Slováci v poslednom prípravnom zápase zdolali Bielorusov 6:1. (1:0)(2:1)(3:0)
väčšina ľudí po zápase išla pešo cez Jégeho na Záhradnícku (električky a L68) kedže od arény kurát nešiel žiaden trolejbus. Potom išla časť ľudí na Trnavské mýto. Zastávku Orange Arena BUS využilo najmenej ľudí. Na majstrovstvách to bude možno inak... ?
ono to moze docela dobre fungovat, ale len v relativne nekorupcnom prostredi, co slovensko bohuzial nie je ...
proble je uz tym ako sa rozdelili blbo kraje a pravomoci ..
lebo pre kraj bude vzdy lacnejsie a vyhodnejsie dat tie spoje lokalnym SADkam (ktore su sukromne a majitelia sa vedia "dohodnut" so zupanmi) ako nejakemu molochu ..
dalej doteraz malo slovensko najvyssie ceny za zeleznicnu cestu, cize to bolo no-go...
samotna infrastruktura by mala byt len statna.. tam proste to inak nejde ...
len mas aj problem, ze napriklad take IC a rychlikove spoje si na seba zarobia aj sami a to by vydzobal aj bez dotacii kde kto .. pri regionalnych mas problem ..
navyse aby to bolo atraktivne potrebujes v aglomeraciach nejaku integrovanu dopravu a normalne casy resp takty .. plus zachytne parkoviska a podobne veci, co na slovensku neexistuje ..
pritom kua staci ist do brna .. (vieden radsej nespominam)
skor ma udivuje, ze to nenapadlo skorej niekoho, ze v areali cvernovky neurobia apson "docasne" parkovisko aj skorej, to istej aj cyklisticky stadion... aj ked pri nom mi je zle, ze ho vymenili za pozemky kde kade po meste ..
chod sa prosím ťa už pozrieť na to kolko % tých tvojich neustále spomínaných prekladov v skutočnosti funguje 1. v rannej špičke 2. v sedle 3. v poobednej špičke ☠
Neviete náhodou, železničná stanica "Kvetoslavov" je tá v časti Fakov, pred ktorou sa nachádza autobusová zastávka "Kvetoslavov,žst"?
Lebo v CP je aj nejaká železničná stanica "Kvetoslavov, zastávka". Tú ale neviem nájsť na mape.
PS: Chcem sa len uistiť: Na hokejové (H) linky bude platiť rovnaká tarifa ako na bežnú MHD? Čiže preprava na nich bude bezplatná iba pre majiteľov lístkov na hokejový zápas v deň toho zápasu?
waw, tak to je super... keby tak nakreslili z každej krajiny jedného hráča ? na druhej strane ostáva dúfať, že nezasiahnu tzv. taggeri čo ničia steny a prostriedky MHD kadejakými debilnými čmáranicami ?
z tohoto pohľadu vyšla investícia DPB do digitálnych transparentov na zmar akoby ? pritom, koľko ľudí by si uľahčilo cestovanie keby sledovalo vnútorný transparent počas cesty. Oproti prvotnému stavu dokonca, zobrazuje už aj ďalšie významné body trasy. Jediné čo by bolo potreba ešte, nainštalovať vnútorný displej ako je pri kabíne šoféra aj v kĺbových autobusoch v kĺbe ako to majú električky a trolejbusy ?
ludia vacsinou CP necitaju vobec, naco, ked vedia ze max. za 5 minut im pride nejaky bus a pri nastupe sleduju len cislo linky, ale ked ide o nejaky mimoriadny spoj (dojazd, zachadzka atd), tak sa cuduju, lebo 98% cestujucich ma vnutorne transparenty tiez totalne na haku ?
keď sa robili tie veľké zmeny v roku 2005, tak bolo písané, že L93+94 poskytujú v preklade taký interval v takom čase, L83+84 a 34+83nadväzujú celodenne na spoločnom úseku. Ibaže, kto to drží v hlave? Nikto, každého iba zaujíma to, či má priamy spoj alebo nie, nezaujíma ho, že napriek prestupu má možno kvalitnejšie spojenie s dvomi linkami v preklade. Dajme tomu, že DPB spísal nejaký zoznam, kde by vysvetlil preklady a nadväznosti jednotlivých liniek, tak kde by to DPB publikoval? Najväčším problémom je, že ľudia okrem CP nečítajú ďalšie oznamy na zastávkach, čo je najlepšie vidno na prípadoch, kedy je na vitríne nalepený oznam, že zastávka nie je obsluhovaná alebo je cez zastávkový označník navlečený igelit a ľudia si tam veselo stoja a v hlavách už premýšľajú akú sťažnosť napíšu na DPB a do BA ("novín") plátku. Ba vlastne ani CP nečítajú poriadne, o tom dobre vypovedá, že sa ľudia divia, keď napr. večer ide L201 namiesto na stanicu na Kramáre a pod. a to iba preto, že nečítajú vysvetlivky ku piktogramom. Doba navyše pokročila a všetky vozidlá už majú digitálne informačné systémy, kde je narozdiel od plastových tabúľ možné zobraziť cieľ cesty spoja, ak je odlišný od väčšiny spojov (zachádzka, končí skôr, dojazd,...). Alebo príde turista na aut.st. a tam sa pýta, ako sa môže dostať na hrad namiesto toho aby hľadal info vo vitrínach v prístreškoch, kde tieto info sú a potom až sa pýtal miestnych, ktorí ani sami často nevedia ako cestovať v rodnom meste. Dnes ti ľudia namiesto toho aby čítali niečo čo potrebujú budú čítať iba prkotiny, viď. môj brat keď ani nevedel na tejto stránke nájsť CP L901 a keď nan čumel po chvíli sa ma opýtal, koľko sa platí za lístok ?
Len základným problémom je to, že DPB o týchto nadväznostiach neposkytuje verejnosti žiadne správy. Obyčajný človek si ani nejak neuvedomuje, že sú tie nadväznosti plánované. On to berie ako fakt, ba skôr ako náhodu, že proste väčšinou ten prestup vychádza bez čakania.
NEBOLO. Spojka na nebola nikdy plánovaná na Májkovej ako náhrada trate na Americkom námestí ale na Americkom námestí medzi Aviónom a pumpou ako vratná pre vozy od Radlinského späť do Rače, Ružinova a na Vajnorskú.
- no k zhusteniu zastávok došlo, minimálne pre linky 2 a 8, kto si vymohol obnovenie zastávky na Vazovovej ma nezaujíma, zastávka existuje, myslím si že celkom oprávnene tá zastávka tam patrí!,
- chodím tadiaľto dosť často električkami v oboch smeroch a je to hrozné, keď električka jednu ulicu ako je Radlinského nie je schopná prejsť za 5 minút! a po sebe sa tu mocú dve-tri električky navzájom sa zdržujúc,
- ospravedlňujem sa za niektoré skrátené názvy ako "Radlinská", "Floriánska", niektorých to očividne pobavilo, čo už...
- prednosť električky odbočujúcej z Radlinského ulice v smere od Račianskeho mýta - stačí jedna dopravná značka P 33 , ktorá by im dala prednosť, umiestnená pred odbočením,
pekný večer
Mimochodom, dosť často dostávam na email informácie, že sa niekto chce prihlásiť pod mojim nickom príjemnú zábavu! ?
čiže by ti bolo srdečne jedno, keby si cestoval kombináciou 93+98/99 a pri prestupe z L93 by si mal CP L98 a 99 takýto : 00-12-24-36-48 a 04-19-34-49 namiesto prekladu 00-07-15-22-30-37-45-52?! Pričom by si iba pridal jeden spoj na hodinu no rozbil by si celodenné rovnomerné rozmiestnenie spojov medzi L98 a 99 čo tiež poskytuje nejaký komfort a záruku ľuďom, že pri prestupe z nosných liniek ako 68,93 a 95 cez víkendy majú do 7-8min garanciu spoja 98/99 na koniec Petržalky? Ja som napr. zástancom posilnenia sedlového intervalu na L68, dosiahnem tým síce zvýšenie kapacity, no rozbijem nadväznosť pri prestupoch 68/88. Nie je všetko také jednoduché ako sa zdá.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.