Zaujalo ma, že Slovak Lines na ASMN tlačí doklad o kúpe PCL na tvrdšom papieri. To od 1. 11. 2015? To aj DPB? Tieto doklady sa (čo si pamätám) tlačili na bežné papiere aké používajú vodiči Slovak Lines pri jednorazových lístkoch.
Ak by chcel niekto počuť aj dobrú správu, dnes na štvorpruhovej ceste v oboch smeroch za priechodom pre chodcov pri nákupno-zábavnom centre Bory Mall merali policajti rýchlosť. Ale aj to tam muselo zopár ľudí zraziť auto.
Ak by niekoho zaujímali najnovšie info o plánovanej modernizácií a nechce sa mu čítať 20 stranový dokument o začatí konania o umiestnení líniovej stavby: “Električková trať Dúbravsko – Karloveská radiála” tak som tu zhrnul také najdôležitejšie veci pre šutošov a cestujúcich ? : http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=128680402&postcount=8225
Inak 1.12.2015 o 10:00 je ústne pojednávanie k danému zámeru na miestnom úrade v KV ak má niekto námietky. ?
Prenos udajov bez datoveho 24V kabla.... Medzi T3 mas prazsku hlavu a 24V informacny kabel, na T6 ako ovladas druhy voz? cez spriahlo. Takze..nato. I ked nebude aktivna 600V informacia, 24V bude.
- núdzová brzda (tlačitko v salóne) aktivuje magnetky len prvý stupeň (vynulovať sa to dá deaktivovaním kabíny alebo reštart vozu)
- Hríbik v kabíne vodiča (aktivuje absolútne všetky brzdy, EDB, ČB, Magnet) hrozí ale riziko zničenia kolies (ploché kola)
- Funkcia mrtvého muža po cca 5sec automaticky začne brzdiť maximálnou prevádzkovou brzdou až do úplného zastavenia. Čiže je to bezpečne pre cestujúcich ale ak sa stane niečo vodičovi chvíľu potrvá kým si ludia uvedomia že sa niečo deje... Voz zastaví úplne plynule (výraznejšie) ale tak ako by sa nič nedialo. Tento efekt je možne vyrušiť opätovným zatlačením radiča.
Čo sa týka magnetických bŕzd. Tie su tak efektívne a výkonné že ak ich raz niekto fakt použije bude viac úrazov kôli brzdeniu ako ktomu čomu vodič zabránil. Voz 29/30T je schopný na maximálny stupeň 2 magnetických bŕzd za slnečného suchého dňa zastaviť na dľžku voza! Osobne odskúšané! Počas aktívneho brzdenia funguje ASR.
Svojho času ešte za dizajnu starej stránky iMHD boli nahodené informácie o trasách liniek. Človek si zvolil číslo linky a ukázalo to všetky trasy, ktoré linka počas tých rokov mala. Pri redizajne sa akosi na to pozabudlo a už sa to neobnovilo...
Mala a bude sa, už sa na tom pracuje. Na 7304 sa momentálne montuje dopredu automatická kupla aj s 24V= klavírom. 600 V= prepoj nebude, bolo to komplikované na schvaľovanie, takže oba vozy budú mať vlastné zberače. Zadná hlava zostane pražského typu obdobne ako to je na súprave 7957+7958.
Mňa na petržalskej strane zaujalo toto (viď obrázok). Čo to je a na čo to má slúžiť? Považujem to za životu nebezpečné. Na miestach pohybu chodcov či už v interiéri alebo v exteriéri je takéto niečo neprípustné.
Podľa na by bolo vhodné, aby sa laická verejnosť namiesto bikesheddingu (typu dlažba a stĺpy na Štúrovej) zamerala nedostatky v bezpečnosti alebo použiteľnosti. ?
Parádny je aj ten prebúraný betónový prefabrikát, to má asi pre zmenu dizajnovo približovať Račiansku radiálu a jej (proti všetkej logike) betónom zaliate podvaly pri nedávnej rekonštrukcii niektorých zastávkových hrán
Dubravsky styl ma vplyv aj na novu eru v Petrzalke ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.