DG> Moznoze tieto informacie okolo SADiek nerobi nikto preto, lebo je to aj urcita zodpovednost. Ako uz viac krat ludia pisali, nepaci sa im, ked su informacie neaktualne, malo fotiek v galerii ... A robit taku stranku o doprave, to si vyzaduje dennodenny kontakt s vozidlami, ale aj zamestnancami, ktori nieco vedia. Stranku o DPB robia fakt nadsenci, studenti- ziadni zamestnanci DPB. Budme im preto vdacni za vsetky tie aktuality, co nam prinesu.
DP> Odkedy sem prispievaju nasi ceski kolegovia, som z toho nejaky zdeptany (tu 50 Citybusov, tam 40...). Ale dovod, preco my nekupujeme nizkopodlazaky je jasny - dotacna politika tejto vlady. Skratka k doprave sa spravaju macossky, lebo miliardy idu na zachranu vytunelovanych podnikov a ozdravenie bank. No ale i tu sa zacinaju diat zmeny, ved tendre pre SADky (mimochodom ten buducorocny zrusili kvoli neregulernym podmienkam (SORy asi nebudu)), nakupy elektriciek pre Tatry, modernizacia zeleznicnych koridorov hovoria za seba. Otazka je, ze kde su Cesi v tejto oblasti dnes (Skoro hotovy koridor Decin-Praha-Breclav a my mame 8 km medzi Trnavou a Ciferom :)). Mozno o par rokov...
Čo sa týka regionálnej dopravy, niektoré podniky SAD majú vlastné stránky. Ale existuje jedna veľmi užitočná stránka www.vlak-bus.cz. Je to vyhľadávnie spojenia všade v rámci bývalého Československa.
Aj ja som dnes videl 7732 + 7731. Nie je to síce nič extra, ale videl som už aj horšie reklamy. Spoza plota som v Juráku zbadal, že naša prvá Karosa C 744 č. 1200 je asi na odstrel, pretože bola presunutá k autobusom určeným na vyradenie a zrejme ju už aj pomaly začínajú rozoberať. Veľká škoda. Deje sa to napriek tomu, že tento voz jazdil len veľmi krátko po jeho generálnej oprave. Pozitívna správa je, že bol zrekonštruovaný električkový pracovný vozeň č. 8437, ktorý teraz vyzerá veľmi pekne.
For DG: Ta 7732 sa lubila mne, ale ze je z opacnej strany ina som si nevsimol. Sorac. Ale co sa mi paci je cisto moj osobny nazor.
Co sa tyka zeleznicnej dopravy v okoli Blavy , kludne na tom mozem robit, nieco malo o tom viem a trochu v tom pracujem.
Nuž informácie o iných mestách a regiónoch tu nie sú preto, lebo sa nenájde dobrá duša, ktorá by to bola ochotná zadarmo vo svojom voľnom čase urobiť. Ja na stránkach o MHD pracujem nepretržite od júla, venujem tomu celý svoj voľný čas a aj tak je tu stále čo vylepšovať. Možno sa niekomu bude zdať, že umiestenie napríklad fotiek na web je jednoduché, ale obnáša to nielen zoscanovanie, ale aj upravenie obrázku do dobrej podoby, osekanie okrajov, zmenšenie na požadovanú veľkosť, napísanie popisu, urobenie zmenšeniny a nakoniec nahratie na internet. Jedna fotka zaberie minimálne 15 minút. Teraz je tu 680 fotiek, čiže dokopy nás fotky stáli 170 hodín práce. Spolu so Spectrem teda stíhame robiť iba Bratislavu a nahadzovať fotky, ale ak sa nájde niekto, kto by rád napísal aj niečo k iným regiónom, s radosťou ho príjmeme medzi seba.
V názve klubu je aj slovo "regionálnej". Prečo nenájdem na stránke klubu napríklad informácie o SAD Bratislava (Malacky/Pezinok), alebo ŽSR. Veď aj železnica je dôležitou súčasťou dopravy v meste (v Bratislave asi nie). Rád by som poskytol fotky a materiály so železničnou tematikou. Takisto mám k dispozícii aj fotky MHD z iných miest.
DG
Chcel by som vedieť kto má taký pekný názor na
reklamu na voze 7732 (vlastne dve, čo iná strana
voza, to iná reklama).
Rád by som poskytol názor vodiča - "majiteľa" vozu:
ale asi by som porušil nejaký zákon SR
(nebudem nadávať, ale vyzerá to hrozne)
Reklama na 7927-28 a 7935-36 Ericsson tá je lepšia.
DG
Dnes dostla Dopravni podnik hl.m.Prahy, a.s. 3 nove autobusy Karosa-Renault citybus v kloubovem provedeni.Od zitra jsou nasazeny na lince c.119(DEJVICKA - Sprava letist - LETISTE RUZYNE).
Vzhľadom na to, že včera vo večerných bola rozšírená disková kapacita servera Host, zmenili sa dátumy pridania nových fotiek do galérie. Preto prosím ospravedlňte skutočnosť, že pri všetkých fotografiách po dobu 12 dní nájdete ikonku "nové".
Peter Mlynarčík: Pri vytváraní galérie sme stáli pred otázkou - urobiť to iba o Bratislave alebo nie? Rozhodli sme sa, že tam budú aj iné mestá. Nie ako hlavná časť galérie, ale ako zaujímavosti. Myslím si, že nikomu neuškodí, ak si pozrie čo i len jedinú fotku z Ausburgu. Samozrejme, ak sa aj ostatným návštevníkom stránok nebude páčiť takýto štýl galérie, fotky odtiaľ zrušíme. Otázka je len, kto tým získa. Medzi fotkami do pozadia je iba jedna dopravná nehoda a jeden vrak. Čo človek, to iný názor, preto ak niekto chce mať ako wallpaper nehodu alebo vrak, môže mať. Či chceme alebo nie, tiež patrí k doprave.
Martiner: V zmluve, ktorú by klub mal podpísať s DPB sa (ak si dobre pamätám) uvádza čosi aj o údržbe a posádke historických vozidiel zo strany členov klubu. Dúfam, že sa tak stane, pretože aj ja by som rád natieral - a nielen T2, ale aj T3 7509 a K2 317.
Aj keď to nebolo našou vinou, ospravedlňujeme sa vám za dnešný výpadok týchto stránok. Aspoň ste si trošku zacestovali v čase, keďže sa tu objavila verzia z 1. decembra...
hm ... nie ze by som chcel kritizovat uroven oficialnych stranok dpb, ale ked sa v informaciach o neobsluhovanych zastavkach vyskytnu cisla liniek, ktore uz skoro rok neexistuju
- "Stromová" na Stromovej ul., smer Kramáre (Bárdošova) ( linky 206, 207, 209, 212, 219, 518)
dalej 44 a 62 na dlhych dieloch a myslim ani 149 uz nechodi ;-))) co vy na to?
Padol tu (nemyslim na stranke, ale u nas v kancliku v praci) taky navrh nabehnut do vozovne a pomoct/pomahat pri rekonstrukcii starych historickych vozov. Ja osobne by som svoj lenivy zadok zdvihol a rad siel napr. brusit lavu cast vraku T2-ky od hrdze alebo malovat pantograf. Podobnym sposobom sa uz zachranila pekna hromada parnych rusnov...
Pochopitelne, chcelo by to najprv dohodnut sa s niekym rozumnym z DPB - predpokladam vsak ze medzi clenmi klubu sa najde dost schopnych a ochotnych ludi.
Yo.. a este jedna vec.. rozhodne si nenecham ujst Beusa alebo KLFa v monterkach
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.