81-71:To by bolo podla mna super na tu kolibu ale na tu kolibu trolejbus a by sa otacal na tom parkovisku ale potom kde by parkovali auta popri ceste ???? to by bola blbost a este tam chodi na tu kolibu dost ludi to by tam museli dat klbovy ?
Ešte k tej Šafránovej, to by bolo celkom dobré, keby išiel od Amfiku hore na Šafránovú, po Drotárskej ceste okolo VŠVU a kolečko by došiel na Búdkovú ?
Predbiehanie možné sprava - asi som to neformuloval správne. Na diaľnici v obci platí to čo v obci, teda súbežná jazda sa nepovažuje za predbiehanie. Teda keď niekto ide pomalšie v ľavom pruhu, je legálne ho "obehnúť" cez pravý pruh.
________________
Re #54475 user: Nerozumiem, robíš si prču? A podľa čoho to bude jazdiť do 23.12.? ? Ja som mal pôvodne v pláne, že si naplánujem prostrednm iMHD cestu v pondelok zo školy a povozím sa obomi linkami. Podľa čoho budem teraz vedieť ako mi to pôjde? ?
Neviete dakto, či sa neuvažuje alebo sa niekedy neuvažovalo natiahnut troleje od Amfiteatru na Šafránovú ? a hore na Kolibu ako je to prakovisko nedaleko Veže, tam by sa dobre otačali, nie? Mno inak nerozumiem, prečo takýto minibus ked uz nic ine nedali aj na Kolibu hore, lyžiari teraz bud musia šlapat pešo alebo sa tam všetci trieskaju s autami...potom mi to pride smiešne, že dole pri Lanovke na Železnej je prisny zakaz vijazdu autam a opar sto metrov dalej chodia stovky ludi s autami ?
pepino23, E499.3056: Práce kvapná málo platná (alebo to je tá autorská slepota) Už to odhalila aj d3k0va kontrola ... Už je to opravené.
Re #54486 81-71: Pripomienky a konkrétne upozornenia na omyly a návrhy na zlepšenie privítam v diskusii na hrady.sk, alebo ešte lepšie na mojom maile, do tejto diskusie to veľmi nepatrí.
? Dojde k obmedzeniu (interval) alebo rušeniu dakej linky koli vzniku týchto 2 nových ? Nebude dochádzat k zbytočnemu zbehu privela liniek?Ved k NOU uz budu chodit 3 linky...podla mna zbytočna kapacita a navyše v zime bude problem s busom...
e #54471 pokračujem
K2S TV Progres
-výzbroj nefunguje pri nižšom napätí v troleji
+ešte lepšie dynamické vlastnosti
+nižšie tepelné zataženie motorov z dôvodu pulznej regulácie a tým možnosť viac prúdovo zaťažiť motory bez ich poškodenia
+možnosť trvale udržať nízku rýchlosť bez poškodenia výzbroje
+lepšie brzdné vlastnosti
+nižšia energetická náročnosť
+možnosť rekuperácie ktorá dosahuje až 38%
+plinulé odbudenie motorov do 50% podľa zaťaženia motorov čo nemajú iné výzbroje
A teraz porovnávaj.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.