Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #188887:
V tomto sa Uhlera musím zastať, pretože komisia dopravy a informačných systémov (či ako sa presne volá) nezamietol bus pruh na Štefánikovej, ale zlý projekt bus pruhu na Štefánikovej, čo je dosť podstatný rozdiel. Na predchádzajúcej komisii pre verejnú dopravu (čo je poradný orgán primátora a chodí tam aj Uhler) sa dohodlo, že projekt navrhnutý ODP má veľa chýb a nemá byť predkladaný ale prepracovaný. Napriek tomu predložený bol v nezmenenej podobe. Takže dobre, že schválený nebol.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/informacia-o-cestovani-seniorov-a-tzp-po-zavedeni-systemu-bid/
"DPB bude trvať na tom, aby táto bezplatná doprava pre držiteľov preukazov ŤZP a ŤZP-S, ostala zachovaná aj po tomto termíne."

Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.

Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..

Toto mesto je cisty bananistan.
Reakcia na: Sommelier #188914:
Pokial viem, s Nivami sa rata skor po Dunajskej (teda by sa tam islo tiez cez Stefanikovu).
Reakcia na: 810zssk #188907:
Ak Štefanovičovu ako prídavok, tak by som sa ju snažil nejakým polozázračným ale imho možným spôsobom predĺžiť na Mlynské Nivy (perspektívne v celej ich dĺžke s prepojením na Šafárikovo nám.). Viaceré ulice by časom mohli prijať koľaje (pokiaľ sa neurobí všetko preto, aby to už nebolo možné).
Neviete kedy Slovak Lines (resp. SAD BA) zrusil byvale tyzdenne/mesacne listky? Pripadne ake mali vtedy podmienky, ceny, atd.?
Reakcia na: aquila #188911:
Ano, preto vacsina elektriciek po Stefanovicovej chodila poloprazdna, lebo je to taka super trat 🙂
Reakcia na: 810zssk #188894:
je to ironia osudu, ze spitalska prezila.
so subeznou tratou na obchodnej a na spitalskej sa neratalo ani v elektrickovych planoch pred metrom.

priecna os sa vymyslela, lebo sa neplanovalo stavat trat na sancovej a ani na stefanikovej.

spitalska sa mala zrusit a v pokracovani mal byt skoro celu CMO pod zemou a na radialach by elektricka bola ako teraz
plus mala ist trat po dostojevskeho/karadzicke/legionarskej

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019

situacia momentalne je kusok ina a tvrdit ako tram stefanikova, ze sa zachovaju obe trate je hlupost a to este k tomu velmi kontraproduktivna. bud jedna, alebo druha, ale nie obe naraz.

co sa tyka riesenia, na projekte IPR je jedina dobra vec a to mimourovnove riesenie sancovej, to keby sa zachovalo pre trat na stefanikovej tak OK, ale inak je trat po stefanovicovej lepsia. aj co sa obsluhy institucii tyka.
Reakcia na: JeJe #188909:
A vlastnikovi (magoriat) to nevadiiiiiiii...
Reakcia na: Valec #188902:
Tých zbytočných nálepiek je na zastávkach a vo vozoch ešte viac ako za predchádzajúceho vedenia DPB, Vraj ich podnik platí z výnosov z obchodnej činnosti...
Btw, ake opodstatnenie bude mat predajna DPB na ASMN od marca? Nebolo by lepsie dohodnut sa so SL ze by predavali aj jednorazove a turisticke listky (ak to este nerobi tamojsi novinovy stanok) + na predaj PCL zaviedli normalne otvaracky?
Reakcia na: Sommelier #188906:
Presne tak.. navyse EU nam jednu trat na stanicu zaplati (v ramci tramtrainu), tak si vyberme Stefanovicovu pre nikoho, alebo Stefanikovu centrom mesta a rychlo spajajucu najvacsie sidlisko v krajine?

Samozrejme, ja som za to aby sa prevadzkovali obe trate. Ale ak si vybrat jednu tak urcite Stefanikova.

Cely zivot byvam na vychodnych radialach, mal som tam aj skolu a takmer nikdy som nevyuzival elektricky na dopravu na stanicu.
Reakcia na: Ike #188904:
Čže ? Najprirodzenejšie spojenie, ktoré bolo odstránené na základe toho, že bude nahradené metrom. Súčasné uzatvorené spojenie je pre radiály z východu nevhodné na spojenie s hlst, pretože sa vždy oplatí prestúpiť na račku/trnavskom na t/busy. Trať na Štefánikovej je vynikajúca a žiadne porovnateľné predĺženie existujúcich radiál imho preukázateľne neprinesie do električiek väčšie množstvo cestujúcich.
Reakcia na: Ike #188904:
Nemusime ist pod zem, je jasne dokazane ze elektricka sa tam zmesti. Ktore trate su prioritnejsie? Petrzalka nie je na ukor tohto a ostatne maju minimalne podobny ak nie nizsi vyznam ako tot.
Reakcia na: ophis #188896:
Myslím si, že mesto by malo riešiť prioritnejšie trate ako trať, ktorá v svojom čase bola dôležitá, ale dnes okrem spojenia Hodžka so stanicou nič rapídne nerieši.

Napríklad by miesto x + 100 projektov malo mesto riešiť katastrofálny stav už jestvujúcich tratí. Súčasný stav je, ako keby bezdomovec rozmýšľal, či si kúpi do BMW X6 dvojzónovú klimatizáciu alebo integrované mp3 rádio s navi.

V tomto kontexte je trať po Štefánikovej šoto. A nie, nikoho známeho tam nemám. Bol by som rád, keby tá ulica patrila električkám. Ale musíme ísť naspäť na zem.

Reakcia na: roman2 #188873:
Otcovia niektorých z nich boli ŠTBáci, teda tí chlapci môžu skôr vďačiť svojim otcom ako svojim schopnostiam.
Reakcia na: JeJe #188895:
Nanajvýš také, ako boli na Zochovej.
Reakcia na: ophis #188900:
Mlcat je zlato.
Reakcia na: 810zssk #188897:
A čo mám ja povedať na toto? Čo si tým chcel povedať?
Reakcia na: aquila #188892:
A koľko ich tam bude tých električiek premávať?! Určite nie častejšie ako každé 4minúty. Mimo to, ak sa podarí tam zaviesť obnovenú L13, tak odpadne potreba X13. Za predpokladu, že už bude aj trať do Petržalky, tak preberie časť dopravných nárokov za L83, 84 a 93, čo bude iba plus. Tá trať po Štefánikovej bola úplne normálna a dobrá vec. Za to, že ty si ju nepamätáš, neznamená, že to nesmie byť. Mi pripadáš ako ten sprostý Slávik, ktorý by asi písal rovnako. A keď už hovoríš o východnej časti a šermuješ tu tým, tak najlepšie je priame spojenie Trnavské mýto - Račianske mýto -Šancová. Po Štefanovičovej šla kopu krát L2 s max. 10 ľuďmi, ani L3 nebola na tom najlepšie. Lepšie o niečo L8 keď robila návozy k vlakom vo štvrtky, piatky a opačne v nedeľu a pondelok. L13 ráno v smere do mesta a poobede opačne. Ale inak to bola bieda. Najlepšie by bolo mať namiesto tej tvojej Štefanovičovej trate na Štefánikovej a Šancovej nakoľko to sú najviac využívané smery z hl.st. Štefanovičovu by s prehľadom pokryli trolejbusy.
Reakcia na: JeJe #188895:
Podla piktogramu tam dokonca odpocuvaju ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.