Podľa mńa je zakončenie 83 na dostihovej dráhe the best solution, do toho by som viac nerýpal.. Vedď ľudia čo bývajú okolo Starohájskej už nemusia šlapať na zastávku Hrobákova.....
S 84 by sa mohlo niečo pomeniť, hlavne ten súbeh s 99.. Lebo napr. na Šafko v pohode stačí 99+ prestup na95...
No neviem....Ale 83 by som nechal na tej Dostihovej...
d3kO: Ozaj a ako je to s tou 80, budú na nej cez weekend chodiť SOR-y???
Tak keď zruším 84 a 83 nechám z Ovsišťa a pridám 5 zdvojených odchodov, je nad slnko jasné, že ešte mnoho km ušetrím. A keby som chcel aby vzkm zostali rovnaké, môžem na 83 skrátiť interval o minútu-dve, alebo urobiť polovičný interval s tým, že každý druhý spoj by končil na Hroboňovej (niečo ako 80 bude). A keby mi na tom veľmi záležalo, tak to aj presne vypočítam, ale som v tom nezainteresovaný, takže nič také nemienim robiť. Bol to len návrh na zlepšenie, čo by myslím väčšina ľudí uznala. ?
Jednoducho - clovek ma mapu, odmeria si vzdialenosti - nemusi to byt predsa presne na metre. Chcel som tym povedat len to, ze je velmi jednoduche napisat "malo by to byt takto a bolo by to lepsie", ale ked to clovek zacne naozaj prepocitavat, tak rychlo zisti, ze to take jednoduche a jednoznacne nie je. Napr. kto by len-tak bez hlbsieho skumania povedal, ze obratisko Antolska je z Lucanky dalej ako Dolnozemska? Dalsim prikladom bolo "zanedbatelne" predlzenie linky 93 okolo Lucanky ako to tu niekto spominal. Zo "zanedbatelneho" predlzenia sa vyklulo o 1080 metrov na kolo viac. Takze ak niekto povie, ze ma lepsi navrh, ale nechce sa mu to prepocitavat, tazko tomu mozem uverit. Verim, ze lepsi navrh moze existovat, ale opat len lepsi pre niekoho a pre ineho horsi.
to cestujúci majú pre DPB rátať vzkm? Ja som len chcel naznačiť, že zámery zmien MHD v PTA sa dali naplniť ešte lepšie. Ale nijako sa ma to netýka, tak nebudem zase chodiť s analýzami do DPB ? Keby mi za to zaplatili, tak by to bolo o inom. ?
Takze ak tomu dobre rozumiem, chces metro, ale ak by aj bolo, nebudes nim cestovat, lebo nejde spred tvojho domu a bolo by nan treba prestupovat. Dobre, ze sa to metro nepostavi, lebo aj tak by potom vsetci kricali, ze oni vlastne metro nechcu, staci im, ak im pojde autobus rovno spred brany...
Ale nemusíš šlapať niekoľko zastávok peši.. Stačí prestúpiť na bus, na ktorý nebudeš ani čakať (95) ? Ja bývam na Dlháčoch a keď chcem ísť hocikam až na pár výnimiek musím prestúpiť a nieje to žiaden problém...
Netreba, aby Ti isli priamo od vchodu staci rozumnejsie sa nato pozriet a urcite sa to da. Naco si budem kupovat elektricenku, ked mhd nie je pre nas, ale pre mestskych poslancov. To sa asi mame naucit slapat 2,3,4-niekolko zastavok pesi, aby som si ten spoj vychutnal pesibusom najprv a potom asi aj v nom. ? ?
A naco mi je L95, ked odtialto ani nejde! Mudri jej zmenili trasu a odpisali jej Mlynarovicovu a Bosakovu. A ten spoj je pre mna nevyhovujuci. Akurat jednu zast. od Safka al. dve nech sa poveziem smerom k Ovsistu s prestupmi a cakaniami na preplneny spoj daky. No a metro je v Bratisalve nenahraditelne. Tym padom by mhd nebola az taka zatazena, ale len ciastocne. Mohlo ist po povrchu a zaroven aj podzemou. Ale to my mozme snivat este dalsich 100 rokov.
ak myslíš to "4x v týždni" to som iba reflektoval (práve teraz mnou vymyslené slovo ? - lepšiepovedané spomenul) minulý školský rok, ale obávam sa, že viac ako raz do týždňa na 1. hodinu chodiť nebudem. Inak k tým výpočtom - hádam sa mi po prvom mesiaci, keď budem škúšať, podarí vybrať najefektrívnejšie riešenie. ?
Ist na spoj o 22.45 by bolo velkym zlom? Alebo potom mozes ist zo Smolenickej linkou 93 o 23.25 a zo stanice 512kou - takato kombinacia je len o 6 minut dlhsia ako terajsia cesta poslednou 78 (a to si tu doteraz nemal, takze ti to nechybalo). BTW, myslim, ze rozumnejsie by bolo napisat "posunte posledny spoj 202 o 5 minut" ako to, ze je cely system na hviezdicky...
Re #48678 Andy: Tak napriklad na zastavkach sa kazde prazdniny menia CP 21, 93 a 94 kvoli sirke CP (nezmestili by sa tam sk. rok aj prazdniny sucasne) - na nete su vsak stale dobre udaje. Vysledok? Ludia vypisuju e-maily, nech okamzite aktualizujeme cestovne poriadky tychto liniek, lebo vraj mame zle odchody. Ked odpisem, nech mi napisu, ktore konkretne odchody mame zle, tak sa vsetci potom ospravedlnuju. Mna vsak uz nebavi kazdy den niekomu odpisovat na maily, radsej zmenim datum a vsetci su spokojni... Akurat ze potom zase musim odpisovat na diskusnom fore
Bolo to plošné, tuším v roku 1990... Ešte aj potom boli na niektorých zastávkach staré názvy tuším. Niekde doma mám mapu, kde je zoznam premenovaných ulíc..
takze tebou menovana linka 68 ma odchod zo zastavky holicska 23:05, prichod na zastavku kosicka 23:19, posledny spoj linky 202 ma odchod zo zastavky kosicka 23:18, pravdepodobnost stihnutia prestupu by aj v pripade prestupu na hrane (ktory tu nie je) bola dost miziva...
neake dalsie navrhy ?
A na co je 88? A na co je 99? Ked ma tolko ludi lepsie riesenia, preco ich nikto nepredlozil? Samozrejme aj s intervalmi, poctom vozidiel a vzkm...
Re #48656 si: Ved si nekup, clovek ti darmo vypocita, ze 202+68 je pre teba rovnako rychle ako 202+97...
Re #48653 malaZuzka: Ak podla teba cez vikend vo Vrakuni nic nechodi, tak je to s tebou uz velmi zle... Ja tam zretelne vidim linky 67 a 87...
Re #48666 Yzerman22:
21, 33 - datum na zastavkach (aby zase streleni ludia nepisali, aki sme idioti, ze sme nedali novy CP - hoci sa na nom okrem datumu nic nezmenilo)
29, 30 - prejazdy medzi sebou, bez zmeny odchodov
77, 79 - zmena vozovne
nocaky - prejazdy zo zmenenych liniek
Re #48668 Mike: Ta info o skrateni 115 je z grafikonu...
A keby bolo v Petrzalke metro, ktore by malo mimochodom podobnu trasu ako 95 a podobnu kapacitu, na co by si sa potom vyhovaral? Ved teraz ti 95 supluje neexistujuci nosny system, tak preco nejdes na nu?
Re #48668 Mike: Aha no hej, a 99-ky nám dokonca premávali dve čo si pamätám. Najskôr jedna z Jaroviec po Antolskú a neskôr iná zo Šafka k Auparku.
Ozaj, kde sa tá prvá 99-ka v Jarovciach otáčala? Inak vôbec sa nečudujem, že vydržala krátko, veď v Jarovciach nebýva veľa ľudí, keby išla z Čuňova cez Rusovce na tú Antolskú (asi kvôli prestupu na vnútropetržalské linky), tak by dlhšie vydržala podľa mňa...
Hm, podľa tej mapy z 1. 1. 1985 premávali určené spoje linky č. 117 v Petržalke po Janíkov dvor. Pokiaľ viem, to je niekde pri tom umelom kopci a nie je to tam zastavané. Žeby to bolo pre robotníkov, ktorý začali robiť základy metra?
A kamže (k akému VKVŠ) to premávala 52-ka? Vtedy ešte nebola terajšia cesta cez celú Einsteinovu? Žeby to bol spoj k vtedajšiemu kúpalisku Lido?
---
PREMENOVANIE ULÍC V BRATISLAVE
Sranda aké dnes už nevšedné názvy mali ešte na začiatku ´90 rokov niektoré (asi hlavne petržalské) ulice a tým aj zastávky MHD - že Lumumbova (Lachova)?
To boli všetky pomenované po komunistoch, keď sa ich väčšina premenovala?
V ktorom roku prebehlo to premenovanie, bolo plošné pre celú Bratislavu naraz?
A prekvapilo ma ešte, že nočná linka 137 premávala do Rače od úseku v Krasňanoch po starej ceste rovnobežnej s Račianskou. Ktožvie prečo... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.