Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
si:
a este jedno: Ty ten tvoj navrh (asi) beres ako hustu siet s vacsim popctom liniek. Ja som chcel vytvorit system s co najmensim poctom a hustymi intervalmi (prestupy ako pri ozajstnom metre/rychlodrahe). Povodne som mal 6 az sedem liniek. Potom som to dal na stol D3k0-ovi, Mike-ovi a inym ludom a ty zacali hovorit: Preco nieje linka odtial tam, a odtial tam, etc... Nakoniec to skoncilo na pocte 10 liniek, iba tesne pred hodem na web sa to prerobilo a kydla sa tam aj linka 11.
Si:
ano, chybaju prepojenia medzi radialami, to je fakt. Povodne som aj jednu linku mal, ved kym som to dokoncil, tak sa to vickrat zmenilo - a zassadne. Taktiez je zranitelna aj petrzalka, lebo je spojena iba cez stary most. Ale napriklad v tvojom navrhu mi chyba prepojenie HLST. Trat cez Sacovu alebo Stefanikovu ulicu by bola urcite zmyselnejsia ako po Starohorskej, ale ako si uz hovoril, ty mas iba povrchovu elinu. Ja to kombinujem s metrom. A ta rychlodraha je vlastne obycajna elina, ale na samostatnom telese s mimourovnovym krizovanim. Konflikt 1000/1435 mm: Mame na to odlisne nazory, ale mas pravdu, ze cena vozidiel je vyssia. Ja si vsak myslim, ze keby sa podpisala nejaka zmluva na dodavku vacsich serii (a to aj bude treba - vozovy park nam starne...), tak by cena mohla ist aj dole.

V kazdom pade si myslim, ze cim viac narozov, tym lepsie. Kazdy z oboch prejektov ma nieco do seba. Hlavny rozdiel medzi mojim a tvojim projektom vidim v tom, ze ty elektricku chapes cisto ako elektricku, pricom ja idem aj dalej a vidim ju aj pod zemou a na rychlodraznej trati (vo svete to v pohode takto slape). Ak sa mylim, tak sorry. Inak ak by sa ti chcelo, tak mozes k tomu tvojmu projektu aj trochu detailnejsie popisat, ako si to predstavujes (vozidla, polohy zastavok, etc, ...)

drink:
to niesu dvojstranne elektricky, su jednostranne, ale kvoli urovnovemu nastupu som dal na lavej strane dvere vo vyske podlahy. Inac, uz mi viceri ludia za to vynadali, ze to je sprostost. Ja sa nehadam, ale je to mozne riesenie, ako vyriesit problem nastupu urovnoveho a aj klasickeho. Ak budem mat cas, mozno napisem pokracoani toho sci-fi, ale uz so skutocnymi obojsmernymi vozidlami. Urovnove nastupovanie bude potom posuvnymi (sklapacimi) schodmi alebo nebude vobec - nizkopodlazne vozidla. Na rozchode 1000 to necham, ved aj tam existuje dost vozov.
Pozrel som si scifi o rozvoji elektriciek - dobry zaciatok. Keby to nebolo take maximalisticke, nemuselo by to byt scifi. Jeden navrh - dopravne napojenie zony Pribinova (nove SND) - co takto elektricka Safarikovo nam - Pribinova - Kosicka - Ruzinovska? Tie "dvojstranne" elektricky sa mi velmi zepozdavaju.
Turbo: k tvojmu projektiku. Celkom pekne, az na neake technicke nedostatky (ak si to budem znova citat a budes chciet tak ti ich aj vypisem) ale jedna pripomienka. Myslim ze na http://www.pieskovisko.sk/rozvoj_elektriciek.html je troska kompletnejsi navrh na rozvoj siete, podotykam len ze povrchovej elektricky, v tvojom navrhu mi chybaju prepoje medzi radialami vo vychodnej casti mesta co robit tieto trate velmi zranitelne. Jo a pri obhajobe 1000ky stale zabudas na jednu vec - cena vozidiel (co je myslim ze dost podstatny argument:-)) A co sa tyka opotrebenia v oblukoch pri 1435 - ja osobne by som na novych vozoch pouzil elektricky diferak, t.j. dva motory, kazdy pre jednu stranu spojene do serie.
Ak sa nieko chce, pohrate sa s udajmi na tamtom URL a pripadne ich sem niekde prasknite :-))
Bon-Cu: to je jedno co pekne im tam napises, mna by este urcite napadlo par teplych slov, ale treba aby videli ze im nepise len jeden clovek ale viaceri.. ze je o temu zaujem... a hlavne, pis vlastnymi slovami, aby im bolo jasne ze to nepise ten isty clovek :-))
NR - uff...dost tvrde...listky iba u vodicov...hmm...na jednej strane tech. pokrok, na druhej krok spat k SAD...:(
si - no, ked si tam dopisal, ze sak aj ja in napisem par horucich slov...ale jek som cital tie tvoje, nebolo co dodat 🙂 Asi to cele zkopirujem a pridam znova s mojim nickom 😃
Bon-CU: tak som si to precital a hned som im tam aj pridal neaky komentar. Keby tak urobil kazdy z nas, mozno sa tomu aj budu v tych novinach zaoberat :-))
Bon-Cu: Ta rychlodraha by mala tiez rozchod 1000 mm - nie je problem. Ide len o trochu iny styl stavby trate a zaroven aj o iny druh zastavok pre lavu stranu navrhovanych vozidiel.

Hehe, no o tom som ani nevedel 🙂 Pekna recenzia, ale vidim, ze hodnotenie sa oproti predvlanajsku zhorsilo - vtedy sme mali za originalitu 4/5 🙂
Turbo - jasne ze precital, uz je to par dni...Ale vo vseobecnost s tebou aj suhlasim, hlavne ak islo o elektricku /klasicku/ pod zemou. To s rychlodrahou, terda po jednej trase by premavala rychloelektricka a zaroven aj klasicka /=upravena trat pre oba rozchody/ to je niake cudne a aj podla tej mapy...som sa v tom trosklu nevyznal...a si to ani neviem predstavit, iba ak by po kazdej trase premavala bud klasicka elektr. abo iba rychloel. Teda, celkovo, to co si napisal je sci-fi, tak ako ma byt 😉 Aj ked, biektore vetvenia drahy sa mi celkom pozdavali...ale stale mi chyba obratlisko pod hradom, tak ako bolo ked el. v BA este iba zacinala...jak je rybarsky cech...ao jek je to parkovisko...ale to je len tak mimochodom 😉
Martin: Hmm, skoda, troliky maju dobre. Aj ked kazdy novy typ ma detske choroby - napr. o T6A5 by vedeli ludia z vozovne Krasnany rozpravat. Boli to vraj najhorsie vozy, co zazili a vymenili tam tolko veci z elektrickej vyzbroje, ze uz vraj ani jeden voz nie je povodny...
no co, uz si neikto z vas precital tento sci-fi ???
ak nie, tak si precitajte a napiste co si o tom myslite.
telenique:autobus Citybus je montován formou PKD:
Z Francie se doveze podvozek se stanovištěm řidiče, z Itálie motor a z ČR je oplechování, elektronika, podlahy, sedadla, zasklení, dveře, BUSE transparenty, přídržné tyče, střecha atd. Snahou Karosy a vlády ČR bylo aby na tom bylo minimálně 50% dílů z Čech.
d3k0:Autobusy Škoda 21Ab jezdí:
2-Ostrava
16-Plzeň
1-Karlovy Vary
14-Mladá Boleslav
Hodnocení:Katastrofa-Jsou nehorázně poruchové, jen v Mladé Boleslavi musí vypomáhat někdy ČSAD, protože je jich třeba 6 odstavených pro poruchu. Jsou s nimi např. v Plzni nesmírně nespokojení. Řidič v Plzni mi to ohodnotil asi takhle: "ať se Škodovka nesere do autobusů a zůstane u trolejbusů".
Takový dobytčák prý v životě neřídil. Je pravda, že zpracování materiálů, dveře, humpolácké tyče atd. nejsou důkazem o tom, že by to byl dobrý vůz. Myslím, že výroba Škody 21Ab už skončila, pokud se neobjeví zájemce. Nikdo je nechce. Všechny města nakupují Karosy Citybus a Ostarva Solarisy.
si> mam jediny navrh...dat do novin inzerat ze "vymenim vela kratkych autobusov za co najviac harmonikovych" 🙂
no ved spoje ako 31 alebo 39 chodia prazdne, tak tam mozu ist kratke vozy, ba co, mozme ich rovno aj zrusit :-))
(PS pre nechapavych: prosim toto berte ako recesiu:-))
PS2: ak mate neake rozmne podlozene navrhy na zmeny (ale ak sa jedna o zvysenie vykonov niekde tak treba aj povedat kde sa zas daju vykony za tym ucelom znizit), tak mi ich mailnite, pripadne sa pridajte - v pondelok idem s neakymi navrhmi za Ing. Weiglom.
frenky> no hey, ale kde tie vozy vziat??
ja by som len schcel vediet do kedy sa este budeme tlacit v rannych spojoch na linke c.20 a 22.
Preco by tam nemohli dat aspon 2 klbove vozy.
Dopravaci sa sice ohradzuju ze by sa im tie vozy na kopcoch v zime smykali,ale ked mohla byt 101 a 112 tak potom preco nie????
Mam kamarata vodica a on hovori, ze aj ostatny vodici, ktory tu jazdia by uvitali klbove vozy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.