V minulých dňoch tu bola debata o redukcií 43. Podľa mňa má tá linka pre výletníkov opodstatnenie v cez víkend od 7:00 do 21:00 a cez týždeň v lete od 8:00 do 21:00 a cez týždeň mimo sezóny od 8:00 do 17:00. Čo sa týka ostatných spojov, možno by DPB mohol urobiť medzi tými pár ľuďmi čo bývajú pri Sanatóriu, ktorými spojmi chodia a ktorými nie a ostatné zrušiť.
asi budem zas sprostý ale opýtam sa, že do kedy budeme diskutovať? Pol roka si budú ľudia, mesto a pamiatkari posielať odkazy cez médiá, že treba diskutovať, potom bude nejaké sedenie, debata, ak čert dá, príde tam Slávik zaplakať, že on chce metro a, že zas žaluje bla bla bla... podebatí sa a ide sa domov a záver bude zas iba "treba diskutovať"... o Petržalskej električke diskutujeme od roku 2000. Od roku 2000 do roku 2008 všetci spali (?), vychádzali iba v novinách nákresy električkovej trate a fotky električiek aké premávajú na západe. 8 rokov sa hovorilo iba o električke, potom došiel TEN-T, potom duálny systém, potom električko-vlak (tram-train) a stále sa nevie čo sa má postaviť, kedy a hlavne za čo? Na februárovej debate v Alfe v Petržke spomínali myslím, že koniec marca či apríla, že majú podať do EÚ návrh či čo a že ak to nestihnú, tak až v druhom balíku pre ďalšie programové obdobie sa budú uchádzať o dotácie. Tak ma napadla otázka, že či to stihli vôbec? Inak tam aj padla dobrá poznámka od Fabora, že tento "náš" TEN-T nie je jediný, ktorý sa uchádza o peniaze a že ich je viac, pričom nie všeky dostanú zelenú. A najlepšia poznámka, ktorá zjavne furt uniká, že ten korido Paríž - Viedeň má pokračovať do Budapešti a toto do BA je iba odbočka, ktorá môže pokojne vypadnúť.
Zásadne nesúhlasím. Verejná diskusia v rôznych vrstvách je mimoriadne potrebná a je to dôležitý precedens vo budúcnosti. Aj preto, aby už k takýmto "kauzám" nemohlo dojsť a aby sa veci riešili koncepčne.
To, o čom ty hovoríš ako o "jedinej možnosti" nie je reálne, neviem, ako chceš k niečomu investora zaviazať, ak to bude odmietať.
Boli tu urobené nejaké právne veľmi pochybné kroky, ktoré je potrebné prešetriť a vyvodiť zodpovednosť.
Možností riešení aj postupov je tak veľa, že je nutné o tom hovoriť.
ale Hrad nepotrebujú ľudia ku každodennému životu ako most! To je podstatný rozdiel a ďalší je ten, že pamiatkari sú úplne impotentní keď si developeri a iní podnikavci robia v BA čo chcú, ale pri Starom moste, kde ide o službu doprave pre nemalú m.č., tak zrazu sú akí silní - nakopať do riti. Nestačí tam elina + pruh pre peších a cyklistov? Koniec koncov je taká doba cykloošiaľu, ako sa všetci zastrájali, že budú cestovať do práce bicyklom a ako treba pre cyklistov. Prosím, gumokolistom, ktorým nebude električka po chuti, môžu kupovať bicykel a jazdiť na ňom.
MatejBA
vieš dobre,že taký vodič v BA nejazdí, čo by ti dal po papuli, v momente by skončil. Zo slušnosťou odzbrojíš každého, vodič MHD nie je výnimkou. Len pozor na "ironickú slušnosť". Odporúčam vyžiadať si povolenie na jednodennú prax na dopravnom dispečingu. A len počúvať, čo všetko tam musia dispečeri riešiť, aké materiálne škody cestujúci firme DPB spôsobia. O morálnych som už písal. Tie materiálne musím zaplatiť aj ja aj ty, ako k tomu prídeme ? Nezáujem, nevšímavosť, lahostajnosť, strach, to sú zbrane vandalov proti nám.
to ale nie je dôvod pre, ktorý by sa mala na Starý most vrátiť IAD. Ako maximálnu drzosť beriem to, že niekto má gule na to aby povedal, že električka cez Starý most na Štúrovu bude spôsobovať kolízne situácie (neviem či to nebol náš "expert" Drahovský zrovna ? ) na Šafku. Ale keby dakto navrhol 2+2 prúdovku pre IAD na Starom moste, to by hneď boli všetci "slávikovia", "drahovskí" a iní gumokolisti spokojní a držali jazyk v papuli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.