Dnes Tedomovi L32 odchod 12:17 z Hl. Stanice smer Kuklovská buchla tuším pravá zadná pneumatika pri Habanskom mlyne, mal som peknú prechádzku na čerstvom vzduchu pri diaľnici ?
Nepoznam presne znenie toho tendra, ale nieje ta suma za celu dodavku aj s pripadnou opciou? Teda na 120 ks? Taktiez sa spominala udrzba, nebude tam ta zapocitana? Cena za 25Tr bola cca 600 000 EUR.
Jedna otazocka bokom. ale k tendru -
30 solo a 50 klbovych. To je 80 trolejbusov. Cena 70 000 000 €. Na voz (zhrniem vseobecne) to vychadza cca 875 000€. Cena jedneho autobusu NB18 (teda taka ista karoseria ako sa predpoklada nakup u JeTiho) bola 275 000€. Cize kolko kurna stoji elektrovyzbroj trolejbusu? Nezabudajme, ze cely autobusovy pohon (motor, nadrz a pod) sa odstrani, cize cena ide o cenu motora a jeho pomocok dole! Ono cisto teoreticky, ked vezmem v uvahu setrenie DPB...Tak pri zivotnosti soriek...nevyslo by lacnejsie proste nakup 80 autobusov? (Nie, nie som zastanca likvidacie ekologickych sposobov dopravy, no pisem to z pohladu DPB ktoreho zaujimaju peniaze, a nic ine)..... A kedze v cene je 30 kratkych vozidiel, tak tie jednoducho musia byt lacnejsie, takze cena na trolejbus je este vacsia! Chce mi niekto nahovorit, ze elektrovyzbroj Skoda stoji viac ako nove MBCC?
Ako jasne, potrebujeme modernizaciu, ale celkom by ma zaujimalo, u vsetkych ostatnych vyrobcov, po com sa pohybuje jeden trolejbus, HESS, Cegelec, Solaris a dalsi.....Samozrejme cena bude vyssia, ale az o tolko?
To má byť v pohode, že dnes ten červený trest na Kamennom nechcel absolútne žiadnu mincu prijať? Všetko vyhadzoval... asi nemal nejakú veľkú chuť, či prijíma len euráče z džej en tí? ?
Marek1978 : Otázkou je, že či sú námietky neoprávnené ozaj podľa celého DPB, alebo aspoň väčšiny ľudí v ňom, alebo to tak iba prezentuje malý počet politických pandrlákov a normálne zmýšľajúci ľudia, čo tam niečo odrobili a poznajú to tam majú opačný názor, no bohužiaľ s "nožom na krku" nemôžu ani pípnúť.
Nemohol radšej šofér autobusu nabrať toho somára v Audine?! Už mám pocit, že jazdiť v tanku by malo zmysel nielen v Bratislave ale asi aj na zvyšku Slovenska, ako tak pozerám, čo za zjavy dostáva vodičáky. Apropo v tanku nie preto, aby som bombardoval ale aby sa mi nič nestalo a mimo to sa mi tanky páčia ☺
Zaujímalo by mňa osobne (a to stále), že koľko miest na západe už podľahlo tej údajnej štúdií o rýchlejšej výmene cestujúcich pri 5 dverách. Lebo v tlačenke v našich 5-dverákoch, kým sa ľudia prederú jeden cez druhého, tak sa podľa mňa žiadny čas neušetrí. Problém nie je v počte dverí, ale v tom, že máme stále kapacity vozidiel rátané na sardinkáreň, čiže aj keby sme mali 2-dverové sóla a 3-dverové klbáky, pri nepreplňovaní vozidiel a primeranej frekvencií, by výmena trvala ozaj krátko.
Ďalej Mr. B. zabudol brať do úvahy, že do plochy na státie sa v SORe neberú plochy vyfarbené na žĺto a údajne ani kĺb. Otázkou potom zostáva a hlavne pri trolejbusoch (priestor na státie v ZA t-busoch je mizerný), že o akom mieste na státie vôbec dokážeme hovoriť?! Vo dverách keď stojíte, to aby ste v kuse vystupovali, v chodbičke Vás okopávajú no a to jediné miesto, ten "výklenok" v t-buse pre vozíčkara/kočík je jasné.
Nie, zodpovedný človek, ktorý by na zľadovatelej vozovke kvôli 0,5 s nepredbiehal autobus a neohrozil životy jeho cestujúcich ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.