Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #18754:
Dosť, ale naozaj dosť by ma zaujímalo, načo tá 20 k tomu TS zachádza celý deň, keď tam evidentne mimo striedania smien nemôže byť žiadna frekvencia.
I.
Reakcia na: Andy #18746:
Oblastné označovanie liniek je jeden z najohavnejších príkladov realizácie vlastného prepitého ega na momotinách.
I.
Reakcia na: Vladimír #18727:
Osobne ma brnenský piktogram označníka vždy nesmierne iritoval (pretože to vyzerá stupídne) ale je to stále lepšie ako "nasleduje" či "příští stanice".
I.
Reakcia na: Kikuchi #18951:
Sorry, musim sa poopravit - ikarusy 415 z Krasnan boli precislovane a nasledne rozdelene do vozovne Trnavka ( 1. kolona ) a vozovne Jurajov dvor ( 2. kolona )
Reakcia na: Vladimír #18714:
Už opäť som nútený s Tebou súhlasiť...:-).
Reakcia na: J #18706:
Vieš, s ČR sme v colnej únii, takže žiadne clo z ČR nie je. Účel colného skladu je trochu iný. A českú (nie české, alebo si snáď myslíš, že je "to daň z pridanej hodnoty":-)) DPH si síce odrátaš ale slovenskú zaplatíš, takže získaš tučné dve percentá. Nehovoriac o tom, že pri takýchto akciách sa DPH v ČR neplatí automaticky, platí sa až u nás.
I.
Reakcia na: J #18705:
Sorry, ale trepeš nezmysly. Prečo by som mal čakať, až mi vnútorný transparent ukáže nasledujúcu zastávku Nová Doba, keď si ju môžem odpočítať na vnútornom transparente. Vieš, pre každého takéhoto zlepšovateľa by som doporučoval - navštíviť cudzie mesto, podľa možnoasti v zahraničí, v krajine, ktorej jazyk neovládaš, zviezť sa tam MHD a predstavovať si tam taký informačný systém, aký navrhuje.
I.
Reakcia na: m@rtin #18702:
No, zase absolutizmus. Teplomer elektronický je dobrá vec ale tabuľku dokonale nenahradil.
Reakcia na: Spectre #18699:
Vyjadruj sa, prosím, presne,. Teplomer rozhodne nie je blbosť.
Reakcia na: J #18697:
Špitálska, Imperialistické námestie - VÚIS, Krížna - klasický zvršok, drevené pražce (dodnes som nepochopil prečo), Vajnorská po Bajkalskú - VÚIS. Špitálska bola prvá v Bratislave, kde sa VÚIS panely použili a asi bola aj najlepšie spravená. Na Vajnorskej už nejaký momot vymýšľa zlepšováky, takže nie je zaasfaltovaný cvelý priestor medzi panelom a hlavou koľajnice ale je tam nasypaný štrk a na tom asfalt, takže sa to samozrejme rozpadáva.
I.
Reakcia na: Kikuchi #18951:
Vsetky boli precislovane a preradene do Trnavky na 1. kolonu. Blizsie info najdes ak si kliknes na Autobusy a nasledne Ikarus 415.

Turbo: Asi mas pech, ja sa tam obcas nachadzam medzi 21. az 23. h. a vtedy mam na to stastie dost casto
Nevie mi tu volakto povedat kde sa podeli ikinovia (ikarus 415) z tretej kolony?
Reakcia na: Jano #18947:

Toto som este nezazil, ani vecer. Skor ma niekedy strasne nastvalo, ked som nestihol prestup na 83 na Patronke iba kvoli tomu, ze sme stali na Mokrohajskej a nestihli sme svetla...
Reakcia na: onvo (M@artin bude vedet) #18472:

onvo skus vynalozit viac usilia na ziskavanie informacii. To ze ty o tom nevies, ze na niektore veryie autobusov Karosa sa montuju aj v zadu kotucove brzdy neznamena, ze sa nemontuju.
Reakcia na: Vladimír #18926:
Samozrejme, že zachádzanie KAŽDÉHO spoja 37 by bolo luxusom. Ale keďže, ako som vyrátal, je to stále lacnejšie ako prevádzka linky 38, je to riešenie na odstránenie argumentu "ľudia by to nepochopili". Osobne si myslím, že ľudia by to pochopili, len by bolo treba urobiť nejakú osvetovú akciu.
Reakcia na: Turbo #18943:
Ok, tuto variantu beriem, samozrejme aj s rozumnym vyznacenim v cestakoch a vo vozidle.

Andy: podla mojich skusenosti vecer na Mokrohajskej stoji cca 30% spojov, kedze tam nik nestoji a nikto nevystupuje vacsina vodicov len pribrzdi a pokracuje dalej, teda najma smerom do centra.
Reakcia na: J #18935:
Aupark má možno zmysel zrušiť, alebo dať na znamenie len v rannej špičke, poobede a večer je to jedna z najviac používaných zastávok v Petržalke. A kvôli tomu, že sa volá Aupark, netrba ju brať ako niečo, čo slúži len pre Aupark. Dá sa z nej dostať napr. do Sadu J. Kráľa alebo k Dunaju omnoho lepšie ako napr. zo zastávky Dvory ...
Reakcia na: galiyosha #18931:
Zrušením niektorých zastávok sice dosiahneš rýchlejšiu prepravu od nastúpenia do vystúpenia, ale pokiaľ bude zrušená práve tá "Tvoja" zastávka, celkový čas prepravy aj s dobou chôdze sa môže zväčšiť oproti pôvodnému stavu ...
Zastávka Kremnická je podľa môjho názoru vyťažená viac než dosť, vždy tam pár ľudí nastupuje alebo vystupuje, medzi 16:00 - 17:00 tam dokonca čakáva aj 20-30 ľudí. Podobne zastávka Rusovská je podľa mňa vyťažená.
Reakcia na: Turbo #18942:
A ešte jeden dôvod je:
5. Keď sa prestupuje na Mokrohájskej, napr. pri ceste z Dúbravky alebo DNV do Lamača, dá sa stihnúť autobus, ktorý by sa už na Patrónke nestíhal a cez víkend môžeš čakať celý dlhý interval ...
Reakcia na: Jano #18938:

Tak nech tam zastavuju vybrane spoje linky 21, nie vsetky a kazdy den, 7 dni v tyzdni, nie? Vsak taketo opatrenia pozname, ci nie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.