Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V minulých dňoch tu bola debata o redukcií 43. Podľa mňa má tá linka pre výletníkov opodstatnenie v cez víkend od 7:00 do 21:00 a cez týždeň v lete od 8:00 do 21:00 a cez týždeň mimo sezóny od 8:00 do 17:00. Čo sa týka ostatných spojov, možno by DPB mohol urobiť medzi tými pár ľuďmi čo bývajú pri Sanatóriu, ktorými spojmi chodia a ktorými nie a ostatné zrušiť.
Reakcia na: aquila #167213:
Na IAD na Starom moste zabudni.
Reakcia na: genu #167220:
Tak pre nich nepremávaj a buď nezamestnaný, ty drúk. Tí vlčáci ti dávajú žrať, či sa to to páči alebo nie.

Vlčáci sa ti nepáčia, vodiči z východu sa ti nepáčia, ty budeš mať asi fest veľký komplex.

P.S.: Autor príspevku má odjazdených 10 rokov ako vodič v DPB a je rodený Bratislavčan v zo všetkých koliem minimálne tretej generácii.
Reakcia na: frenky #167148:
A hile&ride je aj niekde na hrane obchádzania zákonov.
Reakcia na: Hug0 #167244:
? máš u mňa pivo! ?
Reakcia na: ivanbuto #167242:
asi budem zas sprostý ale opýtam sa, že do kedy budeme diskutovať? Pol roka si budú ľudia, mesto a pamiatkari posielať odkazy cez médiá, že treba diskutovať, potom bude nejaké sedenie, debata, ak čert dá, príde tam Slávik zaplakať, že on chce metro a, že zas žaluje bla bla bla... podebatí sa a ide sa domov a záver bude zas iba "treba diskutovať"... o Petržalskej električke diskutujeme od roku 2000. Od roku 2000 do roku 2008 všetci spali (?), vychádzali iba v novinách nákresy električkovej trate a fotky električiek aké premávajú na západe. 8 rokov sa hovorilo iba o električke, potom došiel TEN-T, potom duálny systém, potom električko-vlak (tram-train) a stále sa nevie čo sa má postaviť, kedy a hlavne za čo? Na februárovej debate v Alfe v Petržke spomínali myslím, že koniec marca či apríla, že majú podať do EÚ návrh či čo a že ak to nestihnú, tak až v druhom balíku pre ďalšie programové obdobie sa budú uchádzať o dotácie. Tak ma napadla otázka, že či to stihli vôbec? Inak tam aj padla dobrá poznámka od Fabora, že tento "náš" TEN-T nie je jediný, ktorý sa uchádza o peniaze a že ich je viac, pričom nie všeky dostanú zelenú. A najlepšia poznámka, ktorá zjavne furt uniká, že ten korido Paríž - Viedeň má pokračovať do Budapešti a toto do BA je iba odbočka, ktorá môže pokojne vypadnúť.
...tak sory, prečo já deb liezol do tohto pidrb.. fóra, tie názory, fakt grcy. A to som chcel iba nájsť svôj spoj...
Reakcia na: no.ev.di. #167239:
"ale Hrad nepotrebujú ľudia ku každodennému životu ako most"

Jak že nie a ten čo tam je zamestnaný ? Tak ani most není potrebný pôjdeme plťkou.
Reakcia na: no.ev.di. #167197:
Ďalší odborník na kultúrno-historické dedičstvo?
Reakcia na: aquila #167188:
Zásadne nesúhlasím. Verejná diskusia v rôznych vrstvách je mimoriadne potrebná a je to dôležitý precedens vo budúcnosti. Aj preto, aby už k takýmto "kauzám" nemohlo dojsť a aby sa veci riešili koncepčne.

To, o čom ty hovoríš ako o "jedinej možnosti" nie je reálne, neviem, ako chceš k niečomu investora zaviazať, ak to bude odmietať.

Boli tu urobené nejaké právne veľmi pochybné kroky, ktoré je potrebné prešetriť a vyvodiť zodpovednosť.

Možností riešení aj postupov je tak veľa, že je nutné o tom hovoriť.

Ad. Starý most, ako som našiel, v čísle magazínu ARCH 7-8/2008 je k téme viacero článkov, len asi nie sú priamo na nete:
http://www.archinet.sk/Archinfo/clanok.asp?Kod=1687&reklama=0

Pokiaľ viem, chránené sú piliere, nie celý most. Taktiež sú chránené mýtne domčeky.

Čiže nová podoba mosta by mohla rešpektovať aj historické prvky a kontext.

SAMOZREJME, že je dobrá a potrebná aj diskusia o pamiatkových hodnotách.
810zssk: sedim si na vedení alebo čo ? nerozumiem tvojej poznámke... nik ma nenutí nič robiť...
Reakcia na: aquila #167213:
... a čo by si ešte povolil?
Reakcia na: dopravak123 #167234:
ale Hrad nepotrebujú ľudia ku každodennému životu ako most! To je podstatný rozdiel a ďalší je ten, že pamiatkari sú úplne impotentní keď si developeri a iní podnikavci robia v BA čo chcú, ale pri Starom moste, kde ide o službu doprave pre nemalú m.č., tak zrazu sú akí silní - nakopať do riti. Nestačí tam elina + pruh pre peších a cyklistov? Koniec koncov je taká doba cykloošiaľu, ako sa všetci zastrájali, že budú cestovať do práce bicyklom a ako treba pre cyklistov. Prosím, gumokolistom, ktorým nebude električka po chuti, môžu kupovať bicykel a jazdiť na ňom.
MatejBA
vieš dobre,že taký vodič v BA nejazdí, čo by ti dal po papuli, v momente by skončil. Zo slušnosťou odzbrojíš každého, vodič MHD nie je výnimkou. Len pozor na "ironickú slušnosť". Odporúčam vyžiadať si povolenie na jednodennú prax na dopravnom dispečingu. A len počúvať, čo všetko tam musia dispečeri riešiť, aké materiálne škody cestujúci firme DPB spôsobia. O morálnych som už písal. Tie materiálne musím zaplatiť aj ja aj ty, ako k tomu prídeme ? Nezáujem, nevšímavosť, lahostajnosť, strach, to sú zbrane vandalov proti nám.
Reakcia na: Sommelier #167212:
5 bodov !!!
Reakcia na: 810zssk #167233:
to ale nie je dôvod pre, ktorý by sa mala na Starý most vrátiť IAD. Ako maximálnu drzosť beriem to, že niekto má gule na to aby povedal, že električka cez Starý most na Štúrovu bude spôsobovať kolízne situácie (neviem či to nebol náš "expert" Drahovský zrovna ? ) na Šafku. Ale keby dakto navrhol 2+2 prúdovku pre IAD na Starom moste, to by hneď boli všetci "slávikovia", "drahovskí" a iní gumokolisti spokojní a držali jazyk v papuli.
Reakcia na: genu #167220:
Mas nejaku pracu, suhlasil si ze ju budes robit za nejaku sumu. Ked sa ti nepaci aku pracu musis vykonavat, alebo kolko ti za to platia tak sa hod o zem, alebo proste daj vypoved. Nikto, ale naozaj nikto ta nenuti to robit.
Reakcia na: no.ev.di. #167197:
Aj hrad chceli niekdajší mocipáni zbúrať a postaviť tam možno nejakú kocku, ale nepodarilo sa vzhľadom na postupný historický vývoj. A čo je dnes z hradu? Sídlo prezidenta. Tak isto treba pristupovať k Starému mostu. Je to mestotvorný prvok. Jeho jediná nevýhoda je, že mesto má žalostne málo peňazí. Aj ten pôvodný oblúk by som obnovil. Toto, čo je tu už 65 rokov obnovili rusi za pomoci nemeckých zajatcov dočasne. Lenže slovo DOČASNE sa u nás stále chápe ako "odin furt"
Reakcia na: no.ev.di. #167217:
Ty laskavo prestan ostatnym ludom kecat do toho co maju robit. Ked bude kvalitna MHD, budu nou snad chodit aj sucasni IADisti.
Reakcia na: Marek1978 #167221:
mimochodom CP L44 v hodinovom intervale na Jaskový rad čo tam vidím, tak to je dobrá kravina, to tam ani nemusí premávať radšej.

Neviem inak či mám správny názor, ale okrem premávky do oblastí kde MHD nepremávala a je dlhý/náročný peší presun, by mal byť pre atraktivitu linky zavedený aj kratší interval, t.j. 15 alebo 20min. To, že na spoj sú nižšie počty cestujúcich ešte neznamená, že celkovo bude cestovať málo ľudí, ibaže pri takom intervale nie vždy cestujúci chytí daný spoj minibusu a hoci by s ním rád išiel, tak sa mu nevyplatí na ďalší čakať ak príde 5min po odchode ďalších 25min.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.