Prečo by ľuďom, ktoerí potrebujú parkovisko a MHD nepoužívajú, malo záležať na kvalitnejšej MHD?
Električky na VN sa v najbližšom čase nevrátia, pretože mesto je za ale Praha 1 je striktne proti. Asi sa jej viac páči mať na tvári mesta tan vekslácko-taxikársko-drogodelaersko-pasácky vred-
Môžem ťa ubezpečiť, že s električkami nemám profesionálne vôbec do činenia.
Ak je to tebe jedno, mne nie. Ak by ti to bolo naozaj jedno a súčasne tak zúrivo bojuješ za likvidáciu električiek, tak to môže znamenať len jedno - že si zištne zainteresovaný na autobusoch.
Tu nikoho nepresvedčíš (ani nikde inde, kto sa doprave profesionálne venuje) o náhrade elekričiek autobusmi v Bratislave, lebo je to totálny nezmysel, ako ti to už tu viac ľudí vysvetlilo. V Bratislave je to nemožné technicky a prakticky i legislatívne. Leda ak by sme chceli tie nové vozidlá zaplatiť zo svojho miesto príspevku od EU.
Nahrádzať elektricky za autobusy/trolejbusy sa dá tak ešte v 100 000ovom meste i keď tam to može byť na poriadnu škodu - Ustí nad Labem. Určite nie však v meste s pomály polmiliónom obyvatelov. Tak si už daj povedať.
Je div, že na tom Pankráci radšej chceli ludia parkovisko naprostred cesty, ako skvalitnenie hromadnej dopravy. Vraj, ale že sa majú opatovne sa vrátit električky na Václavské nám. len sú tam tri rozne varianty a nevie sa poriadne, aký sa bude realizovať.
Tak toho Ustí je potom naozaj škoda. Ja si pamatám jednokolajné trate z fotiek z pár stránok, ono asi preto mi to došlo, že to boli fotky z centra mesta kde každý smer trate bol vedený inou ulicou. Ako v predošlom mojom príspevku bolo spomenuté, by sa tam aj tie električky i dnes uživili. Dnes na vačšine liniek jazdia vozy 15Tr/27Tr alebo 28Tr čo zodpovedá kapacite asi T3. Po niektorých tratiach by mohli ale premávať len sólo vozne, K2 by tam mali do kopca problémy a dvojičky by už bola naddimenzovaná kapacita. Otázne je, čím by sa ten vozový park dnes nahrádzal, jedine tak jednočlánkovými Variami. Keby bolo keby... Dnes rozhodne obyvatelia Ustí nad Labem možu byť radi za trolejbusy. Vozový park je obnovený tak pol na pol. Pre záujemcov, ktorým sa cnie za typom 15Tr(M) opakujem, jazdí ich tam stále dosť. Ešte pri tejto príležitosti trocha odbočím: Ustí nad Labem postihlo aj horšie, ako len likvidácia električkovej prevádzky, ale hrozila aj úplná likvidácia starého mesta. Nejaký múdry si zmyslel Ustí totálne prestavať, zmizla s polovicou povodnej zástavby i historická radnica, našťastie padol socializmus, tak niečo sa podrailo zachrániť, ale urbanisticky je mesto ani ryba ani rak. Ešte spomeniem naspať k doprave kúsok od Ústeckého nádražia v jednej uličke je pamatníček na električky v podobe kúska kolaje. Človek by ani nepovedal, že tou uličkou kedysi jazdili elekričky, dnes je myslím bez dopravy.
Tak toho Ustí je potom naozaj škoda. Ja si pamatám jednokolajné trate z fotiek z pár stránok, ono asi preto mi to došlo, že to boli fotky z centra mesta kde každý smer trate bol vedený inou ulicou. Ako v predošlom mojom príspevku bolo spomenuté, by sa aj tie električky i dnes uživili. Dnes tam na v
Ok. Ja som si svoj názor na základe určitých informácií a pohľadov, za ktoré som vďačný, upravil do neutrálnej polohy. Nechám to tak, ani mňa to nebaví, treba sa venovať iným veciam. Netušil som akú spoločnosť tu nájdem, provokovať som nechcel. Ak som niekoho posunul do neutrálnejšej polohy, som rád. No ak tu sú ľudia, ktorí môžu veci ovplyvniť a nedokážu reagovať vecne a bez predsudkov, som znovu sklamaný, no nie prekvapený.
Prajem všetkým pekný deň, možno sem občas zablúdim, možno sa aj ozvem.
Ak ti to je jedno, tak už to prosím nechaj tak. Za tých niekoľko dní a desiatok príspevkov do diskusie je evidentné, že máš na vec značne odlišný názor, ako ostatní, a evidentne ani jedna strana nie je ochotná zo svojej pozície ustúpiť. Škoda energie to ďalej dookola omieľať (a čítať)
No nie je to presne tak, lebo mostík bol postavený dávno pred otvorením metra a električka tam pokojne do otvorenia metra mohla jazdiť. Jazdil som tam v tomto období dosť často. A ak bol mostík postavený s nižšou nosnosťou (pražáci mi ale vždy tvrdili opak), tak aj to bol zjavne zámer.
Radlice naopak! Neboli nikdy zrušené i keď sa to plánovalo. Boli len o jednu zastávku skrátené do provizórneho obratiska na triangli. Práve Radlice sú dobrým príkladom toho, že ak sa aj za cenu provizória podarí premávku zachovať, trať môže prežiť a dnes je predĺžená až k metru "Radlická". Ak by bola zrušená celá, asi by sme sa jej obnovenia a predĺženia nikdy nedočkali.
Ak ja neviem či tie riešenia budú v budúcnosti dobré vieš to ty a ďalší tridsiati? Ehm....
Ja meliem svoje možno pravdivé teórie no ty vieš že sú špatné a preto mi nadávaš a podobne. Aha jasne. Si zabetónovaný električkolobista. Si na električkách aj zištne zainteresovaný?
Mne to je osobne jedno aká bude MHD o 20 rokov.
Veď práve o to ide, o tom je môj predošlý text. Dlhá električka vojde do križovatky no je prinútená v nej zastať. Keď vošla, vodič si myslel, že môže. Spojnica Šancová - Legionárska zostane zablokovaná a vodič dlhej električky je na vine.
Ako som už napísal, medzi mostami Lafranconi a SNP by taký problém mohol vzniknúť, je to však relatívne krátky úsek. Možno by vyžadoval nejaké pridané riešenie.
Ako Ti už povedali kolegovia, ak by si mal autobusy s intervalom 0,5 minúty, tak by Ti vznikla jedna dlhá nemotorná zápcha blokujúca všetky ulice, čo by bolo pre profesionála, ktorý šoféruje sanitku alebo požiarne vozidlo oveľa väčším problémom ako električka, trochu trčiaca do križovatky.
...prehovoril električkolobista nepripúšťajúci iný názor
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.