Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #189464:
podla mna by tam stacila len ta 1. proste ked sa neda kupit inak elektricenka, tak realne to nema ziadny vyznam mat tam 100 a 101. a ta 100 je moc dlha. stacila by 1 a bolo. ale toto je najmensi problem dezintegrovanej dopravy, takze tak. skorej kozmeticka uprava.
Reakcia na: Valec #189466:
Z MA do Podunajskych Biskupic by siel na osemzonovy listok (255-215 a 102+100+107), pretoze v BA by presiel relativne velku vzdialenost.

Zahorska Bystrica - Podunajske Biskupice by bol City listok, ako som napisal, tie by zostali tak ako su (akurat teda by platili na 4 mestske zony, nie dve mestske zony).
Reakcia na: 810zssk #189465:
A keby cestoval z MA do Podunajských Biskupíc by platil ako? A cestujúcemu zo Záhorskej Bystrice do Podunajských Biskupíc by si k električenke musel tiež doplatiť?
Inak ked uz o zonach, tak ja by som namiesto dvoch zon radsej videl styri mestske zony:
100 - centrum
102 - dojazdova smer Zahorie
105 - dojazdova smer Pezinok a Senec
107 - dojazdova smer Samorin

Je totiz blbost aby clovek co cestuje napr. z Malaciek do Samorina mal mesto zapocitane len ako dve zony, kedze uzemie je znacne vacsie. Tykalo by sa to len JCL BID, mestsky PCL by samozrejme stal rovnako ako dnes, teda 26 EUR za 4 mestske zony (namiesto dvoch), kedze tam je velkost Bratislavy uz brana do uvahy. Rovnako JCL typu CITY by mali sucasne ceny.
Reakcia na: matt11 #189463:
Preco by to niekoho mylilo? Tak ako doteraz boli 1 a 2 (nikoho to nemylilo), tak teraz budu 100 a 101.. je predsa uplne jedno ake cislo to ma.
aky zmysel ma pasmo 100 a 101 na CP? zbytocne to tam zavadza, nestacilo keby cela BA ostala pasmo 1? zbytocne tam je 100., podla mna je to zbytocnost, a zavadza to tam.
a to este nie je iste kedy sa spusti nakoniec dezintegrovana doprava. ale jednoducho BA mala ostat pasmo 1 a hotovo. zase to bude ludi mylit.
Ubehlo 11 dni od nespustenia IDS a zatial sa nikto neuracil co i len slovom informovat o dalsiom postupe... clovek by cakal ze ked uz to nespustili tak ako mali tak ze sa s tym budu ponahlat a aspon informovat.. toto je fakt zly vtip 🙂
Reakcia na: S499.1023 #189459:
čakal som to ? nie ja nie som za zrušenie tých tlačidiel, len nech sa ľudia naučia viac používať viac tie tlačidlá na zvislýách madlách.. keďže okolo nich často prechádzajuú.. a keby si to tlačidlo stlačili na madle tak kým spravia ten krok ku dverám tak už sú otvorené. Takto si to tlačidlo stlačia o niečo neskôr a ešte potom musia čakať kým sa tie dvere otvoria.. ?
Reakcia na: Mike #189449:
Ing. 239,166 ti niečo sľúbil?
Reakcia na: Mike #189455:
To je zas problem pristreskov, tie by to tiez chcelo vymenit (su mesta kde maju JCD a reklama je vzdy umiestnena tak ze vodic vidi do pristresku). Druha moznost je predpis nastavit tak, ze vodic je povinny presvedcit ci niekto necaka v pristresku, trebars aj za cenu pribrzdenia v zastavke.
Reakcia na: 810zssk #189454:
V trolejbusoch sa niekedy stane, že cestujúci pred zastávkou na znamenie:
1. stlačí tlačítko pre "zastávka na znamenie", vodič zastane. Cestujúci nestlačí dopyt, vodič čaká a sám dvere neotvorí a cestujúci len nechápavo stojí pri dverách, kým mu niekto nestlačí dopyt,
2. cestujúci stlačí dopyt a nie aj tlačítko "zastávka na znamenie" a tak sa prevezie, kam nechcel, lebo vodič nemusí zastaviť.
Ďalší problém je, že vodiči niekedy aj keď meškajú zastavia na zastávke na znamenie, hoci nikto nechce vystúpiť ani nastúpiť.
Reakcia na: Mike #189455:
Keď si začal s dekoxami, tento je z legislatívneho hľadiska v poriadku?

http://goo.gl/maps/yuL97

lebo ako vodič IAD nevidím prichádzajúcich chodcov zľava a ak hej, tak v poslednej chvíli. A to nehovorím o daždi a tme, kedy vidím žiariacu reklamu, kde chodec zaniká - akurát ma vyplašia odlesky vlastných svetlometov.
Reakcia na: 810zssk #189454:
No a to posledné býva problém, aj keď soť zriedkavý. Aj keď častejšie sa stretávam s týmto:
Prevádzkový predpis pre vodičov hovorí: 2. Zastávky z hľadiska zastavovania autobusov v nich sa delia na:
....
b) na znamenie, v ktorých zastavujú všetky autobusy vyznačených liniek
ba) ak na nástupišti zastávky stojí cestujúci (osoba) tak, aby ho vodič autobusu mohol vidieť

A čo v prípade, ak sú prístrešky jc decaux s reklamou v smere odkiaľ prichádza autobus (alebo zopár panelových) a cestujúci v ňom sedí celý čas na lavičke a vodič tam spozoruje cestujúceho len na základe dvoch nôh ktoré trčia pod reklamným panelom (v prípade iného typu prístrešku cestujúceho ani nevidieť). A cestujúci sa postaví a vylezie z úkrytu aby nastúpil až potom, keď autobus na zastávke zastavil. A to ani neprší a daný človek je triezvy.
Vodič predpis neporuší - cestujúceho nevidel (dve chodidlá pod reklamou sa nedajú považovať za argument) - a preletí okolo zastávky. Ale cestujúci sa neodvezie a môže čakať na ďalší spoj
Reakcia na: Mike #189453:
No neviem, ja som zvyknuty ze na zastavkach na znamenie v BA spravidla cestujuci problemy nesposobuju. Najde sa par vynimiek (casto su to ludia co na take zastavky nie su zvyknuti, lebo ich nepouzivaju), ale spravidla je to uplne v pohode.

Ak cestujuci da znamenie neskoro, vodic zastavit nemusi.
Reakcia na: 810zssk #189451:
A ja si neodpustím to klasické "a keby sme mali uvedomelejších cestujúcich" ?
Reakcia na: 810zssk #189451:
Plný súhlas, akurát v BA nie je splnený ani jeden bod ?
Reakcia na: Ike #189445:
Samotny koncept vsetkych zastavok je fajn ak:
a) vodici poznaju a dodrziavaju predpisy tykajuce sa zastavovania na tychto zastavkach

b) po celom autobuse su rozmiestnene tlacidla dostupne z kazdeho sedadla (na kazdom madle aspon jedno tlacidlo), pricom cestujucemu spravidla staci stlacit jedno tlacidlo
Reakcia na: Mike #189449:
Z osobnej skúsenosti... keby tie tlačítka na tyči boli po celom vozidle dosiahnuteľné z každého miesta (ako napr. v Linzi), tak si ho použijem, ale keď sa už mám dotrepať k dverám, tak mi je lepšie tlačidlo na dverách, lebo je väčšie.
Reakcia na: Valec #189448:
Áno ten je dobrý aj pre vodiča, lebo vodič vidí, pri ktorých dverách si kto zmačkol stop, alebo dopyt, pričom oboje tlačidlá reagujú na uvoľnenie dverí. Ale z "výhľadového" hľadiska by stačilo iba jedno. A ešte keby sa cestujúci naučili viac stláčať tie tlačidlá na tyči a nie na dverách, jednak sa tým šetria ďalšie sekundy pri výstupe (už keď máme tých 5 dverí :-D) a dvak tie tlačidlá na dverách sa ľúbia kaziť...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.