Akoto, že prvý rok tam zmestil 2xVT643? Takto spriahané VT643 by nemali problém to pobrať. Mimochodom teraz keď ide 749+4xBmz, resp. 2xBmz+2xB ČSD tak sa ako vprace na nástupištia? ?
Ty kde žiješ? ? Zhrnuté a podčiarknuté. Stratégiu v týchto pomeroch "ex-ost-block" netvoria ľudia čo niečo na železnici preskákali ale iní. Čo myslíš, že kto normálny na železnici v rámci nejakej "stratégie" spíska kšeft na 813.1?! Som mladší ako ty, ty máš viac skúseností, aj rozumu by si mal mať, ale zobuď sa. 27 rokov lží, 24h denne od roku 1989 (keby mal deň 25h, tak aj tú 25tu hodinu klamú a kradnú) a ty si myslíš, že niečo čo odborne znalí ľudia v doprave vypracujú, že má vyššiu váhu ako ego politikov a nimi nominovaných papalášov, ktorí sú jedno volebné obdobie vedúci odboru u Carga, potom sú hovorcovia v dopravnom podniku 4 roky, potom sú v SPP, nakoniec sa princípom "rotujúca vyžierka/neschopák" vrátia do Carga, príp. o kúsok vedľa ale stále na železnicu na ZSSK, alebo ŽSR a idú mútiť vodu. ? Toto ale dúfam vieš aj ty sám, tak dúfam, že som to písal zbytočne toto politizovanie. ?
No baviť sa môžeš iba na tom ako ty škatulkuješ. Kubáček má isté dobré nápady ale bohužiaľ neuvedomil si, že ide kresliť takt na sieti, ktorá na to nemá kapacity, priepustnosť. To, že nám vyšli 8xx a 9xx rýchliky nejak normálne a ešte sa Zr ZA-BB prepojili na tieto rýchliku juhom je zázrak. Odniesli si to však osobáky na celej 150ke. Totálne sa dlabe na Hornú a Dolnú Nitru (140) a taktiež trestuhodne na Horehronie. Chce tu mať 1h takt ale ani prd neurobil nikto nič preto aby sa dali diaľkovo stavať výmeny, aby sa v Ľupči dalo križovať po 17tej. A dalo by sa pokračovať traťami 191, 193, 196, 181, 128, 126, 143, 152 kde potenciál je ale ani prd sa do nich neinvestuje. A jeho reči nevhodné pozícií ministerského úradníka "Že Zlaté Moravce sú hnilý kút Slovenska" a preto tam ideme železnicu zarezať sú bohužiaľ jeho klincom do rakvy sebe samému. A pri tom motorák, ktorý tam s prívešákom jazdí chodí plný, ale to nechce vidieť. Rovnako ako nechcel vidieť videá a fotky plných vlakoch, ktoré fotil Paťo Pčolka z Plavča, keď ich tam chcel zachrániť a Kubáček sa tváril, že nikto tam tými vlakmi necestuje. Takže môže byť modrý aj gumný koľko chce, ale tým, že namiesto toho aby tlačil na navýšenie výkonov na železnici, tak šiel cestou, že orezal výkony kade tade, kde mu padlo pero na mape. Napr. čo je za mrdník GVD na tratiach 143 a 152, pričom to sú trate kde je pomerne vysoká traťová rýchlosť a on tam dá 4-5 párov a v sedle diera v GVD ako do zadku. A práve trať 152 je prípad kde je vlak rýchlejší ako autobus a kde ako jediný zabezpečuje medziokresné spojenie Levice - Štúrovo, nakoľko Arriva a ani NSK nejak nereflektujú na potreby cestujúcich. Jediné šťastie v nešťastí čo viem, že sa im tam podarilo zachrániť ranný prípoj na EC do Bratislavy a ČR. Ale poobedné chýbajúce vlaky o 17tej z LV a Štúrova, tak to je na facku. Ale škoda reči ... dalo by sa do rána rozoberať a keďže to píšem ja, tak asi by si ma aj tak zvozil.
P.S.: Neviem aké máš ty info o Kubáčkovi a od koho ale pomerne riadne si Jančuráka chválil, dokonca aj to čo Jančura v realite nerobí chválil, takže trošku bremzuj.
To hej keď sa jazdí v kat Os od cca 6,30 vo zvyšku dňa dvojhodinovom takte ako cez víkendy.
To náhodou aby si nepocítil rozdiel v doprave oproti školskému roku. Tento rok dosť blbo vyšli sviatky a dosť ľudí si nečerpá dovolenky.
To sa môžem opýtať kohokoľvek na ZSSK, kto vie čo ZSSK žiadalo. Ale teba radšej nie, bo to by som dopadol dobre na riť ? Mne sa otec nepochválil žiadnym takým povýšením, ale asi ťa informuje T. E. Rostasov nejaký dvojník lepšie ako mňa ?
No ozaj by som veľmi rád vedel, že ktoré výkony sa presunuli z KO - DS na Kvetoslavov - BA. Počet vlakov v tom úseku sa od nástupu RJ nemenil. Stačí mať k dispozícií GVD z jednotlivých rokov, nahádzať si to do Excelu a ten už bude počítať za teba, takže nemusíš sa namáhať s kalkulačkou ?
V oblúku Kamenné nám. x Jesenského ako aj Skorpió Lajos tér x Rázusz Márton propeller rakpart dochádzalo ku kontaktu T3 x T3 bežne aj v roku 1994 - stačil rýchlejší prejazd oblúkom a zrkadlo bolo het.
Problém je vo vlkm. Súčasný systém maxima vlkm robí z objednávania železničnej dopravy neflexibilný moloch. Ak sa nemýlim, kľúč od miešačky tu nemá len MDV ale aj MF.
Každopádne, ak Ti môžem poradiť, zhotov aj fotodokumentáciu a najlepšie bude, ak to pošleš s listom na sekciu ŽD MDV. Ide sa rekonštruovať D1, tie vlaky budú ešte naplnenejšie.
Pozdravujem ministerstvo, co sleduje a analyzuje situaciu : ranne Os poschodove na S60 nechavali ludi v Bernolakove, Ivanke a Vajnoroch , momentalne popoludni do BA sa stoji uz od Galanty. Buduci tyzden bude este krajsi...
Dakujem za takuto sluzbu. A nie su to zadarmisti, studenti teraz prazdninuju.
To by chcelo rozobrať bod po bode:
1) Aké rýchliky sa mohli točiť v Púchove?
2) Sv vlak ministerstvo neplatí, čiže neexistuje.
3) Napriek všetkým pozitívam je Kubáček modrá guma par excellence a nikdy by niečo dobrovoľne nedal súkromníkovi (aj preto ma kráľovsky baví Dunčovo pľutie naňho), ani brutálne stratový nočný vlak ŽltoZlu alebo Paštikárovi, ani priamy vozeň leteckému dopravcovi.
Nezabudni, ako si DPB nadefinoval vo výberku prevádzkové nasadenie (a Jaspersom to prešlo), že to prakticky vylučuje nonstop nasadenie vozidiel na celodenky.
Tak ako to, že ho netrápili EC obiehané v Púchove rýchlikmi, ktoré sa kľudne mohli točiť v Púchove, Sv vlaky Malacky - BA, ktoré mohli viezť ľudí. Na lokalkach Jesenske- RS hodinový takt cez víkend. Zbytočné míňanie vlkm na nočné vlaky, ktoré jazdia bez dotácie súkromníci a menovať môžme este veľa vecí...
Bohužiaľ práve on bol odporca prímestskej dopravy a míňal vlkm tam, kde nebolo treba.
Kubáček bol na slovenské pomery nadpriemer, ale tie jeho koncepcie sú poplatné dobe jeho vzniku - priame vozne cez celú európu, striktné držanie sa dvojhodinového taktu na prímestských tratiach v okolí Bratislavy a na svojich Tisovcoch a Romaszombat si kreslil hodinové takty.
Osobáky pomaly z Bratislavy až do Košíc, rýchliky tiež maximálne každé dve hodiny BA -ZA, ale pre priame ruské vozne silne podporoval nesystémové EC Buda - Wwa (naštastie aj rusi pochopili, že im nikto nebude cestovať do Bulharska 4 dni a 4x drahšie namiesto dvoch hodín lietadlom a priame vozne zrušili...)
Sa spýtaj otecka, mal by vedieť, že žiadne navýšenie výkonov ZSSK nikdy nežiadali. A keď nevie, nech niečo začne robiť, veď už je dokonca vedúci oddelenia.
Regiojetu sa žiadne výkony nenavyšovali, len sa presunuli z úseku KN-DS do úseku KV.-BA.
A kapacitu tam nemáš ako navýšiť, keď ťa limituje dĺžka nástupišť (tých nových), kde sa zmestia len dve súpravy.
Nové eurofondové vozidlá teda stále len na delené poradia?
V poriadku, nech Bratislava vráti príspevok z eu fondov, keď si môže dovoliť, aby jej takéto vozidlo postávalo vo vozovni. Škoda, že spätnú kontrolu robí len MDV SR, ale dá sa to posunúť aj ďalej, aby toto mesto v budúcnosti zbytočne nečerpalo peniaze na úkor zmysluplnejších projektov v iných štátoch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.