SOR NB 18 City: 2 x 18 kW (Webasto Santana XL), alebo 2 x 22 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C)
Mercedes-Benz CapaCity: 2 x 32 kW (Spheros Aerosphere World)
Vzdy plati ze co si zakaznik objedna (zada do tendra), to aj dostane. Bud mohli zadat:
klimatizacia: ANO
alebo
klimatizacia: minimalny chladiaci vykon: 2 x 32 kW
V trolejbusoch, ak klimatizacia funguje byva, chladnejsie ako v NB SORoch. Myslim ze tam velmi pomoze, ze klimatizacia moze bezat aj pocas prestavky na obratisku, na rozdiel od vypnuteho motora autobusu. Priestor sa predchladi a klima dokaze teplotu udrzat na znesitelnej urovni.
o modernizácii T čo sa hovorilo už dávnejšie /2-3roky dozadu) tak bude sa niečo diať alebo nie?.. riešilo sa či sa bude odstraňovať kabína z druhého voza a podobne
Ja mám strach z toho že tie klímy sa podľa mňa vôbec nečistia - výmena filtrov a dezinfekcia ozónom, maximálne v rámci opravy sa doplní chladiace médium
Zaujímavé, že v tom článku vlastne odborári a DPB potvrdili to čo sa vravelo na imhd.sk už roky, ale staré vedenie o tom mlčalo. Slabé poddimenzované jednotky a zároveň zmanipulovaný tender. Ale páči sa mi to, že tam spomenuli, že sa uvažuje o dovybavení vozidiel klimatizáciou po vzore Brna, ktoré tak spravilo tento rok.
Preto Dopravný podnik podľa hovorkyne Adriany Volfovej nemôže zmeniť výpravu tak, aby sa na jednej linke vystriedali klimatizované a neklimatizované vozidlá. "Nie je možné zabezpečiť spomínanú výpravu," tvrdí.
Co je toto za nezmysel? Vyhovorky neschopnych alebo existuje nejaky skutocny dovod?
Ak je problém dať na kolobežke znamenie o zmene smeru jazdy, vidím len možnosť obmedziť im rýchlosť na 5 km/h a nechať ich na chodníku ALEBO im nariadiť povinnú montáž smeroviek ALEBO ich proste zakázať en bloc.
Tak to 1. je ideálne na zabitie, malé kolieska neznesú sebamenšiu fugu na chodníku. Treba aspoň 8 palcové. A to je ešte vyslovene zvrhlosť teraz už aj elektrické "karbónové" s malými kolieskami. To na zámkovej dlažbe ide vytriasť dušu.
2. tie sú veľmi rozšírené Xiaomi, čínska pomsta, lacné, kazové a často aj feiky. Viem o viacerých ich nedostatkoch ale nebudem sa tu o tom rozpisovať.
Kto by chcel niečo kvalitné, nech si nájde predajňu kolobežiek na Šustekovej 10 v Petržke.
Tak ako je super, ze ty dodrziavas pravidla a jazdis s citom. Ale rovnako ako ludia, co jazdia podla pravidiel a s citom na autach/motorkach, si minorita a dost velka cast jazdi inak.
Plus bez vetra sa listok nepohne. Kebyze su vsetci kolobezkari slusni, tak by tie pravidla nechceli zaviest.
Hovorim o niecom takomto (obrazok 1), nie o tri-bezkach - pri hentakej je snad rozum, ze dieta nepojde same na cestu. Okrem toho aj nove, elektricke, su dost podobne (obrazok 2), takze by to nemal byt problem.
A ked to problem je, mozu sa na ne dat blinkre - 4 LEDky toho vela nezozeru
Keďže vlastním kvalitnú e twow Booster (alebo sxt Light plus V) v tomto čase denne na nej jazdím, viem, že dávať na ceste znamenie o zmene smeru jazdy je trochu problém, má úzke (a skladacie) riadidlá. Z toho dôvodu je problém riadiť jednou rukou. Neplatí to o všetkých. Na cesty nie je schválená, takže na hlavné ťahy a výpadovky s ňou neleziem. Na chodníku jazdím s citom, aby som nikoho neobmedzoval a to je celá veda. Väčšinou jazdím po cyklotrasách, napr z Centra smer Petržalka alebo z Dúbravky cez Líščie údolie a v centre mesta ako sa dá. V samotnom manuáli sa píše hneď medzi prvým o ohľaduplnosti vodiča kolobežky a o tom, že si je vedomý, že toto približovadlo môže mať za následok všeličo, vrátane ťažkých zranení.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.