Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LifeStar #72842:
No a S499.0 je HDV r. 240. HDV r. 230 je S489.0 a Zločinecká Spoločnosť Calatori ani Cargo také nevlastnia.
Reakcia na: Martin Fundárek #72839:
Vďaka!
Reakcia na: SDX #72838:
Dodržul oblstné označoavnie ? ?
Reakcia na: lavazo #72845:
Ty koxo... a ake trolejbusy mate v Kosicox? MAN ? Trollino ?
Reakcia na: LifeStar #72831:
Ako už ufo správne poznamenal, skús si zistiť význam písmen a číslic v pôvodných označeniach HDV 🙂 Totiž, už zo samotného označenia S499.0 vyplýva, že dané vozidlo ma Vmax 120 km/h (prípadne viac), a ani nemusím tušiť, čo je to konkrétne za vozidlo 😉
trochu off topic ale predsa: V Košiciach sme mali električkovú dopravu: všetko stojí zamrznuté na trati vrátane trolejbusov ?
Reakcia na: LifeStar #72842:
230 je S489.0 a 240 je S499.0.
Reakcia na: Martin Fundárek #72841:
viem, viem, uz som to tu vysvetloval... povodne tie farby znamenali nieco ine, no doplietlo sa mi to... bolo to spravene za 10 minut... keby som si dal namahu a cas, je to presne a boli bu k tomu vypracovane aj potencialne CP a samozrejme naklady na stavbu a nakup....

konkretne do Plaveckeho Mikulasa som aj isiel vlakom par krat (pri prilezitostiach dni otvorenych dveri)...
Reakcia na: S499.1023 #72833:
Dal som si tú námahu aby som si pozrel predpis SR 1013 o prevádzke dráhových vozidiel na území Slovenska. Tam sa píše, že HDV r. 230 má vmax = 110 km/h a HDV r. 240 má vmax = 120 km/h. 🙂 Aby si už vedel.

Re #72834 jandro: Pri posune HDV v ŽST Rača umiestnili nevhodne spínač, alebo lepšie povedané kvôli lepšej bezpečnosti radšej umiestnili spínač skôr, než bol kedysi.

Re #72836, #72838 SDX: Je to za stavadlom ´odbočka Vinohrady´. A ten tvoj návrh je maximálne futuristický. No zo ŽST Nové Mesto do Rusoviec by vlak mohol jazdiť aj teraz, no iba so zriadením zastávky v obci (pri vjazde do obci, pri zastávke Kovácsova). ?
Reakcia na: Ike #72793:
Asi by bolo dobre najprv preštudovať mapy a potom robiť sci-fi.
Pár tratí, ktoré máš zakreslené ako neexistujúce, existujú (Malacky-Závod, Zohor-Plavecký Mikuláš, Pezinok-Šenkvice, Senec-Reca, Nové Košariská-Miloslavov), trať Pezinok-Modra pre zmenu neexistuje, existuje tiež pokračovanie Šenkvice-Báhoň.
Úsek Šenkvice-Vištuk - bol si tam niekedy, alebo si si to aspoň pozrel v mape, čo za kopec by si musel prekonávať? Napojiť Vištuk do Báhoňa mi pripadá rozumnejšie.
Chýba Ti napojenie Šamorína. Je to síce už v susednom okrese, ale určite by ho využilo viac cestujúcich, než povedzme vetvu do Kalinkova.
Z Tomášova by som z rovnakého dôvodu ťahal trať skôr na Zlaté Klasy a Nový Život, než na Novú Dedinku a Tureň.
Reakcia na: SDX #72838:
A aby som nezabudol: este jedna linka, napadlo ma oznacenie ATE (Airport Train Express), ale to by sa mohlo kludne nahradit niecim inym.. jazdilo by to nejak takto: ZST Mesto - ZST Filialka - ZST Predmestie - Letisko...
Reakcia na: S499.1023 #72764:
"V zájmu urychlení dopravy se u významných mezinárodních expresů používají vozidla, u jejichž pojezdu lze plynule měnit rozchod. Toto zařízení bylo poprvé vybudováno v roce 1969 na pohraničním přechodu Port-Bou - Cerbére. Od počátku je používal například významný mezinárodní expres Le Catalan-Talgo..." Jelen J., Světové železnice 1, NADAS 1988.
NAVRH - VLAKOVE LINKY MHD (2015)
Napadlo ma ze by sa vytvorilo viacej liniek vlakov MHD, ktore by zabezpecovali rychle spojenie jednotlivych casti mesta.. napadlo ma taketo linkovanie (rata to aj s tunelom Petrzalka - Predmestie):

155: ZST Rusovce - ZST Petrzalka - ZST Einsteinova (nova zastavka, prestup na elektricky do Petrzalky) - ZST Mesto (nova zastavka, niekde v centre) - ZST Filialka - ZST Slovany - ZST Predmestie - ZST Vychodne - ZST Vajnory

156: ZST Raca - ZST Vinohrady - Hlavna stanica - ZST Zelezna studnicka (len cez vikend) - ZST Lamac - ZST DNV

157: ZST Podunajske Biskupice - ZST Nove Mesto - ZST Predmiestie - ZST Vajnory

157-ka nie je az taka dolezita. Bolo by idealne 156-ku namiesto na Vinohrady potiahnut na Predmestie, ale to by som sa musela vybudovat spojka Predmestie - Hl.St (aka je tam ta trat neviem, takze neviem nakolko je to mozne).

Mimochodom neplanuju sa na Predmestie a Vychodne umiestnit klasicke CP namiesto tych oznamov (resp. v pripade predmestia nicoho)? Pripadne oznacniky MHD ? ?
Reakcia na: Ike #72823:
Naco poziciavat? Vsak normalne poziadat o spolufinancovanie! Tak ako sa bude z EU spolufinancovat tunel Petrzalka - Predmestie.

Inak nevie niekto ci sucastou tunelu bude aj zastavka niekde v meste? Myslim ze by to bolo celkom vyuzivane..
Reakcia na: jandro #72834:
No, vzdy lepsie ako jedno priecestie na trase 155-ky (neviem ako sa vola), kde rampy idu dole cca. 7 sekund pred prechodom vlaku, takze celkovo su dole asi 13 sekund.. desne....
Reakcia na: jandro #72834:
takmer 3x do tyzdna priemerne.... to priecestie bolo fajn, ale velmi ho dokaslali... minule som bol v aute prvy v poradi... presiel jeden vlak, druhy vlak, treti... potom 10 minut nic... tak som vypol svetla, motor a v tom rampy z nicoho nic hore...
takisto tie zavory spravili moc dlhe, takze sanitka alebo hasici by ich museli prerazit...
Uz ste prechadzalli cez novozrekonstruovane priecestie v Raci? Radsej to ani neskusajte. S takmer s istotou narazite na rampy a minimalne 15 minutove zdrzanie a to nielen preto, ze tam premava viac vlakov, ale hlavne preto, ze rampy su zavrete cca 5 minut pred prejdenim a cca 5 minut po prejdeni vlaku. Nechcel by som byt vodicom liniek 52 a 56, ktore tadeto prechadzaju. ?
Reakcia na: LifeStar #72831:
S499.0 je mašina s vmax.=120 km/h ale to je už len taký detail:-).
Takže S499.0 so zmesou obskúrnych vagónov cez tunel jazdiť budú ale TGV nie, bo sú nemoderné ? ?
Reakcia na: Kami #72804:
Letisko - ASMN - SNP - HL.ST - nemas dojem ze by ta doprava bola prilis dlha?

Ad. medaky: Tie boxy ma prenajate MB Taxi, ktora sa netaji ze chce ponukat kvalitne vozy na ukor ceny. A pre niekoho z UK nie su az tak drahe (ale ani nie velmi lacne)..

Re #72812 Dlhe Diely MHD: Uplne otrasnou vizitkou nie je len Hl.St ale aj ASMN. Ak rekonstruovat tak oba.. Ale ja som jednoznacne za novy VLAK/BUS terminal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.