Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Cookies #13855:

však hej, my ho súdiť nebudeme, ale niektorí profesionáli jazdiaci niekoľko rokov podceňujú v svojej bohorovnosti všobecné zásady bezpečnosti a možno sa to v tomto prípade vypomstilo ak teda nebola na vine technika, čo nevylučujem a tým pádom by bol vodič nevinný
RIKO: komu dajú za toto zodpovednoť to je už vec šetrenia a súdneho znalca.
Reakcia na: Cookies #13852:

je to možné, ale v tom prípade ked sa na to vysral ako starý "profík" tak je absolútne vynný, kedže porušil predpisy a tým pádom by mal niesť v plnej miere zodpovednosť
Vyjadrenie medii a dopravneho podniku ze tam nikto nebol na zastavke kde sa stala nehoda v Duubravke je mylne stala som tam ja a dve dalsie zeny Celu nehodu sme zazili na zivo chceli sme podat svadectvo ale policajti nas vyhnali kedze som sa este ponahlala do prace kaslala som na to nechcem byt zaujimava ale vadi mi ked sa skutocnost prekruca a taji
RIKO: mohol na to zabudnúť alebo sa na to vykašľal. Aj to je možné, NIE?
Reakcia na: Cookies #13849:

kto vie aké sú bezpečnostné predpisy pri vzdialení sa od vozidla, či je vodič "povinný" jasné že je !!! (samotná logika hovorí že je to jeho povinnosťou) aby vozidlo (hociaké) zabezpečil tak aby sa nemohlo rozbehnúť, tzn vypnúť motor, zabrzdiť atd.
Táto nehoda električky má jednu veľkú výhodu pre toto FÓRUM. Prestali sa tu konečne plodiť nezáživné debaty na tému CITARO a rozpočet HL. MESTA SR BRATISLAVY.
RIKO: na EXPRESE vodič trolejbusu hovoril okrem toho riadenia aj to, že vodiči elin si ukladajú na prístrojovú dosku kadejaké tašky, sáčky, kufríky a kabele. Podľa neho mohľa niektorá z týchto vecí spadnuť alebo sa prevrhnúť a drgnúť do riadiacej páky a posunúť ju dopredu tak silno, že električka dostala veľkú akceleráciu čomu nasvedčuje aj rýchli prejazd cez výhybku od nie príliš vzdialeného miesta stojiska eliny. Je to dosť reálna teória ak pravda nie sú ešte nejaké iné elementy, ktoré by zabránili rozbehu električky aj v tomto prípade. To už ale neviem. Ak aj existujú nemuseli byť aktivované a v tomto prípade to mohlo dopadnúť aj tak ako to hovoril vodič trolejbusu.
Reakcia na: Vladimír #13839:
Ako vzdy, aj teraz s tebou suhlasim. V Presove si mesto dohodne s dopravnym podnikom kilometre a je na dopravnom podniku, aby vymyslel take linkove vedenie a take cestovne poriadky, aby to fungovalo. Musia to urobit tak, aby sa obyvatlia ziadnej casti mesta nestazovali. Ak sa stazuju (samozrejme, pocitajme s tym, ze pri hocijakej uprave CP bude asi 5% vzdy nespokojnych), je cas na zmenu. Potom DP nieco vymysli, pokial mozno tak, aby sa nezvysili kilometre a ani vyprava. Ak to nie je mozne a dana oblast fakt potrebuje vacsie prepravne vykony, tak az potom sa do toho vlozi mesto a zacnu s DP vyjednavat o pripadnom zvyseni objednavky kilometrov na buduci rok. Jednoduche, vsak? A napriek tomu, ze to nie je priama demokracia, funguje to.
Informaciu o tom, ze vodic nechal zapnutu jazdu som pocul aj ja asi od troch nekompetentnych ludi. No osobne tomu neverim, skor sa priklanam k technickej poruche, vzhladom na to, ze sa voz nasiel zabrzdeny.

ja: nic v zlom, ale sranda by to nebola ani pre teba, keby si bol na mieste vodica.
Reakcia na: Riko #13843:

jasné že zalepil kontakty, však som to "ne" vymazal, nechápem ako sa to tam dostalo
🙂 Prosím Vás už tu nerozoberajte tú nehodu NEVIDÍTE ŽE SOM V ŠOKU??? 🙂
...a ten med pri zvyšujúcom sa odpore a teplote medzi kontaktami začal karamelizovať a tým pádom nezalepil kontakty 😃, však to poznáte, kto ste už niekedy niečo kuchtili 🙂

P.S. ...ale pohľad na vodiča vybiehajúceho z kabínky (nie šoférskej ale WC) s gaťami na pol žrde, bežiacim ako pinquin s trepotajúm sa hajzlákom vo vetre musel stáť za to... 😃 😃 😃
Reakcia na: Turbo #13840:
Veru, a kym o tom bude rozhodovať magistrát, tak linkové vedenie bude vždy v politickej a nie odbornej rovine.
Reakcia na: Turbo #13840:

no myslím že zalepenie je dosť nepravdepodobné, pretože pružina ktorá rozpája kontakty pri vypnutí je dosť silná na to aby ich rozopla, pokial ale pri "každodennej" 🙂 "pravidelnej" 🙂 "údržbe" 🙂 nespadol práve desiatujúcemu údržbárovi medzi kontakty chlieb s maslom a medom 🙂 😃
Reakcia na: Riko #13838:

Presne tak! Tvoj predpoklad je spravny, ani ja tej teze neverim, ale ked d3 nebhol a povedal to, najprv som uveril. Vsak aj ten stykac sa mohol zalepit. Ale je to velmi nepravdepodobne.

Re #13839 Vladimir:
Bohuzial, v BA rozhoduje o tom co kde a ako casto bude jazdit Mahistrat, ktory objednava aj vykony.
Ano, v BA jazdia elektricky v zlom technickom stave. Vacsinou vsak ide iba o male zavady, ktore nesposobia vyrazne poruchy. Toto bolo extremne.
si, d3k0: Nie, že by som bol nejaký zástanca absolutistického vládnutia, ale prax ukazuje, že o prevádzke MHD by malo rozhodovať čím menej ľudí. A to jednak, čím menšia administratíva v DP na jednej strane a nezávislosť DP od rozhodnutia mesta a jeho MČ na strane druhej. Už som to raz písal, a stojím si za tým - mesto a MČ nemajú čo kecať do linkového vedenia a pod.

---

Ešte k tej vykoľajenej súprave. Mňa osobne zaujalo vyjadrenie toho pána (vedúci koľajovej dopravy alebo čo...), ktorý na kameru povedal, že pravdepodobným dôvodom udalosti bola súhra viacerých porúch vozidla, a to súhra porúch takých špecifických, že to vyvolalo to, čo sa stalo.
Ja k tomu len toľko > teda sa oficiálne pripúšťa, že bratislavské električky jazdia v uliciach s viacerými poruchami naraz?
Reakcia na: Turbo #13837:

nevieš či bol ten prúd v troleji vypnutý, alebo to bola kachna?
lebo predpokladám že keď by bol prúd vypnutý, tak voz z bezpečnostného hladiska musí byť odpojený ( vypne sa nejaký centrálny stykač), a ked ho zas do troleja pustia tak musíš voz znovu manuálne nahodiť pod prúd, nie že sa sám zapne a ked je navolená jazda tak sa aj rozbehne
Reakcia na: romanca #13835:

Mozne je vsetko. Ja si to viem predstavit. Ak mas zapnuty kalorifer, tak ten ti pecie v kabinke. A radic sa mohol z tepla zblaznit. Staci skrat na 7. jazdny stupen a je to. Inac to je vseobecne chyba vozov T6A5, nemaju nezavisle kurenie. Ak checs kurit, musis mat nahodene riadenie. U starych T3 sa da kurit bez nahodenia riadenia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.