Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #64216:
aj mne sa veľmi páči Zvonařka v Brne. Niesom znalý pomerov, ale Petržalská vozovňa má kapacitu nižšiu ako by možno bolo potrebné.
Reakcia na: Sommelier #64211:
Práveže dosť dobrý nápad to s tými poschodiami. Ak by mala vozovňa dve poschodia, tak by sa ušetrilo na pozemkoch...A ešte by bolo prízemie kryté.... ?
a ešte navyše , ak by sa vo vozovni spravil poriadok a odstranili by sa odtial vraky a autobusy typu #3350 tak by sa tam pomestili aj busy na výpravu 28,29,30,37,alebo aspoň časť z toho čo je k novemu mostu určite bližšie ako ostatne vozovne, ono je to len o chcení..no v BA je to tak ako to je ,proste bordel
Reakcia na: Sommelier #64211:
mi chceš povedať že by sa tam nezmestili autobusy na výpravu celej 99 + 80? to hadam nie
eripmav, Majo: Nastudovat si prosim technicke specifikacie Ik280 a Ik283 🙂

eripmav: To, co si videl, su praobycajne Ikarusy 280 (T), a ich jediny rozdiel oproti Ik280, ktore pozname z BA, je ten, ze maju dvere podobne 283-kam. Aj to len podobne, nie rovnake, pretoze maju mensiu sirku nez u 283. Totiz, posledne serie 280-tiek sa vyrabali prave s tymito 2-dielnymi dverami, podobnymi tym z 283. Rok vyroby 1992, mozno 1993 a neskor, aj v KE take maju; do BA prisli posledne Ik280 v r. 1991, takze tie s 2-dielnymi dverami sme uz nezazili 🙂

Majo: Rozdiel medzi 280 a 283 nie je zdaleka len v pol-okienku, to je uz len ako vedlajsi produkt, kludne tam byt nemuselo. Podstatne je, ze Ik280 ma cca 16.5m, Ik283 ma cca 18m. Tym padom ma iny rozvor naprav, ine dlzky clankov, previsov, atd. Navyse 283 ma 3. napravu dvojmontaz a neriadenu, na rozdiel od 280, ktorym 3. naprava vytaca.
To, ze ma inak rozmiestnene okienka, je uz len designovy detail... 283 ma vsetky okna (okrem tych par malych) rovnakej sirky, a dvere o kusok sirsie nez okno, 280 ma uzsie dvere a 3 rozne sirky okien, pricom 2 z nich sa este delia na pravo- a lavostranne, ktore sa navzajom lisia o par malo centimetrov 🙂
Reakcia na: KLF #64205:
Keďže v Petržalke nie je plnička, neviem, či by sa tým ušetrilo.
Reakcia na: Technopol #64204:
Petržalská ozovňa sa nedá nafúknuť, roztiahnuť, spraviť na poschodia ani nič podobné. ?
Reakcia na: luky133 #64208:
ano maju teda aspon ten 6701 ma ked som nim isiel
Reakcia na: orax #64176:
takto vyzerali ojazdene (a po zivostnosti) Ikarusy 280.00, ktore pochadzali z budapestianskeho DP. vo vacsom mnozstve boli v r. 1989 dovezene do roznych miest na slovensku (napr. Martin, Nitra, Zilina?,...)
Nevie niekto či tie 25Trky majú ten kneeling? Solarisi tuším majú. A môžu mať kĺbové verzie autobusov, trolejbusov kneeling, asi áno. ❓
Reakcia na: KLF #64201:
6702 má zadné ev. č. nalepené na mieste ŠPZ.
Reakcia na: irizar #64179:

Áno, ten šrotovník s tým náterom zeleno-bielym si aj ja pamätám. Ale motoricky mi pripadal byť omnoho lenivejší ako ten fialový. A naozaj bol v dosť zlom stave...

Re #64182, #64183 Majo:
TT ani KE veľmi nepoznám, tak teraz už viem 🙂 že aj v iných mestách na Slovensku sa vyskytujú IK s tými veľkými vetracími oknami. Škoda, že sú v menšine...
Reakcia na: Technopol #64204:
ja si myslim, ze taku 88 by tiez mohla prevadzkovat petrzalka. Ved to z 99,99% jazdi po Petrzalke. Tiez by sa usetrili vozokilometre.
Reakcia na: hoppusmark #64195:
Na L80 a 99 by sa mohli do petržalky presunuť naftove busy z ostatných vozovní a z krasňan potom busy na 1 a 2 kolonu
- a nieže by sa len uvolnilo miesto v kraňanoch pre eliny ale ušetrili by sa aj vzkm
Reakcia na: Sommelier #64202:
To napadlo aj mna. Je to mozne... ktohovie.
Reakcia na: KLF #64201:
no, tak ma napadlo, nemali by mať aj normálne EČV (ŠPZ pre skôr narodených), keď to má aj ten diesel motor ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3683

Dufam, ze tie evidencka z celneho a zadneho skla zmiznu. A preco sa nove evidencko nenalepilo na miesto pre SPZ ?
Esteticky detail, ale aj tak...
Reakcia na: Valec #64196:
Doplním, že súčasné navrhované lokality vozovní vidno na mape z návrhu územného plánu:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)
Reakcia na: Ike #64197:
No ale keď si vezmeš, že by bolo aj depo pre metro, tak to zas až také veľké nie je. ?
A bude sa stavať ta nova vozovňa v Petržalke.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.