Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes Tedomovi L32 odchod 12:17 z Hl. Stanice smer Kuklovská buchla tuším pravá zadná pneumatika pri Habanskom mlyne, mal som peknú prechádzku na čerstvom vzduchu pri diaľnici 🙂 ?
Reakcia na: S499.1023 #187515:
Ale nedbanlivosť delíme na vedomú a nevedomú a aj keď som tú správu nečítal, pri nehode ide zväčša o vedomú nedbanlivosť.
Reakcia na: fanatikmhd #187521:
Cena kĺbového TNB18 je okolo 500-tisíc eur, sólo TNB12 okolo 460. Hoci Capacity je drahší o 80-tisíc eur, jeho prevádzka je neporovnateľne drahšia.
Reakcia na: Ike #187517:
Tak skúsme diskutovať o doprave a nie o klasifikácii trestných činov.
Reakcia na: fanatikmhd #187521:
Nepoznam presne znenie toho tendra, ale nieje ta suma za celu dodavku aj s pripadnou opciou? Teda na 120 ks? Taktiez sa spominala udrzba, nebude tam ta zapocitana? Cena za 25Tr bola cca 600 000 EUR.
Jedna otazocka bokom. ale k tendru -
30 solo a 50 klbovych. To je 80 trolejbusov. Cena 70 000 000 €. Na voz (zhrniem vseobecne) to vychadza cca 875 000€. Cena jedneho autobusu NB18 (teda taka ista karoseria ako sa predpoklada nakup u JeTiho) bola 275 000€. Cize kolko kurna stoji elektrovyzbroj trolejbusu? Nezabudajme, ze cely autobusovy pohon (motor, nadrz a pod) sa odstrani, cize cena ide o cenu motora a jeho pomocok dole! Ono cisto teoreticky, ked vezmem v uvahu setrenie DPB...Tak pri zivotnosti soriek...nevyslo by lacnejsie proste nakup 80 autobusov? 😃 (Nie, nie som zastanca likvidacie ekologickych sposobov dopravy, no pisem to z pohladu DPB ktoreho zaujimaju peniaze, a nic ine)..... A kedze v cene je 30 kratkych vozidiel, tak tie jednoducho musia byt lacnejsie, takze cena na trolejbus je este vacsia! Chce mi niekto nahovorit, ze elektrovyzbroj Skoda stoji viac ako nove MBCC?
Ako jasne, potrebujeme modernizaciu, ale celkom by ma zaujimalo, u vsetkych ostatnych vyrobcov, po com sa pohybuje jeden trolejbus, HESS, Cegelec, Solaris a dalsi.....Samozrejme cena bude vyssia, ale az o tolko?
To má byť v pohode, že dnes ten červený trest na Kamennom nechcel absolútne žiadnu mincu prijať? Všetko vyhadzoval... asi nemal nejakú veľkú chuť, či prijíma len euráče z džej en tí? ?
Marek1978 : Otázkou je, že či sú námietky neoprávnené ozaj podľa celého DPB, alebo aspoň väčšiny ľudí v ňom, alebo to tak iba prezentuje malý počet politických pandrlákov a normálne zmýšľajúci ľudia, čo tam niečo odrobili a poznajú to tam majú opačný názor, no bohužiaľ s "nožom na krku" nemôžu ani pípnúť.
Reakcia na: S499.1023 #187515:
To bude tým, že nie som ani len ten krčmový právnik. A pokiaľ viem, toto je fórum o doprave a nie o práve ?.
Reakcia na: Mike #187513:
Náhodou by sme sa na jeseň mohli dočkať väčšieho množstva Rábových 15Tr a užiť si ich koniec naozaj veľkolepo ?
Reakcia na: Ike #187510:
Trestné činy delíme na nedbalostné a úmyslené, nie na vedomé a nevedomé. Tvoja klasifikácia zodpovedá krčmovému právnikovi Františkovi Šiškovi.
Reakcia na: ophis #187511:
začínam mať dojem, že Belfi je tvoj sused a zobral ti hračku ?
Reakcia na: ophis #187511:
""My si budeme musieť možno ešte tento rok nejaké vozidlá prenajať," tvrdí Belfi.

Prenajaté tbusy budú dobré šoto ? .. snáď to nebudú ojazdené 14 a 15 Tr z Prešova..
Reakcia na: 810zssk #187502:
Nemohol radšej šofér autobusu nabrať toho somára v Audine?! Už mám pocit, že jazdiť v tanku by malo zmysel nielen v Bratislave ale asi aj na zvyšku Slovenska, ako tak pozerám, čo za zjavy dostáva vodičáky. Apropo v tanku nie preto, aby som bombardoval ale aby sa mi nič nestalo a mimo to sa mi tanky páčia ☺
Najlepšie je keď niekto, kto si vymýšľa aby zakryl to, čo nevie robiť poriadne si ešte ani tú lož nevie poriadne vymyslieť.

http://bratislava.sme.sk/c/6667997/obrana-bratislavskeho-tendra-na-trolejbusy-za-miliony-nesedi.html

Zaujímalo by mňa osobne (a to stále), že koľko miest na západe už podľahlo tej údajnej štúdií o rýchlejšej výmene cestujúcich pri 5 dverách. Lebo v tlačenke v našich 5-dverákoch, kým sa ľudia prederú jeden cez druhého, tak sa podľa mňa žiadny čas neušetrí. Problém nie je v počte dverí, ale v tom, že máme stále kapacity vozidiel rátané na sardinkáreň, čiže aj keby sme mali 2-dverové sóla a 3-dverové klbáky, pri nepreplňovaní vozidiel a primeranej frekvencií, by výmena trvala ozaj krátko.

Ďalej Mr. B. zabudol brať do úvahy, že do plochy na státie sa v SORe neberú plochy vyfarbené na žĺto a údajne ani kĺb. Otázkou potom zostáva a hlavne pri trolejbusoch (priestor na státie v ZA t-busoch je mizerný), že o akom mieste na státie vôbec dokážeme hovoriť?! Vo dverách keď stojíte, to aby ste v kuse vystupovali, v chodbičke Vás okopávajú no a to jediné miesto, ten "výklenok" v t-buse pre vozíčkara/kočík je jasné.
Reakcia na: 810zssk #187509:
Trocha som to hyperbolizoval, ale čo iné to bolo? ?
Reakcia na: Ike #187508:
Myslim ze on narazal na "vedomy precin ublizenia na zdravi" 😉
Reakcia na: S499.1023 #187507:
Nie, zodpovedný človek, ktorý by na zľadovatelej vozovke kvôli 0,5 s nepredbiehal autobus a neohrozil životy jeho cestujúcich ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.