Inak k tomu anglickému hláseniu...prečo na zastávke Štrbská, Hrad Devín náš anglicky hovoriaci kamarát hovorí "Štrbska, Hrad Devín". Prečo to nie je ako na väčšine zastávok "exit for the..."?
K postupu revízorov sa neviem vyjadriť, ale odporúčam Vám nosiť v peňazenke použitý lístok, ktorý podložíte pod ten, ktorý chcete označiť. Potom by už nemal byť problém.
Dobry den, uz viackrat som sa chcela vyjadrit k oznacovaniu listkov, ale nechcelo sa mi registrovat sa. Ale po poslednych skusenostiach mi to uz neda. Bratislavsku MHD som vyuzivala cca 13 rokov, par rokov uz zijem v zahranici a vzdy ked dorazim, zazivam pri oznacovani listkov stres. Novy nepokrceny listok je xkrat mozne oznacit az na druhy, treti pokus a clovek beha po spoji ako splasena hus od jedneho stroja k druhemu. Zaujimalo by ma, keby ma s takym listkom, ktory som si nestihla oznacit, chytil revizor....Podobne skusenosti ma x mojich znamych, ktori v Bratislave este ziju, rodina a vidam to aj v spoji, ked ludia behaju od jedneho oznacovaca k druhemu. Je to hanba, clovek si poctivo kupi listok a nie je mozne ho stiknut. Taktiez cca od minuleho roka preklady zastavok, strasne to vyrusuje, s tym som sa skoro nikde v zahranici nestretla, aby prekladali next stop is.....a prekladanie vystupu na Mileticku......Pytam sa preco? Radsej keby bola Bratislava svetova inym sposobom ako tymto....Je to hanba....
Ak sa nahodou ukaze ze po zavedeni BIDkovych cestakov stupol pocet ludi v regiobusoch, tak nechcem vidiet tie bezpecnostne opatrenia co SL zavedie na ochranu statistik, aby sa o tom nahodou niekto nedozvedel ? Aj ked narastu 730 a 740 prilis nerozumiem, kedze tie tiez stoja v zapchach a nie su prilis naviazane na kolajovu dopravu (okrem S70 vo Vrakuni, ale tam si neviem predstavit ze by som to rano kombinoval, kedze bus na zel.zastavku pride v nahodnom case, to skor funguje v opacnom smere kde pride vlak a potom uz nieco do par minut pojde).
Otazka je aka bude reakcia zupy na akutnu potrebu dalsieho vyrazneho posilnovania verejnej dopravy. Lebo sa bojim ze to smeruje k tomu klasickemu "zaviedli dobru verejnu dopravu a potom im nou chodili ludia" ?
Veď ja som doteraz nepochopil prečo sa nekupovali kĺbové vozidla...na trhu sú aj 18 metrové v prímestskej verzii. Neviem ako iné linky ale na 740 sú len dve "obratiská" v Malinove a v časti osada v Tomášove kde by sa kĺbové vozidlo nedokázalo otočiť...
Teraz sú aj 269 plnšie z Rohožníka, lebo počas výluky cesty Rohožník - Malacky sa neoplatí prestupovať z 289 na vlak, lebo tá 289 ide do Malaciek cca o 15 min dlhšie. Takže z 289 viacerí prestupujú teraz na 269.
No môžem povedať, že na 730 a 740 určite pribudli cestujúci...na zástavka boli ľudia, ktorých som nikdy nevidel a aj pri zvýšenom počte spojov väčšina z nich chodí úplne plná tak, že sa stojí od začiatku až po koniec busu(čo doteraz bolo len na zopár spojoch)?
Je to dosledok toho ze zostalo malo spojov zacinajucich v Stupave/Borinke. Celkovy pocet spojov zo Stupavy stupol. Kedze ale ide o spoje z inych obci (kde ocividne nova ponuka uz laka novych cestujucich) tak autobusy prichadzaju do Stupavy relativne plne.
Ahoj určite svoj podnet smeruj na BID. Vedia vytiahnuť údaje o počte predaných lístkov, respektíve treba spísať podneť na obec... Čim viac bude podnetov, tým skôr sa to zlepší. Ak sa ti nechce čakať, nejaká televízia sa toho určite chytí a nový spoj bude do týždňa heheh?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.