Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dakujem vsetkym za odpovede. Staznost idem hned pisat, nepatrim medzi notorickych stazovatelov, viem, ze vela veci ma svoje dovody, ktore bezne cestujuci nepozna, ale skorsi odchod je vazny problem, za ktory by podla mna mali povedzme po troch opodstatnenych staznostiach bez milosti rozviazat pracovny pomer so soferom.

Doteraz som to riesil telefonatom na dispecing, raz mi spoj otocili, raz, prave zo zastavky zimny stadion ma dispecer poslal na Odborarsku na N53 ktora bola uz zmeskana a tak tam na mna cakala. No inak som sa vzdy dockal odpovede, ze sa to preveri, ale vysledok sa ku mne samozrejme nedostal.
Reakcia na: S499.1023 #209498:
Ad1 niektoré sú mladšie, nakoľko sa posledné kusy vyrábali ešte aj v roku 2002 (zhodou okolností práve u spoločnosti Kisalföld Volán premávajúcej do Rajky behajú takéto kusy), ad2 tam im hlavne nieje zaťažko investovať do údržby tých Ikarusov, ako to bolo dobrým zvykom napríklad v BA. Skratka nečakajú, kedy sa im to rozpadne.
Reakcia na: Peon #209495:
Majú menej peňazí. A najnovšie maďarské 2x0 sú možno aj mladšie, ako bratislavské 4x5. Ale jazdia tam samozrejme aj staršie.
Reakcia na: matus7532 #209492:
Mám pocit, že súčasne s koncom MOC systému.
Reakcia na: matus7532 #209490:
No to teda nevyplýva. Jedna cesta v trvaní 30/90 minút, prestupovať môžeš koľkokrát chceš.
Mám pravdepodobne naivnú otázku: Ako je možné, že v Maďarsku stále jazdia Ikarusy 260 a 280? Boli vyrobené neskôr ako tie čo jazdili tu či tam sa o ne lepšie starajú?

Bratislavské 280-ky išli z DPB rovno do šrotu? Veď tu už takmer dojazdila nasledujúca generácia Ikarusov - 415 a 435...

Ikarusy z maďarskej MHD (Gyor?, Budapest?) boli nedávno použité na prepravu na hraničný prechod Hegyeshalom / Nickelsdorf: https://www.youtube.com/watch?v=1_haP2k8MaA

A napr. Ikarusy 260 stále jazdiace do susednej Rajky sú staršie ako najstaršie Karosy prevádzkované v Bratislavskom či Trnavskom kraji?
Reakcia na: matus7532 #209492:
2-cestné, 4-cestné ?
Reakcia na: Jano3224 #209491:
To kedy zaviedli lístky, ktoré sa dajú použiť viac krát? Používam Brastislavskú MHD 20 rokov, ale tohto som si doteraz nevšimol. Aj keď je pravda, že používam prevažne 15 minutové.
Reakcia na: matus7532 #209490:
No to vôbec nie. Jedna cesta znamená, že ho môžeš použiť len raz narozdiel od lístkov, ktoré sú zobrazené nižšie. (nie že je neprestupný)
Reakcia na: Jano3224 #209489:
Je tam napísané jedna cesta, z čoho vyplýva že je neprestupný.
Reakcia na: matus7532 #209488:
A kde je tam nepísané že je neprestupný?
Nie celkom chápem tomuto http://www.dpb.sk/_media/file/Cestovn%C3%A9%20l%C3%ADstky/Nezlavnene_cestovne_listky.pdf to akože 60 minútový cestovný lístok za 0,90€ je neprestupný? Vždy som bol v tom, že je prestupný...
Reakcia na: Petto #209478:
To s tym cistenim je tiez dobra sracka, namiesto priameho odpovedania sa zacne hovorit o rozdieloch dlzky a sirky vozidla ?
Reakcia na: TeBeCe #209476:
"... aj vďaka čomu bol DPB, a.s. vyhodnotený ako najtransparentnejší mestský podnik na Slovensku."

Sa pocikam ?
Reakcia na: Author #209484:
V tom pripade mal vodic maximalnu moznost odchodu 0:17. Odchod 0:16 je uz naozaj neprijatelny.....
Konrad8 - urcite riesit formou staznosti... Ty si sice stihol, no mozno nejaka osobka pribehajuca o 30s neskor (a teda s casovou rezervou 1:30) by spoj nestihla VINOU vodica....Preto, i ked nerad, je dobre, aby sa na toto upozornilo (aj kebyze to znamena problem pre vodica). Ale koniec koncov, zistit sa to da lahucko....staci si kuknut udaje z karty. 🙂
Reakcia na: fanatikmhd #209482:
V palubaku je u N74 odchod 00:18 od Zim.st.
Reakcia na: Konrad8 #209479:
Cas na oznacovaci by mal byt rovnaky ako na palubaku (rozdiel maximalne par sekund, urcite nie dve minuty). Stazovat sa vyznam ma, riesia to a urcite je potrebne proti takemuto spravaniu bojovat. Preplateniu taxika v takom pripade vsak prilis neverim, hoci teoreticky by to mohlo byt vysuditelne (dopravca z vlastnej viny nedodrzal CP, cim porusil zakon o cestnej doprave).
Reakcia na: birch #209481:
Mozne by to bolo v podani, ze myslis vnutorny maly (dnes uz neuzivany) displejik s casom a pasmom. Oznacovace su riadene palubakom, rovnako dlhy cerveny vo vnutri.
Kratky uz prakticky ani neviem ci este daco ma, by mohol byt. Mne na voze (ale zase system Mypol) sa zapinal individualne voci palubaku. Iba pri potvrdeni zmeny na palubaku sa aktualizoval (zmena casu a spol), avsak dalej si siel samostatne (mimo riadenia palubakom). Displej BuBuse...
Ale dnes uz prakticky nie je mozne aby na jednotlivych displejoch boli rozne udaje.
Oznacovace aj displeje su riadene palubakom, palubak je riadeny RDST, a tam nastavuje cas dispecing. Takze dokonca veskere vozidla (okrem vozidiel s nefuncnou RDST, ale tie zas podla predpisu nemaju byt ani vonku v uliciach) je cas vsade rovnaky.
Moze vsak nastat situacia, kedy chronometraz na PP bude ina nez na zastavke. Teda autobus bude mat (najma nocak so zastavkami na znamenie) dakde skorsi odchod o minutu. Navyse, vodic sam o sebe moze zo zastavky (okrem nastupnej) odist o minutu skor....To uz mame dve minuty....takze odchod 0:16 a 0:18 je vlastne ten isty....bohuzial, pre cestujuceho....
Reakcia na: Jadran #209480:
No minimalne na starych cervenych oznacovacoch som videl, ze mali iny (o niekolko sekund posunuty) cas ako na vnutornom displeji.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement