Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Najvacsi problem diskusii ci metro ci elektricku je v tom ze vacsina bratislavskej verejnosti si
pod terminom metro predstavuje nieco rychle a moderne a naopak elina je v ociach ludi nieco stare a pomale.
Je to sposobene pravidelnym vymyvanim mozgov, ktore zacalo v 70. rokoch minuleho storocia.
Bohuzial mi je zle aj z tzv. dopravnych odbornikov, ktori maju klapky na ociach a dookloa melu len o metre, ako o zachrane
dopravy v Blave. Ich najhorsia varianta su tzv. gumaci, tym ide o hracku zvanu VAL.
Este stale to nechapes? Je to iba chaby populizmus a honba za plnymi penazenkami! Potom ked dostanu co chcu tak budes pozerat, ze ich vily budu rozlahle cez tri okresy 😃
Bratislave totiz STACI elektricka. Ale zato poriadna!
to d3k0:
to akoze jedna linka znamena, ze to funguje?

ale pokial viem, tak to ma fungovat u nas na 30+ rokov, najlepsie na vzdy nie?

Podla mna tato diskusia nevedie (tu na tomto serveri) k nicomu.

Vasim argumentom je stale cena a to je vsetko. Ale podla ceny to nema zmysel vobec robit - to zruste MHD a je to lacnejsie (ze to uz nic neriesi, to je asi podruzny problem - hlavne, ze to bude lacno).

Raz tu bol nejaky clanok teda odkaz to pravdy ci kam, a tam nejaky clovek hovoril o tom ako sa stava metro v madride, ci kde v spanielsku - ze to ide relativne lacno a rychlo postavat.
Andrej: Chod sa pozriet do Brna ako tam chodi linka 8... Mimochodom, Brno ma len o malo menej obyvatelov a s kvalitnou elektrickovou sietou su bez problemov a bez napadov stavat metro... 🙂
Uvedomte si, ze za metro by sa cvakalo viacej na cestovnom ako na elinach, takze by mal DPB ci kto nizsie zisky /predsa - metro za 20-30 Sk ci 60 min eliny za 20 SK? Pyt riaditelom firmy, tak by som zobral metro - hoci sa s tymto riad. nazorom nestotoznujem 😉
Heh chlapci vidite? - uz ste sa zamotali. Aj preto si myslim, musi byt nosny system + lokalny a ze to nemoze byt na jednej drahe spolu
tak potom mam 2. navrh:
botanicka - tam nie je co riesit, tu treba 🙂
molecova+jurigovo+segnerova - zlucit do jednej zastavky a umiestnit ju v priestore dnesnych odstavnych kolaji pri hribikoch (ved pri predpokladanych dlzkach suprav by sme tam aj tak mohli odstavit iba drezinu 🙂 )...
nadluckama+lackova - jedna zastavka priblizne v strede medzi nimi
borska+karlova ves - tiez zlucit bud tam jak je borska alebo trochu dalej ku konecnej...

alebo navrh 3:
zlucit aj nadluckama+lackova+borska do priestoru lackovej
karlova ves - mohla by byt iba na vystup a nastup liniek konciacich v KV (ak take budu)

tulenique> este sa ti to zdaju byt male skrty? 😉
a navyse kludne mozu byt nejake linky, ktore budu zastavovat len na niektorych zastavkach (dialkove 🙂 )...len si predstav ako by ta dochodci ukamenovali keby museli zakazdym slapat kilometer k zastavke a potom zase nas5 🙂
no, ale keby sa este postavila nejaka doplnkova trolejbusova trat v KV, tak by sa dalo uvazovat ze by boli napr. iba 2 zastavky v KV (Karlova Ves-zastavka a Karlova Ves-hlavna stanica 🙂 🙂 ) ale to je skor z kategorie sci-fi 🙂
a ja som nepovedal ze do DNV sa ma chodit cez KV 🙂
no hey, ale cim menej zastavok, tak tym menej ludi bude ochotnych vyuzivat tu elektricku...musis brat do uvahy aj to ze sme na Slovensku 🙂
tbc: no xvalim tvoju snahu skrtat zastavky, akurat sa mi zda ze tie skrty nie su dostatocne, totiz ak ma elina chodit po Dubravskej radiale az do DNV v rozumnom case, tak IMHO musi byt tych zastavok este menej.
d3k0> ale ne...podme na to logicky:
moj navrh zastavok v KV:
botanicka zahrada - tak jak je
molecova - tam kde je, dost miesta aj na pripadne predlzenie, prip. vybudovat nadchod pre ludi
jurigovo - zrusit, dost blizko zakruty, blby prestup na autobus DD, blizko molecovej ktoru treba skor
segnerova - ponechat, rozsirit ostrovceky na ukor 1 jazdneho pruhu v kazdom smere, znizilo by to rychlost aut, bezpecnejsi prestup na bus bez potreby semaforov
nad luckami - posunut smerom k lackovej (nadchod? postavit na inom mieste neni problem, aj tak ten co tam je uz toho pamata dost 🙂 )
lackova - zrusit
borska - moze byt
karlova ves - zrusit
dolne krcace - ponechat, pripadne posunut trochu dalej k dubravke
horne kcace - zrusit
Deko - Ej ha..to predsa nemozes zrusit TBCovu zastavku! 😃 Vstky ostatne ano, len tu jednu MUSIS nechat 😃
Tyka sa to aj OD SAratov a Drobneho
Hehehe, ze by si tam niekde byval? 🙂 🙂 🙂
d3k0> dufam ze si myslel zrusit jurigovo a nie segnerovu 😉
No moj osobny nazor je taky, ze urcite by som sa potesil, keby bolo metro, ale uz sa konecne zmierme s tym, ze metro nebude, pretoze tento narod nan jednoducho nema. S tymi prestupnymi uzlami je to dobry napad, pretoze skutocne aj teraz obsluha niektorych casti nie je dobra (napr. Stara Dubravka). Kludne by som prijal nejake uzly, kde by sa na rychlodrazne elektricky pripajali (midi)busy. Ohladom zlucenia niektorych zastavok som myslel napr. Segnerova a Jurigovo namestie. Tie su dost blizko pri sebe. Samozrejme, potom by bolo treba posunut aj zastavku 33.
Skoro by som zabudol...Na Vazke konevne opravili (zatial iba jednu) dieru na kolajisku smer radlinskeho...tam, takmer na krizvoatke s Blumentalskou...rozkopali to tam uz vcera, dneska
som si zo skoly vsimol ze prave v useku spoju kolajnic...je tam pekny schodik 😉 Zajtra budu asi asfaltovat...uz to je zastrkovane...
Hej hej...uz som si vsimol 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.