Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #233906:
Tak ja neviem, mne z toho vychádza, že nejaká účinnosť je stále lepšia, ako žiadna účinnosť 🤔
Reakcia na: Trammat #233902:
A vzhľadom na účinnosť šálu či šatky by sa medzi povolené opatrenia mohlo zaradiť ešte zariekavanie, prípadne modlitba v kostole štátom povolenej cirkvi.
Reakcia na: Dispecer #233899:
Z laického pohľadu to stačí. V práci potrebuješ vyriešiť vedenie kabeláže (data aj elektro), niekde nainštalovať madlo... v 2012 sa instalovali rýchlosťou 6-8 vozov za deň.... a robili to 3 tímy súčasne.
Reakcia na: Trammat #233902:
Tie alternativy asi doplnili, ked som to prvykrat cital, boli tam iba ruska 🙂
Reakcia na: MatejBA #233901:
Tak spomínajú, že stačia aj iné alternatívy a zase treba uznať, že šál/šatku/kuklu má doma asi každý.
Reakcia na: MatejBA #233900:
Speaking of: Ak si clovek nestihol zaobstarat ruska a nema auto, tak sa do prace asi nedostane vobec 😃

https://mypezinok.sme.sk/c/22359173/do-primestskych-autobusov-cestujucich-bez-ruska-nevpustia.html
Reakcia na: Valec #233898:
Ja som realny - ja mam auto 😃

Ale keby bola aspon snaha NIECO urobit v prospech cestujuceho, ktory casto nejazdi len tak z pleziru ale nutnosti... Ale to by som asi chcel vela, aby sa nieco urobilo, ked to takto pojde minimalne 14 dni, ze?
Reakcia na: MatejBA #233897:
Stačí preinštalovať tie červené krabičky pri kabíne vodiča, či? 🤔
Reakcia na: MatejBA #233897:
Do 100 autobusov.... za 24 hodín... tak aby to spĺňalo bezpečnosť. Buď reálny.
Reakcia na: ratataj #233895:
Alebo keby SlovakLines trochu premyslal ako v 21 storoci, tak by namontoval aspon docasne k zadnym dveram jeden stroj na oznacovanie listkov, pripadne aj s citackou kariet, nech mozu ludia oznacit papierove listky.
Reakcia na: ratataj #233895:
Ak sa to takto dá, tak v tom prípade beriem späť, nevedel som, že tá IDS BK appka umožňuje nejakou formou zdieľať lístok inej osobe. V meste, kde som žil posledné dva roky sa z takejto aplikácie nedala spraviť ani fotka obrazovky, vraj z bezpečnostných dôvodov.
Reakcia na: Trammat #233884:
nič nebráni aby lístok takýmto ľuďom kúpil niekto, kto to vie/môže. ja alebo sestra kupujeme mamine lístky či už na bus alebo vlak úplne bežne, lebo hoci má smartfón, tak to jednoducho nevie. a nikdy s tým nebol problém.
Reakcia na: Ike #233892:
Myslím, že sa nechápeme. Toto opatrenie je samozrejme na papieri dobré, ale ako vysledujú, či sa tým všetci vodiči riadia? Keby SL rovno vyhlásili, že sa dočasne povoľuje preprava bez platného CL v opodstatnených prípadoch, tak by nikto nemal žiadne námietky. Ale takto (keď sa vo vyhlásení možnosť cestovať bez CL zatiaľ vôbec nespomína a lajnisti komentáre ľudí na fb ignorujú) skutočne človek nemá záruku, že sa niekam naozaj dostane. Takto si známa musela na vlastné náklady zabezpečiť inú formu dopravy (keďže ďalší spoj išiel o dve hodiny) a aj napriek tomu na ňu v nemocnici po príchode o pár minút neskôr moc radostne nepozerali. Ono je pekné, že človek môže napísať sťažnosť, ale čo mu to v tej chvíli pomôže? A len doplním, že väčšina jej kolegýň a kolegov ktorí bývajú mimo územia mesta do práce dochádzajú verejnou dopravou, takže argument spoznávame svet je naozaj mimo.
Reakcia na: Trammat #233891:
Tiez sa cudujem - vela firiem uz ma dovolenky/home office ale rovnako su firmy (bohuzial aj moja), kde sa este pracuje a nie je moc na vyber...
Reakcia na: Trammat #233891:
Pôjde na čierno a keď z toho bude mať zlý pocit, kúpi si lístok doma cez appku, keď internet mať bude. Bodka.
Reakcia na: N/A #233889:
Takže človek, ktorý pracuje v nemocnici má momentálne zostať sedieť doma na riti, len preto, že nemá internet v mobile a zároveň sa do práce z kraja nemôže dopraviť autom?
Reakcia na: N/A #233889:
A sorry za doublepost, ale reagoval som na Trammat a dávam Ike-mu za pravdu. 👍
Už v príspevku s 801 a jej obmedzením som sa vyjadril, no keď čítam tieto nespokojné komentáre ohľadom cestovného, je mi na zaplakanie. Ja fakt neviem, či žijeme v dobe kamennej, keď sa informácie šíria poštovými holubmi, ale všade odborníci varujú, že treba sedieť doma na zadku a vyhýbať sa kontaktu. Nikomu z nás to nie je príjemné, ale navážať sa do Slovak Lines a tarifného systému odbavovania cestujúcich, je prinajmenšom scestné. Nehovoriac o tom, že teraz ľudia majú sedieť doma a nie začať spoznávať región s dopravcom Slovak Lines. Vďaka takýmto mudrlantom ako ty tu budeme mať koronavírus do haleluja. Gratulujem.
Reakcia na: Trammat #233887:
info@slovaklines.sk
staznosti@slovaklines.sk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.