Snáď mi všetci prepáčia Off Topic, ale musel som si neodpustiť:
Asi som divný. Tiež viem čo sa tu deje, a aj si na to riadne zanadávam, ale stále verím, že sa to zlepší (či sa toho dožijem, neviem), a nevidím to až tak čierno, resp. mám k tomu taký postoj. Napr. si myslím, že deň, kedy úplne skolabuje doprava v Bratislave určite príde. Ale netrápi ma to. Prečo? Pretože viem, že aj tak sa dostanem kam chcem, síce neskôr, ale dostanem, pešky. Asi si teraz niektorí ťukajú na čelo, oprávnene, vďaka ich postoju k veci. Ja mám električenku zdarma, darca krvi, ale aspoň raz do týždňa idem pešo z roboty, na jar, jeseň a v lete aj častejšie. Trnavské mýto - Stavbárska (Vrakuňa - Lidl). Niekto si teraz hovorí, keď budem starý, tak nebudem vládať. Viem, že to tak nebude, pretože už teraz robím opatrenia, aby to tak nebolo. Viem, že sa to dá. Cítim sa po tejto stránke veľmi slobodný. ?
Nezbytočný človek, priznávam, mal som tiež stavy, kedy som tu už nechcel byť, chcel som sa odtiaľto odpratať, ale nestalo sa, NAŠŤASTIE, nejako som to zvládol sám. Určite by som navštívil odbornú pomoc (ale skôr bez medikamentov, lebo tie narobia viac škody ako majú úžitku), teda niečo také, ako terapia Cesta, alebo Etikoterapia (mimochodom vznikla na Slovensku na Liptove), a kopu iných:
Áno, ezoterika, ale funguje to!
Nevýhoda je, že sedenia niečo stoja, je to trochu drahé.
Sú aj iné spôsoby, ako si fyzicky pomôcť pri depresii.
Jeden mnou overený spôsob: klystír.
Za 7 € sa dá kúpiť irigátor, a voda a soľ by nemali byť problém. Ale treba ešte odvahu.
Na internete je kopa návodov, ako si spraviť klystír.
Nebudem vysvetľovať prečo klystír na depresiu funguje, ale funguje.
Ďalší spôsob Wim Hofova metóda, mám na mysli hlavne dýchacie cvičenia. Tu sú ale kontraindikácie pri problémoch so srdcom a pľúcami.
Predovšetkým si treba veľa naštudovať, až potom skúšať.
Nájdi si nejaký koníček, hoc' aj zlepšenie zdravia.
Trošku som sa Ťa pokúšal naviesť. ?
Možno Ťa nič z tohoto neosloví, neviem kde na ceste v živote sa nachádzaš, ale snáď Ťa to aspoň navedie na vlastné bádanie. ?
A ešte aby si vedel, každý jeden človek na tejto planéte je hodnotný, (aj keď si to práve nemyslí), je jedinečný a neopakovateľný, a môže byť niekym ľúbený. Tak hlavu hore, a začni meniť postoj k svetu. ❤
Dá sa to.
Čuduješ sa? Prístup k MHD je vidno aj na pravidelných výlukach elekričkovej dopravy kvôli plesniam v opere, náhodným behom, rozlúčkami so zdravým rozumom. Preferencia je - áut. Veď sme v Autoslave !!!!
Som zbytočný človek. Všetko čo som urobil je zbytočné. Všetko na čom mi záležalo je ináč. Dokonca mi už nezáleží ani na viacerých ľuďoch, sú mi ľahostajní. Naozaj by som chcel prestať existovať. Nechcem už viac byť tu a sledovať čo sa deje. Svet podarí arogantným klamárom a ich poskokom, udavačom a podrazákom. Ľudia sú blbí, hádajú s medzi sebou o vymyslených problémoch a uniká im skutočnosť, ktorú možno ani nedokážu vidieť alebo pochopiť, resp. vidia iba seba seba seba a svoje záujmy. Mojím záujmom je nebyť. Mám morálne právo byť sebecký. Len sa tu všetci tvárime aké je to neakceptovateľné dôstojne z tohto sveta odísť. Sveta na ktorý evidentne nepatrím ani na ňom byť nechcem. Človek zbytočný. Nehodný lásky, ani uplatnenia svojich znalostí, ani svojich hodnôt. Svet podarí arogantným hajzlom, klamárom, individuám s pochybnou morálkou, ktorým ľudia ešte aj dajú mandát k tomu, aby ich nimi zvolení mohli okrádať.
Je tam vôbec preferencia už zapnutá?
Na bežných križovatkách s dynamickým riadením pustí vždy hneď auto z bočného smeru pokiaľ už bol dosiahnutý max. nastavený čas zelenej v hlavnom smere.
Inak "páči" sa mi vývoj preferencie na svetelných signalizáciach v Bratislave. Vyzerá to tak, že na posledných inštalovaných križovatkách dostane okamžitý signál voľno osobný automobil, ktorý vychádza z parkoviska. #zuckermandel, #krasnany, #tunel
Jasné. Existuje niekoľko malých a predsa dobrých opatrení, ktoré vedia tú ulicu už dnes výrazne zlepšiť. Hlavne to "námestie pri 9 autách" a bordel pred Alžbetkou keby sa upratal, bol by ten priestor niekde inde. Tiež urobiť revíziu priechodov, pretože v súčasnosti je ten legálny označený ako zrušený a dočasný (a zrušený) ako legálny. Nerozumiem tiež tomu trendu (na ulici 29. augusta) robiť z každého výjazdu hromadných garáží križovatku, to tiež podporuje autoslavistický charakter.
Ale aktivita je to super. V podstate tej ulici závidím. Ja som skúšal niečo podobné u nás, ale bez odozvy.
Dovolím si protestovať proti zmazaniu. Príspevok veľmi presne opisuje ako sa človek cíti, keď vidí čo sa v tomto meste deje a ako sa rôzne aktivity z vrchu ignorujú, ako sa robia "súťaže", ako sa "vysúťažia" veci, ako sa miesto toho, aby vzniklo múzeum MHD investuje do niečoho, čo bude z prevádzkových nákladov znamenať krvácanie podniku (z našich daní + cestovného). Okrem toho vidno čo a ako sa robí na úrovni mesta, nekvalita, inkompetencia, zadubenosť a hlavne nezáujem, zato obrovský záujem o to, aby správne firmy a dodávatelia "vyhrali" v rôznych obstarávaniach, alebo záujem kryť ich zlyhania, keď to je potrebné.
Akékoľvek občianske aktivity sú vopred márne, doslova zbytočné. Toto NIE JE odbočenie od témy. Tak sa netvárte že je všetko OK a keď niekto napíše o zbytočnosti akejkoľvek činnosti a zafilozofuje si o zbytočnom premýšľaní o svojej zbytočnosti tak to nemusíte hneď mazať, lebo sa to nehodí do "slniečkárskeho" prístupu aktivistov, ktorí márne veria že niečo dokážu. NEDOKÁŽU! Nič v Autoslave nebude. Zbalte kufre a tiahnite ďalej. Ja viem, je to kruté, ale je to tak. Je jedno koho si zvolíte za primáta alebo za posrancov do zastupiteľstva, všetkým ide o to isté. "Výhodne" predávať mestský majetok a lobovať za "spriaznené" firmy. O NIČ INÉ NEJDE! Nikto nechce naozaj zlepšiť dopravu (alebo čokoľvek iné). Iba sa tak navonok tvária a keď niečo aj vzbudí dojem že to zlepší dopravu (alebo čokoľvek iné), tak to je iba vedľajší efekt nejakého "obchodíku" v pozadí.
Neviem čo na tom je odbočením od témy. Keď vidím čo sa v tomto meste deje, tak naozaj túžim radšej nebyť. Nie, nezmierim sa s tým. Naozaj radšej nebyť ako byť otrokom ľudskej hamižnosti, tuposti a arogancie. Keď napíšem že by som najradšej chcel len tak prestať existovať, tak je to pravda. Nehľadajte za tým žiadne "iné" vysvetlenia.
Málokto z Vás, ak vôbec niekto, čo tu píšete, strávil toľko hodín prácou nad vecami, ktoré by drvivá väčšina z diskutujúcich v tomto fóre okamžite brala a chcela, prípadne s malými úpravami. Keď už človek nemá absolútne žiadnu "hodnotu" a vzdá sa svojej citovej stránky (za pomoci liekov), ostane mu iba zamerať sa na iné veci a tie ho doženú a doslova dožerú tak, že dá výpoveď, lebo to proste nejde. A tak existuje nezamestnaný, nedokáže si nájsť prácu, vidí čo sa deje, je citovo zmrzačený (za pomoci tabletiek). Ale viem že mám pravdu. Realita za oknom je jasným dôkazom. Fakt radšej nebyť ako byť celé dni sám v byte s vedomím svojej vlastnej zbytočnosti, vidiac kam sa svet uberá. NIE, nechcem byť súčasťou tohto sveta. Tabletky ma oslobodili od istých ľudských potrieb. Ďakujem. Už neplačem, nie som zúfalý. Ale to neznamená že nevidím realitu okolo seba. Svet, ktorý patrí indivíduám, ktoré porušujú pravidlá, klamú, podvádzajú a robia podrazy. LEBO TO TAK PROSTE JE.
Myslím, že je to chyba SW, ale mali by potvrdiť znalejší problematiky.
Mimochodom, oproti tbusom, kde sa zatváranie dverí relatívne rozumne upravilo, je to u električiek príliš pomalé, zvonenie je myslím 6-7 s.
Upokojenie Mickiewiczovej nie je zbytočnosť z pohľadu pomerne silného zaťaženia IAD a vznikajúcich dopravných kongescií ráno aj poobede. V tých stojí aj MHD, a tým sa stáva neatraktívnou a stráca konkurenčnú výhodu oproti IAD pri pohybe cez centrum. To sa týka liniek 207, 208, 212.
Ulica môže byť určite príťažlivejšia ako dnes, súhlasím, že ak by bola slnečná, mala by ešte väčší potenciál... ale ako ulica v centrálnej zóne si zaslúži mať kvalitný dizajn a komfortné podmienky pre chodcov, čo sa o nej dnes povedať nedá.
Sú tam viaceré pekné stavby, ktoré môžu mať svoje predpolia.
Nesúhlasím, myslím si, že Mickiewiczova je ulica v centrálnej zóne a oproti iným uliciam v okolí je v súčasnosti z pohľadu chodcov na tom horšie, a teda zlepšenie si určite zaslúži.
Príjemnejšia by sa stala napr. rozšírením chodníkov a zúžením jazdných pruhov, elimináciou parkovania na chodníkoch, zriadením priameho priechodu pre chodcov v križovatke Mickiewiczova - Ul. 29. augusta, zrušením ostrovčeka, atď.
V kritickom úseku medzi Ul. 29. augusta a Alžbetkou sa veľmi chodníky rozšíriť nedajú - ak by tadiaľ ale do budúcna nejazdila tranzitná IAD, cesta by sa dala zúžiť, trolejbusy, ktoré by išli proti sebe, by vedeli vzájomne vyčkať.
Na Mickiewiczovej aj Ul. 29. augusta je ale špecifický problém, a to ten, že sú tu pomerne výrazné kongescie, v ktorých stojí MHD. Návrh úplného vylúčenia prejazdu IAD cez kritický úsek, v ktorom sa dnes spájajú dve silné trasy pre prechádzajúcu IAD, je asi najradikálnejším riešením, ktoré určite stojí za preskúmanie a má svoje výhody. Menej radikálne riešenia sú skôr celomestského charakteru, ako napr. Tebou spomínaná parkovacia politika.
Áno, linku po Dunajskej - Nám. SNP si viem tiež predstaviť. ?
Ako prioritu však vnímam potiahnutie tbusov (zatiaľ 202) priamo po Dunajskej ku Kamennému nám.
Nepodmieňoval by som potenciálne zmeny na Mickiewiczovej alebo Kollárovom nám. zmenami na Obchodnej. Okrem toho, Obchodnej sa tiež venujú nejaké iniciatívy, viac tu: http://www.obchodnaulicaaokolie.sk/
Obchodná, i keď má veľký priestor na zlepšenie po vizuálnej stránke, v princípe funguje.
Podľa mňa sa toho aj celkom dosť podarilo. Nevešaj hlavu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.