Nemusis sa bat Ike, ako som vravel, pre mna to uz je uzavreta tema Snazil som sa, ale zbytocne - a presne ako pises, uz som si pripadal ako Dunco resp. ako ked Duncovi nieco vysvetlujeme.
Ja som len porovnával ktorý autobus je vhodnejší z pohľadu cestujúceho. Vy to beriete z pohľadu prepravcu,koľko tonokilometrov urobíte za deň. Preto je pre vás výhodnejšie aby sa tam natlačilo na jednu jazdu čo najviac vriec zemiakov,rozumiem vám.
Chalani, tento Váš týždeň trvajúci multilóg v zmysle Shakespearovského byť či nebyť je tak zlý, že horšie by snaď bolo, keby sa sem vrátil Dunčo (inak už sa zase blíži polrok, takže očakávam jeho advent) a ozrejmil nám informácie o skutočných vlastníkoch DPB. A aj to trocha preháňam, lebo mám pocit, že trocha dospieva a je menej radikálnejší a viac vecnejší. Aj keď som možno pozitívne naladený zo sviatkov a žiadne improvement v skutku nenastal.
Ak by sa DPB riadil tvojim "super kultivovanym napadom", tak potrebujeme viac autobusov pre prepravenie rovnakeho poctu ludi. Ale vodicov nemame, autobusy nemame ani peniaze na to nemame. Preto prestan otravovat s tymto psycho napadom, ked chces primestsku/dialkovu verziu interieru pre mestsku dopravu, ktora nie je vhodna pre nas v Bratislave. A ja si nemienim platit 2,5 eura za listok, aby DPB mal na to vsetko financie.
A minuska ti davame (vratane mna) preto, ze napriek argumentacii stale melies svoje kraviny. Tak si nebudem drat zbytocne klavesnicu na niekoho, kto si to prosto NEDA vysvetlit nech argumentujeme akokolvek. Keby tam bol HOCIAKY posun, tak mozno, ale tam nie je ziadny. Takze je jednoduchsie jedno kliknutie mysou.
A ked chces vidiet rozdiel poctu ludi vdaka sedackam chod sa rano medzi 7:30 a 8:30 odviezt elektrickou L4 v useku Molecova - Most SNP - v 29T aj 30T - v prednom clanku. A uvidis ten rozdiel, o kolko ludi naviac sa tam vopcha vdaka tomu, ze tam je o 4 sedacky vpredu menej.
A mozem ti slubit, ze uz na teba reagovat nebudem, pretoze si iba zbytocne zvysujem tlak. Pretoze je vacsia sanca, ze sa nejaky moj pripeceny soto/dopravny navrh bude pacit S499 a bude s nim suhlasit, ako to, ze vobec zapojis hlavu a porozmyslas nad nasimi argumentami namiesto verklikovania "kulturne cestovanie" "a ja mam tady pravo sedet!". Pre mna je kulturnejsie to, ze sa dostanem do vozidla ktorym chcem ist a docestujem do prace nacas, ako to ci si sadne o 1-2 osoby viac.
Rad NS od SORu sa vyraba aj ako diesel predsa, po Cechach uz jazdia nejake + uz je aj klbovy NS18 diesel prototyp avsak to je rovnaky nepodarok ako NB18 , vlecka je 1:1 s NB18 interierovo , rozdiel je v prednej casti vozidla.
Tie stupienky vzadu ,to sú tie podlažia. Kto to zaplatí? Ale nebude smrad a možno to menej žere. Strana a vláda nech to zaplatí. Tak nech urobia v sorke 12 taký interiér ,o to ide hlavne a nie či je to na baterky ,pre mňa za mňa to môže jazdiť aj na paru. Ja to len kôli tomu interiéru chválim. Tak má vyzerať slušný autobus.
No to je on.Vzadu je 5 miest na sedenie .V predu dve štvorky,14 miest na najnižšom podlaží. Tam sa už dá ako tak žiť. Takéto autobusy potrebuje ľud bratislavský.
Keď bohorovne odpíšeš, že trojdverový SOR si dotyčný vymyslel, tak asi v tom prehľad máš... Počet sedadiel, kapacitu, cenu a neviem čo ešte teraz neriešim.
No to je interier pre cestujucich, ked zostanu vonku, lebo nie je kam sa postavit Vidim, ze ty s tym nedas pokoj, aj ked sa mylis a snad 90% ludi tu ti to uz vysvetlovala. Ale verklikuj si svoje - odporucam, aby si si kupil auto - tam budes mat 4-5 miesto a nikto ti tam nebude stat
Už druhýkrát taký išiel,trojdverový.V zadu nemá nijaké čísla ,iba v predu sor znak. Ide ticho ako elektrický ale hlavný je interiér pre cestujúcich. Na čo stáť keď sa dá sedieť. Išiel o 16:15 včera.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.