Mne to pripadá tak, že Tí ľudia to nechcú pochopiť. Niekto im niečo vsugeroval do hlavy a to sa roznieslo. Samozrejme, že stanica 20 metrov pod zemou by až taká hlučná byť nemala - okrem toho konštruktéri zrejme v dnešnej dobe rátajú aj s týmito aspektami.
Aha, tak inverzné číslo som ani ja nevidel. Asi nejaká novinka, ale na najnovších modrých výlukových napr. na linke 50 nie je inverzné, tak možno iba na tých červených dojazdoch..
Prepac mi, ale opat sa nezdrzim mojho typickeho vyjadrenia. Presne toto je typicka slovenska mentalita. Je tu naozaj len par normalnych ludi, ale vacsina uvazuje pohuzial takto ?. Neverim tomu, ze by sa to stalo v krajinach ako je Svedsko, alebo len Rakusko. Hanbim sa!
Andy mal pravdu....uz dvakrat som bol svedkom ako napity ludia zdemolovali ci skor poskodili autobus L39....hadaj kto to bol..banda napitych tipujem petrzalskych vyrastkov(aspon podla prizvuku sudiac)...nevravim ze niektori experti co byvaju na mlynoch nie su nevinni ale co viem tak v tom vsetkom maju prsty domaci
Je to asi 6 rokov dozadu. Siel som v 39 okolo 21:00 do Mlynskej. Nejaky studenti - vychodnari (osobne voci nim nic nemam, naopak, mam odtial vela kamosov) - zacali najprv rezat sedadla v Ikaruse 280, nasledne vykopli okno a dokoncili to rozkopanim dveri (totalka na sracku). Samozrejme, sme si pri STV vsetvi vystupili. Najviac ma ale na tom dojali ich pokriky, citujem od slova do slova: "rozyebme to tym s*****nym blavakom!", "za nase peniaze si to kupili"... OK, asi mali vypite, mozno neboli kompletni, ja neviem... len popisujem situaciu.
Co tym chcem povedat je to, ze nemuseli byt len Bratislavcania na vine tomu, ze sa zrusili nocaky (i ked toto je zazitok z dennej linky 39).
Takze kvoli navratu blavakov...hm, nepopieram, ze domaci v tom nemaju prsty, ale zaujimave, ze ine linky sa neporusili napriek tomu, ze nielen na Mlynoch byvaju akcie
a to im zatial nikto nestihol povedat, ze ta stanica bude 20 metrov pod zemov a ako vlezu kolajnice v petrzalke pod zem tak vyjdu az na svetlo az pri kukucinovej ?
inak samozrejme nad stanicou bude business centrum a byty. akurat MC nove mesto stve, ze nebudu moct "rozhodovat" komu tieto lukrativne pozemky priklepne ?
Re #64391 Lukino: skus niekedy zbehnut na Wien Mitte ak by filialka bola vyuzivana aspon tak ako wien mitte, tak si mozeme gratulovat
Re #64395 81-71: v uzemnom plane je tam stale zakreslena zeleznicna stanica
ad tunel pod karpatami, je to TAKA skoda,ze sa to nestihlo za komancov. lebo teraz sa toho na 100% nedockame.
Studenti nemusia byt len zlate vajce pre DPB, si len spomen z akeho dovodu sa zrusila nocna linka na hore na Mlyny, take veci sa inde nestavaju a to tiez DPB daco stalo a stoji, cest vynimkam ale studenti ako celok, najma z internatov sa niekedy spravaju fakt doslova ako v pre nich cudzom meste...a je to skoda...
L31 a L39 sluzi hlavne studentom ako tu uz bolo spominane a vezie ich priamo ku skolam FEI,FTVS,STU,FF UK...ako by si vysvetlil studakom ktori si platia elektricenky(nie su to nahodou tie peniaze ktore spominas ze mesto resp. DPB od nich nedostava?) ze si maju prestupit na elinu a potom este neviem na co?a co ten poplatok za pobyt na uzemi mesta BA?to tiez su peniaze ktore sa platia mestu BA nie?a to este nespominam nepriame financie ktore mestu tych neviem kolko tisic studentov prinesie...trosku treba rozmyslat
No ale daky tunel alebo ina spojka s tratou na Lamac by aj dost stale, pre blizku buducnost je to viac menej scifi ? a co sa tyka Hl.st., tak ta uz v dnesnej dobe kapacitne nestaci ?
Ja bratislavský železničný uzol poznám dobre. Už nejaký ten rok sa aktívne zaujímam práve o železnicu... Veľmi rád Ti preto odpoviem, že Filiálka je aj (už) dnes prepojená so všetkými spomenutými stanicami, okrem Lamača a hlavnej stanice. A pokiaľ viem, to sa malo riešiť nejakým "karpatským tunelom". Hlavný problém ale spočíva v tom, že hlst nebude onedlho stačiť kapacitne na požiadacky množstva vlakov a v tom, že ju nie je kam rozširovať.
Pozri sa na bratislavsky zeleznicny uzol, odkial kam ake vlaky chodia, ako su prepojene stanice a zamysli sa nad tym, ci by bolo rovnako kvalitne prepojenie bez dakych komplikacii medzi stanicami Hl.st., Nove mesto, Petrzalka, Lamac, Raca, Podunajske Biskupice...
Ma lepsiu lokalizaciu z hladiska prestupu na ine druhy dopravy a z hladiska dostupnosti centra, ale co sa tyka zeleznice, tak Hl.st. ma lepsiu polohu, i ked o potrebach novej stanice sa nehadam. ?
Mne sa zda, ze problem je inde...pozemky sice vlastni zeleznica, ale pokial nebude uzemny plan taky, ako predpokladaju zeleznice, tak smola, no a uzemny plan ma pod patronatom mesto.
...a ešte k tomu kĺbové vozidlo, ktoré je málokedy plne vyťažené...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.