Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #41350:

K sedačkám som si robil rozsiahly prieskum. Tak holt budeš mať smolu ako menšina, ktorej laminát v T3 nevyhovuje.

To o tom tuneli Ti nepovedal m@rtin:-P?
Segnerova: už to zase ide, dve eliny prešli len tak okolo a tretia aj zastala 🙂
Niekde hore v Karlovke alebo v Dúbravke sa stala nehoda, pretože cez Segnerovu v smere do mesta žiadne eliny nejazdia a pred chvíľou išla okolo policajná nehodovka s majákmi.
Reakcia na: Vševedko #41332:
Mas smolu, moj zadok nepresvedcis. Ziadny zastupny argument. Arianne su sice otrasne, ale lepsie ako laminat. Skoro cokolvek je lepsie ako laminat. A lepsie sedadla ako v 9Tr nepoznam. Zato najhorsie mozne sedadla su v rekonstruovanych vozoch metra a supravach M1, tie su vdaka pravemu uhlu este horsie ako sedadla T3.

Re #41341 Vševedko: Nie je? Mne ktosi kedysi tvrdil, ze to tak je. Ale zakon som necital, takze ak to tak nie je, ospravedlnujem sa.
nechapem na co sa vobec na CP uvadzaju casy pre prazdniny...ved zakazdym ked nastanu prazdniny je vylepeny novy CP a ked sa skoncia, je zas vylepeny novy CP...teda pre 61 je to aspon tak... ?
Reakcia na: Jonny #41342:
Neodbočuj od témy, chlapček.
Súprava vozov 7801-7802 po SP s novými pohonmi dverí IGE a novým osvetlením SEC Nitra čoskoro v premávke počitam koncom tohto týždňa.
Reakcia na: Jonny #41297:
Jasné -
Električky: trate do Ružinova, Karolovej Dediny, priečna os, tunel, predĺženie na Zlaté Piesky, do Dúbravky, na Komisárky.
Trolejbusy: Dolné Hony, SÚSCH, OÚ, obnovenie Kramárov, Hlavnej stanice, Prievozu...

Typický príklad útlaku elektrickej trakcie...
Reakcia na: Jonny #41290:
Keby v Bratislave bola naftová lobby proti elektrickej trakcii, tak tu už dávno minimálne žiadne trolejbusy nie sú.
Reakcia na: 1Erk1 #41269:
Samozrejme že NEMÁ mať iný rozchod.
Reakcia na: Jonny #41279:
By ma zaujímalo, prečo dokola omieľaš ULF, Siemens... ako keby ULF nebol Siemens. Firma SGP (Simmering-Graz-Pauker) je už hodnú chvíľu majetkom Siemensu.
A samozrejme žiadne ULFy nebudú, to je totiž jednak najdrahšia električka na svete, jednak by si po BA moc nezajazdil, jednak sa nesmie ponúkať mimo Viedeň, jednak by na metrovom rozchode bola prakticky nepriechodná.
Reakcia na: Vševedko #41334:
tramvaj forever, že Vševedko....niekto sa proste nezapre
Reakcia na: ufo #41267:
Nie je to kvôli predpisu. Je to kvôli absurdnej teórii, že vozy metra nesmú jazdiť po povrchu. Prito mstačí zájsť do Bp.
Reakcia na: Papyr #41261:
Ktorý zákon hovorí o tom ,že špeciálne dráha musí byť vedená v tuneli? V Zákoně o drahách nič také nie je.
Reakcia na: Vševedko #41334:
no, ale ked napr. v prahe niekto skoci pod metro, alebo sa nejaka suprava pokazi, tiez to stoji za to. niektorym veciam sa nevyhne ani metro. btw, ja osobne som viac za metro, resp. nieco tomu viac podobne. pravidelne sa kazilo metro v budapesti na zltej tusim. teda aspon ten cas, co som tam bol (cca 2 mesiace). ale ja to vidim len z lajckeho pohladu.
Reakcia na: Papyr #41240:
Vzhľadom na to, že, ako som dnes už asi dvakrát napísal, Fainsa Arianne je to najhoršie, na čom sa dnes dá v prostriedku VHD sedieť, je mi jasné, že Ti ide o ošumelý vzhľad a laminátové sedačky si použil ako zástupný argument.
Reakcia na: Bigmac #41236:
Pražské bohužiaľ nie, majú odporné Fainsa Arianne, čím je mi Papyrov odpor voči T3 ešte menej jasný, pretože niečo tak otrasného ako Fainsa Arianne (znáte z TV reklamy a vozů Btx ex Bifx) som hádam ešte nevidel.
Reakcia na: Peter #41235:
Hmm, tak segregovaný je členitý... asi by sa súdruhovia poslanci mali naučiť pracovať s cudzími termitmi, lebo budú mať nežiadúcu populáciu....
Reakcia na: Martin Fundárek #41234:
A sochu Tisa na námestí SNP, námestie SNP premenované, pretože SNP bolo zločinom proti vlastnému štátu, však? A toleranciu mafiánov ešte väčšiu ako je teraz.
Ďakujem, ze to mi nestojí ani tá električka v Petržlenke ani trombelus na Lange Teile.
Reakcia na: Jonny #41233:

Odpovedám na TENTO tvoj príspevok, v ktorom nejakou nehodou v Dúbrvke obhajuješ potrebu metra do Petržalky:
Autor: Jonny 16.2.2005 20.38 #41206 Re:
Re #41205 NICK: no, to by si mohli prečítat fanatici do električiek, toto je tiež jeden z miliona dovodou prečo by malo byt metro...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.