nejake yebnute tvory posprejovali cely pravy bok (okrem okien) na jednej suprave T3 (cislo neviem lebo od rozculenia som si ho zabudol pozriet, ale bola na 4)...
Bol uz niekto z vas v Lieskovci? Je to taka predpotopna osada do ktorej by som MHD nezaviedol nikdy v zivote.. O tych ludoch by som povedal, ze polovica z tej osady v zivote nevyysla Ketelec - tam je iba jedna ohrada s rozzurenym rotvajlerom a nejjaka halda kamenia. Statne lesy - tam je nejaka farma a vsade zakazy vstupu NEODPORUCAM VSTUPOVAT DO TYCHTO MIEST BEZ DOPROVODU STARSIEHO 18 ROKOV!
15TrM byvali v lete roku 2000 vypravovane na 206! Koncom marca 2002 byvali hromadne na 208 (do 3ks/den), predtym 207(do 5 ks/den). Som zvedavy ze co bude na dusiccky na linkach 221 a 222 premavat, ked nebude dostatok klbakov (zeby kratke?)..
1701 alebo 1702 som uz videl aj na 57 v zime. Vid galeria fotografii..
a este toto:
J>
sam so muzikant a viem co to je, ak ma daco rusi. Preto mam pochopenie, ze sa filharmonisti stazuju, ale nechapem, preco vidia ako jedine riesenie zrusenie trate, to je nonsens. Chapem ich postoj takto: Elektricky buchocu tak ich proste vykopnime, a bude pokoj! A este budeme mat aj kde parkovat nase auticka.... Verim, ze ale niesu slepy a dojde im, ze zrusenie nie je riesenim. Ako uz J spomenul, vymenou okien sa dufam nieco vyriesi, ale vibracie to tazko zastavy -> reknostrukcia je nutna. Pesia zona vobec neprekaza elektricke, ved trat na Obchodnej ulici je v celej dlzke pesou zonou, elektricka premava bezne v pesich zonach velkomiest, nie je to iba fenomen Bratislavy.
Ludia na DP niesu blbci, urcite by tu trat opravili prednostne, ale vzhladom k tomu, ze sa zo strany mesta setri na dopravnom podniku uz roky sa teraz prejavuju nasledky tejto ich zvolenej politiky (chatranie celeho podniku). Filharmonia by sa mohla dohodnut s ministerstvom kultury a hotelom Carlton, ktory slubil zaplatenie rekonstrukcie obluku z Jesenskeho ulice na Mostovu, lebo tam je prijazdova komunikacie do hotela. Oni samozrejme nechcu prijmat kralovny a inych papalasov tak, ze s nimi pretrasu pri krizovani kolajnic pred hotelom. Mam pre to pochoprenie, ale oni sa zachovali tak, ze nepovedali ze trat sa jednoducho zrusi, ale ze zaplatia opravu tej casti, ktora im vadi - vidno ze to tam riadia ludia zo zapadu. Takto by to malo vyzerat. Filharmonia by mohla usporiadat beneficny koncert, ktoreho vytazok by putoval do rekonstrukcie trate. Bola by to aj dobra prilezitost oslovit potencialnych sponzorov, ved za reklamu podaktory vyhadzuju peniaze aj na uplne inne veci (tak preco nie na trat???).
Verim, ze sa vsetky strany zhodnu a riesenie nebude docasne, ako je tomu u nas ...
1. Obnovenie trane na Hviezdosôlavovom námesti.
Trat na Hviezdoslavku sa neobnovi, jedine ak by sa toho chytil Ďurkovsky, ale ja mu vobec nemam za zle, ak to odmietne podporit.
-- Vsetkym zucastnenym je zrejme, ze tato alternativa sa javi ako najmenej realna, aj ked by bola vyhodna ako pre DP, tak pre Filharmoniu.
2. Jednokolajna trat na Mostovej.
Nic sa tym nevyriesi, akurat sa odstrani linka 4 smerom do mesta. Linky 1, 4, 11, 12, 13 (obcasne) a 14 zostanu premavat smerom na nám. Ľ. Štura.
-- Nezmyselne riesenie.
-- Prakticky nic sa tym nevyriesi, iba sa siet stane zranitelnejsia -> nevyhoda pre DP
-- ostava moznost koncit linky 11, 13 a 14 na Nám. Ľ. Štúra
3. Kompletna rekonstrukcia dvojkolajnej trate na Mostovej ulici.
Najlepsi mozny variant, lebo v pripade nehody na nebrezi alebo na Sturovej ulici je mozny odklon cez Mostovu a Jesenskeho ulicu.
-- Prakticky sucasna stav
-- Moderne technologie stavby trate uplne eliminuju hlucnost a vibracie, taketo technologie su overene a v praxi sa bezne pouzivaju na zapade
-- moznost koncit linky 11, 13 a 14 na Nám. Ľ. Štúra
4. Zvojkoľajenie trate na nábreži a Šturovej ulici.
Úplne vyluci elektrickovu dopravu z Jesenskeho a Mostovej ulice. Nevyhodou je zrusenie jedneho jazdneho pruhu pre individualnu dopravu na Sturovej ulici a na nabrezi, kde uz aj tak dochadza pravidelne k dlhym plechovym lavínam.
-- Zrusi sa moznost koncit linky 11, 13 a 14 na Nám. Ľ. Štúra -> vyssie naklady sposobene dlhsimi tratami pri otacani vozidiel cez tunel, rocne stupnu vozokilometre nazanedbatelne, co sa prejavi vo vyssich nakladoch na prevadzku -> potreba zvysit dotacie (btw., to by trebalo uz teraz!!!!!!!!)
-- pre Filharmoniu najlepsie reisenie
-- pre DP najhorsie mozne riesenie, rusenie trati je krok spat a nie dopredu, elektricku trakciu (najma kolajovu) treba uprednistnovat pred vsetkymi ostatnymi druhmy prepravy
-- nezmyselne riesenie, zbytocne drahe (rusenie cestnych pruhov a nasledna prestavba jednokolajnej trate na Sturovej a na nabrezi)
-- Pri zdvojkolajeni Sturovej treba nutne opravit aj sucasnu trat, nakolko jej stav je havarijny (ale nie az tak, ako na Razusovom nabrezi v useku Nám. Ľ. Štúra - Nový most alebo na Vajnorskej pred Polusom)
Najvhodnejsi vychadza variant cislo 3.
vsetci normalny ludia to vidia takto, o tom som presvedceny!, napiste prosim ci mam pravdu, alebo sa mylim.
a este jedna vec mi napadla: zaujimalo by ma, preco dpb nema nudzovy program pre pripad vypadku niektoreho z mostov? (nech mi nik nehovori, ze take nieco existuje, posledne dva tyzdne dokazali opak) mosty su predsa najzranitelnejsimi objektami v doprave ako takej! dpb by prave preto mal mat niekde v zasuvke odlozeny ZMYSLUPLNY obchadzkovy plan, aby to nedopadlo takto chaoticky! alebo hovorim bludy?
ahoj deti... ja sa sice vraciam k ocividne uz starej teme, ale vrta mi to hlavou, lebo sa to tyka mojej najblizsej buducnosti... ma niekto sajnu, ci stary most otvoria uz zajtra rano alebo kedy? ja sa podla toho musim zariadit, aby som prisiel nacas do skoly...!
este jednu k teme filharmonia: osobne si myslim, ze odstranenie trate z mostovej je hlupost uz len z toho dovodu, ze ked sa tak pozriete na vajanskeho nabrezie, nie je tam kam dat druhu kolaj. jedine tak, ze by sa zrusil jeden jazdny pruh pre auta a to teda nechcem vidiet tie zapchy... a obnovit trat na hviezdoslavaku? to je haluz uz z toho dovodu, ze stare mesto si urcite nenecha totalne rozburat cerstvo zrekonstruovane reprezentacne namestie... na druhej strane ale musim uznat, ze s tratou na mostovej by sa fakt malo nieco urobit - je to nesmierne rusive, ked pocas koncertu prehrkoce okolo elektricka (pre nefilharmonistov, je to asi tak rovnake, ako ked niekomu uprostred filmu v kine zazvoni mobil ) myslim si ale, ze riesenie by sa malo PORIADNE premysliet, aby nebolo zas raz polovicate ako obvykle...
J: a este tolko k peniazom na rekonstrukciu... DP by mal najst peniaze na klasicku rekonstrukciu a zvysene naklady na odhlucnenie a podobne by mala hradit filharmonia...
J: to co je dolezitejsie je vec pohladu. Elinou tadial sice prilis casto nechodievam, ale aj z mojho pohladu je ta elina tam dolezitejsia ako filharmonia, do ktorej nezavitam nikdy :-)) A ver tomu, ze nie je ani tak dovodom hlucnost elin (lebo to sa naozaj da eliminovat rekonstrukciou trate) ako skor to ze niekto by tam rad vidiet parkovisko aby mal kde parkovat...
#6535 Chvíľu som nemal prístup tak odpoved až teraz.
Ak sa trať zruší tak nebude obnovená na Hviezdoslavku. Zrejme by sa obnovila po´Štúrovej a nábreží v smere do Karlovky. Na rekonštrukciu pri filharmónií by bolo treba 25 miliónov a tie DPB nemá. Aspoň nie tento rok. Možno nabudúci, lebo je vyvýjaný tlak zo strany mesta a ministerstva kultúry. Ak sa trať len zjednokoľají tak 4 bude chodiť cez Šafko. Ale myslím že sa zruší , lebo tam má byť pešia až k nábrežiu.
A ruší to dosť, aspoň mňa, ale po rekonštrukcii, ktorá sa chystá v cene 750 milionov sa majú vymeniť aj okná -to by pomohlo. #6543 tbc: ak si myslíš že elina je dôležitejšia ako filharmónia, taksi myslím, že sa mýliš.
d3ko, iMHD team: okey sklapam usi a uznavam vase prava na databazu. Akurat si myslim ze DBP je podnik kt. je plateny (hoci malo) mestom a teda aj mojimi danami a preto si myslim ze by mala byt moznost zakupit si danu DB sa nie velmi velky poplatok. Totiz naklady na vyrobu danej databazy mozu ist max. do vysky 10000Sk a teda ak si dany soft kupi 200 ludi, tak uz sme pri sume 50 sk za jednu kopiu databazy. A toto mi chyba.
Ja nevinim imhd.sk za to ze neumoznuje stahovat udaje z CePo, ja som sa akurat chcel nacrtnut preco tuto moznost neponuka priamo DPB. Ale asi to bude mat dajaky (i ked absurdny) dovod a preto sa idem tesit aspon z toho co je teraz - CePo a snivat budem dalej...
Mam zopar otazok:
1. Elektricky maju na pridavanie "plynu" pedal alebo nejaku paku. Tusim som na tych novych elinach videl, ze maju paku. ???
2. Kdesi som cital, ze z tunela vedu 3 unikove cesty (ale su uzavrete), ALE kde je 2. vychod. Tusim kdesi na Zamockej ul. Je to tam nejako oznacene ?
3. Na ake smeny pracuju vodici elektriciek ? Kolko hodin ? Kolko zarabaju zamestnanci a kolko brigadnici ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.