Idem si vybaviť novu bezkontaktnu kartu - jednu
čipovu mam, čo ma stala nemale peniaze. Kto zase
vymyslel, že musia byť nove karty, ktore si plati
zakaznik? (160,-Sk + 6,-Sk obal - to nie je málo).
Asi si veľmi nepomôžem, ale aspoň zo seba dám
tu najväčšiu zlosť. Dopravný podnik si s nami
robi čo chce a vlada im to odklepne. Keby sa
radšej pozreli, ako sa tam hospodári. Možno by sa
dalo pár milionikov ušetriť na rozumnejšie veci
(oprava autobusov, ciest atď.)
Mám pocit, že hádžem hrach na stenu. Poznáte to??
Majte sa pekne.
Podľa mňa by mali byť odchody L37 aj 37K v jednom CP. Takto vyhovieš "krematoristom", ale zmagoríš Záhorskú Bystricu.
Re #18844 Jano: Jané, ja som len mal z Tvojho príspevku pocit, že nemáš záujem o viac informácií z BUSE. Vieš, ľudia by chceli od DPB všeličo. Ale ak výrazná zmena k lepšiemu sa neudeje, aj keď to DPB nestojí vôbec nič, len ochotu chcieť, to zaráža...
Re #18848 Kirenka: Veď a to tom je reč. Píšeš, že tie dediny majú byť radi, že majú toľko spojov, aj keď odtiaľ vezie veľmi málo ľudí. Inými slovami sa dá povedať, že obyvatelia Rusoviec a okolia sa môžu tešiť svojim intervalom len vďaka Petržalke. A to veľmi ekonomické nie je, ak kvôli chvíľkovej napráskanosti (Nový most - Jasovská) ide spoj zbytočne v ďalšom mnohokilometrovom úseku (Jasovská - Čunovo).
Spojenie Jasovskej s centrom ozaj nie je závideniahodné, ak nepočítame L91. V tomto príprade by ozaj stálo za myšlienku zriadiť buď ďalšiu podvetvu L91 označenú L291 na trase Nový most - Panónska - Jasovská - Žehrianska, alebo viesť nejaký expres najrpv po Panónskej a potom cez tú cestnú spojku prejsť na Vyšehradskú a po Betliarskej na Jasovskú. Trochu obdobne kedysi jazdila L123, tuším.
Viem, že Marianum je reklamný názov. Len som sa pýtal, prečo to DPB premenoval, keď mu názov zrazu vadí. Pretože určite nepremenuje zastávku akokoľvek, len keď to niekto zaplatí. (Vieš si predstaviť, že by premenovali napríklad zastávku Televízia na "Al-Kajdá Target", ak by nejaký Ali cvakol 30 litrov?)
To, že ťa tetuška v KVC presvedčila na rozdelenie CityStaru OBB a TCV 75% SBB v bode Feldkirch(GR) je chválihodné, ale odporúčam Ti trvať na Buchs SG = rakúsky CityStar platí takmer vždy až do prvej pohraničnej stanice druhej krajiny(napr. Brennero v Taliansku). Nehovorím, že ušetríš tisíce, ale aj stovka-dve potešia .
bolo to myslene ironicky. Ked mi zahlasi zvukovo, nemusim cumiet na displej a cakat na svoju zastavku. Kludne mozem pozerat hoci pod sukne , pripadne sledovat na displeji nacestne zastavky.
A preco sa ten autobus tak vyprazdnil???? Lebo Jarovce, Rusovce a Cunovo su dediny, kde byva ovela menej ludi!!! Tak nech su radi, ze cez den im ide autobus kazdu chvilku, aj ked odtial vezia niekedy veeeeeelmi malo ludi!!!
Prosim ta, napis mi, kedy sa neda dostat do 91.. A pises, ze vecer!!! Ved velakrat vecer sa stane, ze 91 ani nestoji na Jasovskej! Mne osobne sa este nestalo, ze by som sa na akejkolvek zastavke v Petrzalke nedostala do 91!
keby sa linka 202 z 1/3 az 1/2 vzdy vyprazdnila pri cintorine ruzinov tak by si videl ako rychlo by linku vyriedili a bud zahustili 208ku alebo spravili tu posilovu 22x co chodi na dusicky, proste by nenechali behat nevytazene trolejbusy toho cca 2.5 - 3 km co je odtial na konecnu na cilizskej. A z Jasovskej na konecnu v cunove to je o peknych par km viacej... To fakt moze DP rovno spravit linku 291 s trasou novy most - jasovska...
heh a chces kratku 75 ? pridi sa do toho spoja narvat niekedy pocas skolskeho roku v case 7:00 - 7:30... uz z konecnej to odchadza dost plne a na medzijarkoch sa do toho ludia nevedia zmestit (a to nehovorim o optimistoch ktory chcu nastupit napriklad na takej Ondrejovovej....
Jasne ze by to bolo efektivnejsie a pohodlnejsie, keby mi na tom transparente behalo viac informacii. Nuz preco to tu v BA tak nie je ako v desiatkach inych miest?? Na to si odpoved moze vyvodit kazdy sam. Je to smutna realita, vsak som aj napisal vzdy je co zlepsovat, no snazim sa byt optimista, pretoze sa cca 95% ( ak nie viac ) na (ne)cinnost DP pozera len z tej horsej stranky. Tym nechcem povedat, ze je v BA vsetko OK ( ani z blizka ani z daleka ), jednoducho ma vytocil ten pesimisticky pohlad. Vies, ja som presvedceny o tom, ze aj keby sa transparenty vyuzivali v celej svojej moznosti, VZDY by sa nasiel NIEKTO komu by sa to nepacilo. A tak stale dokola - kolko ludi, tolko chuti.
Andy: Ja nemám nič proti súčasnému stavu linky 91, len som sa snažil načrtnúť jedno z môžných riešení. Prepáč, že som si dovolil na tým zamyslieť sa, už to viac nespravím.
Aj tak všetko vyrieši rýchlodráha, keď 91 bude chodiť z Vyšehradskej, nie?
Vladimír: Ale bolo samozrejme, že bolo.
Veď ja som v dispečery 9.8.2003 navrhol takéto riešenie.
"Vymyslel som ako by sa dala zrušiť 38 tak aby jej funkciu prebrala 37, ale aby sme zobrali DPB z úst výhovorku, že by to ľudia nepochopili.
Takže zrušil by som 38 a vytvoril 37K. Tá by išla spod Nového mosta cez Patrónku zachádzala ku krematóriu a pokračovala ďalej do Z.Bystrice. Naspäť by fungovala takisto.
Súčasná 37 by bola ochudobnená o pár odchodov a to v rozsahu dnešného intervalu 38. Takisto by boli aj Dva CP. Jeden pre 37 a druhý pre 37K.
Čo vy na to?"
A najlepšie by bolo, keby DPB zahájilo rokovanie s BSK a obcou Mariánka na záchádzaní vybraných spojov 37 do Mariánky, tak ako chodí 53 do grobu.
Ale otázka stojí tak, či by nebolo logickejšie, aby k tomu krematóriu zachádzali vybrané spoje L37, lebo na L38 fakt nikto nechodí (aspoň čo som ja videl).
Si, frenky, J a spol.: Vam ***3? Akoze KTO a KEDY povedal, ze linka 91 je IBA pre Cunovcanov? Ja poznam viac ludi, ktori tuto linku vyuzivaju na rychly persun na Jasovsku. To je ako keby ste povedali, ze preco by linka 202(podla vas asi "urcena pre Vrakuncanov") mala stat na Cintorine Ruzinov, ze vsak tam maju 208. Mali by ste byt radi, ze sa na jedno miesto mozete dostat viacerymi sposobmi.
Re #18785 Martin Fundarek: Dve zastavky Kosicka a Svatoplukova boli premenovane na Marianum preto, lebo si to Marianum zaplatil, cize je to reklamny nazov. To iste plati pre OLO Bazova(byvala Kuliskova). To s tym zvlastnym pocitom je uplna kravina, ten clovek sa vyhovaral na to, ze to bolo prilis hlasno nahrate, tak to proste vypli, len mi nie je jasne, preco to nepriznal, ale musel hovorit, ze to vyvolava zvlastny pocit.
Re #18798 galiyosha: My sme uz tolko krat skusali navrhnut DPB nejaku nezistnu spolupracu, ale to je proste DPB. To sa neda, nikdy sa to tak nerobilo.
Re #18801 Kirenka: Na Dolne hony chodi fakt dost liniek, ale to plati iba pre konecnu + par zastavok za nou, potom su uz trasu dost odlisne, ale vedel by som si predstavit napriklad kratku 75. Tam su dlhe vozy zbytocne.
Re #18813 COLOR: Ide o to, ze mozes vyhodit zapachajucich z vozu? Lebo to bolo v Pravde, v Markize a uz je to vycapene aj v 6623 za vodicom.
Re #18825 Neoplan:
1. Nabuduce si najprv poriadne pozri ako je to na transparente vypisane, lebo tam je toto:
-> Jasovska
HODZOVO NAMESTIE
a to je podla mna spravne.
2. Slovnaftska ulica to je nazov ulice, ale pochybujem, ze si Slovnaft za to plati.
3. Do niektorych novsich Karos sa cez predne dvere dostanes akurat k vodicovi
Re #18828 Kami: Hlasenie zastavok zabezpecuje v Bratislave osobitne zariadenie od BUSE za 25000 Sk Od digitalnych transparentov je uplne nezavisle. Akurat obidve su riadene cez ten isty palubak.
galiyosha: No samozrejme, že by sa niekto našiel, avšak sú tu aj taký, ktorý len vypisujú sťažnosti už aj na také veci, že v priebehu jazdy začalo pršať a vodič nezastavil a nepozatváral okná.
Ja by som bol ochotný. Myslím si, že to s manuálom a trochou chcenia nebolo také ťažké. Veď v DPMK im to spravuje nejaký nadšenec. Však problém by zrejme bol v DPB. Neviem či by chceli?! Za opýtanie to stojí. Mal by si záujem.
Andy: zrušenie zachádzania ku krematóriu nie je také jednoduché.
Má to dve roviny.
1. Marianum je správca krematória a mestská organizácia a je v záujme mesta aby tam bus zachádza.
2. Neviem či ti už zomrel niekto blízky, ale tak blízky, že žial ti nedovoluje sa pomaly ani len držať na nohách a je ti tak zle, že prejsť 50metrov je veľmi ťažké. Sám som v krematóriu podobnú situáciu zažil. A aj preto by tam zachádzanie busu malo byť.
Hmm.. tym kurzom to byt nemohlo lebo moje dotazy na terminaly KVC boli v troch po sebe iducich dnoch - 5.-.7.8.2003. Zatim vyzera ze idem na Rakusko-Svajciarsku hranicu (vraj je to Feldkirch - ale to je mozno len mesto) so CityStarom a odtial uz len 75% TCV do Baselu (zlava vdaka JuniorRail+). I tak to skresalo povodnu cenu (vyser 8000 Sk za tam-i-spat takmer na polovicu t.j. 4447 sk, potesi (-: ).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.