Možno by mohla nová linka viesť na Hl. st. po trase X13, t.j. Hl. st. - Suché mýto - Dunajská - Landererova - Prístavná - Mlynské nivy - Nový Ružinov. Spojenie z Hl. st. po Štefánikovej do centra by bolo podľa mňa celkom využívané. Predĺženie 29 (alebo 30/37) by ale bolo jednoduchšie a asi aj lacnejšie.
nie som si istý, či je dobrý nápad mať ako jedinú obsluhu mestskej časti v polmiliónovom meste transverzálnu linku, najmä ak by mala výrazné presahy na oboch stranách centra. Iste, aj v KE sa také nájdu(však 20L?), ale nemyslím si, že je to dobrý nápad.
Ja som bol v tom, že pokuta ti ako lístok platí len kým nevystúpiš z vozidla, v ktorom si ju dostal. To by dávalo väčší zmysel - môžeš docestovať spojom, v ktorom už si, ale do ďalšieho si už musíš kúpiť lístok.
Ja by som skôr 29 predĺžil cez Landererovu a Prístavnú do Nového Ružinova. Teraz, keď sa šetrí, tak to asi nie je veľmi reálne, ale do budúcna by sa malo uvažovať o nejakej linke týmto smerom. Prístavná má mizerné spojenie s centrom.
Niečo na tom pravdy bude, lebo tiež som viackrát zachytil, že pokuta platí aj ako cestovný lístok, t.j. dvakrát za ten istý deň pokutu dostať nemôžeš (teda pokiaľ tú starú neroztrháš ), ale bol som v tom, že to platí len počas toho konkrétneho dňa (do 23:59), nie 24 hodín od kontroly (veď znalejší určite doplnia...).
Je pravda, že inak by mohli nejakého cestujúceho, ktorého práve pokutovali, o dve zastávky pokutovať znova, prípadne by si ho odsledovali pri nastúpení do ďalšieho spoja a to by asi nebolo fér pýtať peniaze od niekoho, kto už aj tak ˝zacvakal˝ dosť peňazí na pokute.
Zdravím, dnes ma v električke oslovili dvaja mladí Holanďania. Obaja mali od revízorov pokuty za 49 eur s tým, že im vraj kontrola povedala, že im to už platí ako 24-hodinový cestovný lístok… ako neviem, vysvetlil som im, že podľa mňa to tak nie je, ale nevyznám sa úplne… Je to somarina, nie?
Ja som uvažoval aktuálny stav, ak by k useknutiu došlo už v najbližších týždňoch až mesiacoch. Samozrejme, do budúcna, po realizácii uvedených elektrifikačných projektov, sa to skrátenie vyslovene núka. Alternatívou pre ukončenie by bola aj Botanická záhrada s otočkou pod Lanfranconi, ale to zase nie je veľmi vhodná zastávka na prestupovanie
Este keby zintegrovali Most SNP elektrickovu s busmi tak ideal. Aj pre vystup L40/70. Vdaka bohu, ze aspon abus zastavku NLS vytvorili. 4 roky ma nasieral prestup z Mostu SNP na 1/4/12 kym este nebola zastavka NLS.
A netreba zabudat, ze mozno casom tam pojde aj elektricka (pri BA pomeroch je to velke mozno).
Ale ak sa potiahne 210 pod Most SNP, tak tahat 29 az k Malej Scene nebude davat taky zmysel. Otazka co sa vymysli - lebo ak chceme setrit, tak najvacsi zmysel dava useknut 29 v Karlovke (subeh s elektrickou).
K OC Einsteinova mali prehodit L70 a L50 pod Most SNP. Aj sa usetri aspon o co im ide a bude lepsie obojsmerne spojenie AS - Most SNP, ale uz to vyriesia coskoro prave tou L40.
Coskoro pribudne priamo aj trolejbus L40 spred Eurovey priamo pod Most SNP v ovela lepsom intervale ako L70 ci L29. Takze je velmi otazne ci tam na L29 naozaj ostane.
Súhlasím, viackrát som sa potreboval dostať z oblasti Čulenovej alebo Malej scény na električku č. 4 smer Dúbravka ale keďže 70 mala ísť o nejakých 10-12 minút tak som šiel pešo na NĽŠ (ak nešla ani 29 hneď) a bol som rýchlejšie ako prvým autobusom, ktorý šiel tým smerom. Tam chýba hlavne 50-tka, ktorá tadiaľ chodí iba jedným smerom (žiaľ od Mosta SNP k Auparku sa nedá priamo dostať).
Pri úvahách o skracovaní L29 netreba zabúdať na spojenie Eurovey/Šafka s Karlovou Vsou v smere do KV, kde by ostala ako prípoj na električky iba L70, resp. peší presun na Jesenského alebo Nám. Ľ. Štúra
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.