kartu ani nedostala do ruky, nie ze by este skumala podpis. A funguje to uz roky 😉

Bankovky to vydat tusim vie, aka je presne najvyssia bankovka, to netusim.
SORky maju mozno aj preto taku vysoku spotrebu, lebo su to take male stiháčky- zrychlenie je skoro ako T bus. Elektronikou nech to obmedzia a hned pojde spotreba dole. ?
Reakcia na: Peon #163640:
Tym druhym slovom v tvojej odpovedi ?
Reakcia na: Ruslan #163648:
Na čo by to bolo dobré? L89 zrušiť a nahradiť zachádzkami L80.

L50 by nebolo odveci ťahať obojsmerne cez Nový most no zvýšia sa ešte viac prejazdené vozokm. Vznikla by aj zbytočná luxusná obsluha Viedenskej cesty int.6-7 min.
Momentálne ako chodí cez Nový most ju nevydím takú vyťaženú jazdiť z Auparku ako,ked chodila pôvodnou trasou.
Veľa ľudí volí zastávku na nadjazde,kedže je tam omnoho viac liniek.

Jednoducho treba čo najskôr dať do prevádzky Starý most.
Reakcia na: kecho #163649:
V tom vozidle na priecestí boli nejakí ľudia? Sorry, ale myslel som si, že na demagogickej úrovni bude argumentovať len Dunčo.
Môžme sa baviť o tom, že SOR má blbý interiér, používa lacné materiály ale nie o tom že SOR=fuj.
Reakcia na: N/A #163619:
Väčšinou sa schváli také uznesenie, ktoré je už v návrhu. A ak tu spomína Slávika, tak to určite bude ono, keďže tento text bol už aj na komisii dopravy.

Re #163631 Vladimír: DPB priebežne dokupuje, ale len do nových vozidiel (aj to nie všetkých), alebo za ukradnuté a úplne zničené. Ešte veľa je tých pôvodných.

Či je v BA naozaj potreba eJCL tiež pochybujem, ale ak už niekto o tom rozhodol... však uvidíme, aká firma to nakoniec vyhrá.

Re #163632 810zssk: Desiatky ľudí z centra do Auparku budeš voziť zbytočnou vyhliadkou cez Sad? To by sa ti pekne poďakovali.
Reakcia na: m@rtin #163641:
vďaka za vysvetlenie, len nerozumiem potom, prečo podľa katalógu:
Ik 435 vs SNB18
pohotovostná hmotnosť 15,1 t vs. 14,5 t
celková hmotnosť 26,3 t vs. 25,5 t
čiže k bodu 2/ Ik je ťažší a má aj tak nižšiu spotrebu...
teda abstrahujme od bodu 1 a zatvorme oči nad bodom 2, potom podľa bodu 3/ samotná konštrukcia prevodovky, nádrží a pod. spôsobuje zvýšenie spotreby? lebo sa mi nechce veriť, že by za tým bola klimatizácia pre cestujúcich, ktorá vo viac ako polovici sorov ani nie je
Re #163644 S499.1023: keď na nedávno priecestí nabral vlak Karosu, tiež sa nikomu nič nestalo, takže je vlastne všetko ok? 😉 realitu uvidíme až vtedy, keď do plného soru ťukne auto (a to nehovorím, že by doň mal vpáliť niekde na obchvate 80-110 km/h), čo sa stane potom...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.